Hotel Valamar Riviera Hotel & Residence

Hotel Valamar Riviera Hotel & Residence

8.1Fantastisch

Kroatië, Istrië, Porec

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Valamar Riviera Hotel & Residence voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

32 reviews over Hotel Valamar Riviera Hotel & Residence

• 9Pieter Melieste19-04-2011

Hotel Neptun bestaat niet meer ...

Hotel Neptun is volledig gerenoveerd en heet tegenwoordig Hotel Valamar Riviera. Het is een zeer comfortabel en modern 4 sterren hotel geworden. De service was al goed maar is nu helemaal uitstekend!

(bericht van KroatiëExperts ID Riva Tours)

Zakelijk gereisd in april 2011

• 7susanne03-01-2010

goed hotel aan de haven van Porec

Hotel Neptun is een goed hotel midden in Porec, Het eten is goed. Personeel is zeer vriendelijk, de kamers goed. Het hotel word vooral bevolkt door bejaarde Engelsen.

Gereisd met partner in september 2004

• 8Wij09-11-2009

Leuk hotel in mooie omgeving

We zijn hier een week geweest. Erg mooie omgeving. Als je het hotel uit loopt sta je meteen op de boulevard. Allemaal leuke winkelstraatjes achter het hotel. Kamer: Geen airco.... wat toch wel prettig was geweest. Ook sliepen we aan de achterkant van het hotel, wat uitkomt in ee steegje bij discotheken. Veel lawaai 's nchts... maar in principe goed te doen. Strand: is er niet, maar je kan wel heerlijk zwemmen, en dan zonnen op de rotsen. Er zijn veel excursieogelijkheden. Een dagje Vlitvice meren is zeker de moeite waard, ook al is het een lange dag. We hebben 1 avond regen gehad, er is dan bijna niks te doen...

Gereisd met partner in juli 2007

• 9sharina26-08-2009

Gezellig, leuk Hotel

Het is een heel mooi hotel met echt vriendelijk personeel. Het hotel ligt midden in het centrum dat is echt perfect. Je hebt mooi uitzicht op de haven van uit het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8J. Linders14-08-2009

lekker midden in het centrum

prima hotel met vriendelijk personeel. wij waren dik tevreden

Gereisd met partner in juli 2009

• 7kcc04-08-2009

vergane glorie

Parentino zit gevestigd in een oud,mooi gebouw dat hoognodig toe is aan onderhoud.Hoge plafonds,ruime kamers maar een gevel vol met scheuren. Rechtstreeks aan de boulevard met aanlegplaatsen voor boten:genoeg om te zien. Minpunt de schoonmaak,geen tv en geen airco.Werd toch wel erg heet in de kamer. Eten was in hotel Neptun en was goed.Alleen weinig afwisseling. Voor een prima prijs een redelijk hotel waar je niet te veel van moet verwachten.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Marion12-07-2009

Leuk hotel

We hadden een kamer met zee-zicht maar jammergenoeg geen balkon. De helft van de kamers aan de zee-zijde heeft nl. alleen een zgn Frans balkon. Geen koelkast op de kamer en geen airco.Tip: neem je eigen ventilator mee van thuis. Kamers zijn erg klein. Ook de badkamer was erg klein. 's-avonds laat is er veel herrie van de discotheek die een paar meter verderop zit. Raam kun je niet dichtdoen want dan ga je dood van de hitte. Wij hebben een fiets gehuurd tijdens ons verblijf. Bij het Informatieburo kun je leuke fietsroutes krijgen,is goed te doen. Weinig hoogteverschil, redelijk goede fietspaden.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Fam. van Aalst14-10-2008

viel een beetje tegen

kamer was klein, geen airco, uitzicht op plat dk met een grote afvoerbuis van de keuken. geen parkeerplaats beschikbaar

Gereisd met partner in september 2008

• 10Hans en Sjan20-09-2008

Kei Goed

we zij net terug we zijn 17 sept vertrokken,  het is een geweldig hotel zeer goed eten heel uitgebreid en zeer vriendelijk personeel. was  voor ons de tweede keer en het was weer GOED hebben ook niet voor niets al 6 jaar op rij een prijs gekregen

Gereisd met familie in september 2008

• 9Francois Smits18-09-2008

Perfect hotel en zeer gastvrij personeel

Wij zijn net terug van een fantastische vacantie in porec. van 6-9 tot en met 16-9 2008 Voor het eerst in hotel neptun aan de boulevard wat wil je nog meer. Leuk hotel zeer vriendelijk personeel vooral tegen ons dochtertje van bijna 2 zij kon daar geen potje breken. De kamers zijn klein maar volgend jaar naar de verbouwing groter en met airco !!!!! Al bij al we hebben zeer genoten.

Familie Smits en Noa

Gereisd met familie in september 2008