Hotel Valamar Pinia - All Inclusive Light

Hotel Valamar Pinia - All Inclusive Light

8Fantastisch

Kroatië, Istrië, Porec

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Valamar Pinia - All Inclusive Light voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

21 reviews over Hotel Valamar Pinia - All Inclusive Light

• 2Visser24-09-2017

Appartement rijp voor de sloop

Te oude appartementen erg gehorig Stijle beton trap Als het regent regent het ook binnen. Regent het ook binnen. Vlak bij kinderopvang kamp veel geluid hiervan. Zwembad ijskoud Pierenbad ver van zwembad af Bakker is top dames erin onvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 7Jos Toebak01-10-2013

Tegenvaller

Wij (74 en71)zijn12 dagen in een appartement geweest en zijn,gezien de zeer lovende beoordelingen,teleurgesteld. Positief:groot balkon met mooi uitzicht,elke dag schoon bad/beulinnen. Negatief:stijle buitentrap van 26 treden bij aankomst met zware koffers heel pittig.In het slaapkamertje slechts een 1 persoonsbed dus elke dag de bedbank in de kamer in/uitschuiven en optuigen.Geen mogelijkheid om koffie te zetten,geen waterketel,kaasschaaf

Gereisd met partner in september 2013

• 9barbr197213-07-2012

Topvakantie!

Wat een topvakantie in een heel fijn hotel. Wij warene rg onder de indruk van de harwerkende, betrokken en vriendelijke medewerkers! In de keuken, in de bediening, de receptie en het animatieteam iedereen gaf je het gevoel dat je welkom was! Wij hadden het geluk dat het de hele week 35 graden was dus we hebben heerlijk geluierd aan de zee. Hotel Pinia ligt op loopafstand van de zee waar je ligbedden kunt huren. De ligbedden stonden of op het gras of op het zand. Het eten was in buffetvorm en gevarieerd. De animatie was zeer goed! Veel te doen voor de kinderen en 's avonds voor jong en oud. Nadeel: we hadden geen balkon en dat was jammer. Goed te doen voor 1 week maar bij een langer verblijf zou ik kiezen voor een appartement of kamer met balkon. Maar dat is dan ook alles, wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Kroatie-gangers22-08-2008

Juli/augustus 2008 geweest.

Zaten in een appartement met prachtig uitzicht op zee. Vriendelijke mensen in hotel maar vooral de animatie-mensen! Wordt veel georganiseerd. Shows zijn wat minder, is geen podium dus de mensen die niet vooraan zitten zien niet zo goed wat er gebeurt. De streetdance-show is de beste die we gezien hebben. Je kunt naar het centrum wandelen of inderdaad het treintje nemen. Appartement was goed, iets te weinig stopcontacten. En het zoutwater-zwembad is echt zout. We hebben met z'n allen een lekkere vakantie gehad. Is trouwens geen all-inclusive hotel meer!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8pascal en nathalie02-07-2008

leuk hotel dicht bij het centrum 10 minuten lopen langs het water mooie wandeling super lekker eten ruime keus en vers gemaakt {showcooking}. eromheen veel te doen watersport restaurandjes supermarkt coctailbar enz aanrader

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Cor en Anneke, Menno en Nickee25-01-2008

een geweldige accomodatie, wij zaten met onze 2 kinderen in een appartement. vanuit het app. uitzicht op het strand. Super lekker eten, Er wordt tijdens ontbijt en diner in de buitenkeuken van alles vers klaargemaakt. Alles ziet er zeer verzorgd en schoon uit. Bediening is zeer vriendelijk. Vooral Jousef in het restaurant.Naar Porec is goed te lopen leuke wandeling langs het strand.We zijn 2 keer geweestm en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met familie in januari 2008

• 8A van der Heide13-08-2007

Ierdere avond ander en lekker eten. Ligging stukje buiten centrum, maar goed te lopen. GEEN STRAND, wel aangelegd grasveld met voldoende ligstoelen. "rots-zee", niet aantrekkelijk om in zee te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Monique22-01-2007

Wij zijn met ons gezin 2 weken in een appartement geweest van hotel Luna...super!!!! Heerlijk dat er niet zoveel nederlanders waren. Elke dag werd er gepoetst,meer dan genoeg handdoeken,kortom,prima verzorgd. Jammer van die mensen die om 07.00uur al hun ligbedden gaan neerzetten met de handdoeken er op,daar zou de hotelleiding misschien een bepaald systeem in moeten voeren. Maar ja,dat soort mensen kom je overal tegen,helaas!! wij hebben een heerlijke luxe vakantie gehad. AANRADER!!!

Gereisd in januari 2007

• 8Ben en Anneke28-09-2006

We zijn net terug uit Porec, hotel Luna. Een uitstekend All-Inn hotel.Nog niet eerder zo goed mee gemaakt. (terwijl we altijd All-Inn boeken) Een zeer goede service. s'middags thee-time met volop keus en constant bijvullen. Om 23.00 uur nog allerlei hapjes,kaas,pizza, salades soep e.d. Een zeer goede Luna live band, die de avonden vol zong. Min puntje; zoute water in het zwembad,kamers aan de kleine kant, met een zeer klein(soms geen)balkon. Leuk gelegen aan zee,(3 minuten lopen)Appartementen direkt aan zee.Een gezellige loopafstand langs de boulevard naar Porec 15 minuten of treintje. Verder een goede aanrader!Wat weinig nederlanders in hotel. Gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd in september 2006

• 8Sandra Adriaanse15-09-2006

Luna is een prima hotel. De keus qua eten en drinken is erg ruim en van goede kwaliteit. Aan het zwembad van het hotel is niet zo heel veel plaats, maar er is meer dan genoeg plaats aan de zee.

Binnen in het restaurant is het rookvrij. Je mag wel roken op het terras, maar het terras is kleiner dan de binnenruimte. We hebben overigens ontdekt dat het prettiger is als je pas rond 20.00 uur gaat eten, omdat dan alle gezinnen met (soms jengelende) kinderen klaar zijn.

De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar dat maakte ons niet zoveel uit. In Porec en omgeving is meer dan voldoende te doen. Het hotel ligt aan de rand van Porec, maar het stukje is goed te lopen. Er rijdt er een treintje die je voor iets meer dan een Euro naar het centrum brengt.

Klein minpuntje is dat het zwembad zout water heeft.

Tip: Ga eens naar het Amfitheater van Pula of naar het stadje Rovinj.

Gereisd in september 2006

Hotel Valamar Pinia - All Inclusive Light info