Hotel Valamar Diamant

• Matig / voldoende: 5 - 7

Helemaal prima!

Fam. Veldkamp
8-9-2016

We hadden niets te klagen. De appartementen waren schoon en ruim genoeg. Iedere dag werden de handdoeken verschoond. Er was zelfs wifi bereik op het appartementencomplex. Hotel was ronduit prachtig met fijne voorzieningen waarvan gratis gebruik kon worden gemaakt.

Niet nog eens

Jolanda
24-6-2016

Gedateerde bungalow. Niet schoon na een flinke regenbui kwam het water langs dak en muren binnen. Badkamer rook naar schimmel. Na klacht een andere bungalow gekregen die gelukkig wel schoon was. Als compensatie voor de duur van het verblijf ontbijt aangeboden gekregen in het hotel, alleen moesten we daar ieder ochtend uitleggen dat we niet hoefden te betalen en waarom.

Jimmy van Dalm
4-9-2015

Wij hadden een appartement gehuurd. Het app. werd elke dag schoongemaakt en wij kregen elke dag schone handoeken.

Wij konden gebruik maken van alle faciliteiten van het Hotel.

prachtige omgeving

van langen
15-8-2014

10 dagen appartement geboekt. Prima accommodatie. Compleet ingericht en ruimte genoeg. Iedere dag schone handdoeken. Het traplopen stond al aangegeven op zoover dus dat wisten we. Afstand zwembad en strand zeker goed te doen. Personeel van hotel, waar je gebruik kunt maken van alle faciliteiten, erg vriendelijk en behulpzaam. Maken zich ook goed verstaanbaar in het engels. Eenmaal in hotel ontbeten, erg goed en zeer veel keuze. Verder iedere ochtend verse broodjes halen in hotel.

Kortom zeker de moeite waard!!

Tegenvaller

A.J. Sluis
27-7-2014

Wij boekten Valamar Diamant mede vanwege de positieve beoordelingen op Zoover. Maar helaas viel het nogal tegen.Valamar Diamant bestaat uit een hotel (4*) en appartementen (3*, maar bij touroperator 4). Het hotel ziet er goed uit, hoewel je achter de nieuwe façade nog wel iets van de lelijke betonnen bouwstijl uit de communistische tijd kunt ontwaren. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (hoewel ze eigenlijk alleen Kroatisch, Italiaans en Duits spreken), het eten is goed en het hotel heeft prima sportfaciliteiten.

De appartementen zien er oud en versleten uit, zijn erg klein (je kunt amper rondom de bedden lopen), de badkamer (ook in 3-kamerappartementen slechts 1 exemplaar en zonder apart toilet) is klein en onpraktisch en de bedden zijn ronduit slecht (voeten steken uit en gegarandeerd rugklachten).

Andere minpunten: WiFi alleen bij de receptie, zwembad is voor gasten in de appartementen ver lopen (250 meter) en de animatie is in een naastgelegen hotel (Valamar Chrystal).

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Yvonne
12-9-2013

Ontbijt en diner erg goed met zeer vriendelijk personeel. Receptie behulpvaardig en vriendelijk. Kamers worden goed schoongemaakt. Bedden en tuinstoelen zijn wel aan vervanging toe. Leuk om te voet of met het treintje naar het centrum van Porec te gaan. Of een dagje Rovinj en Pula, heel leuk.

Heerlijk hotel en prachtig land.

Yvonne
18-8-2013

Wij waren er van 23 tot 30 juli. Fijn verblijf geweest met erg warm weer ( 35 graden )Personeel allen erg aardig en hulpvaardig. Gratis wifi, ook op je kamer met eigen laptop, etc. Ontbijt en diner heel goed met show-cooking. Eitjes in allerlei mogelijkheden te bestellen. Kortom een aanrader! Een bezoek aan Pula, Rovinj en Opatije is zeer de moeite waard. Minpuntjes?? Zou fijn zijn als de bedden op de kamer en de tuinstoelen eens vernieuwd werden. Hebben hun beste tijd wel gehad.

prima accomodatie

mevrouw van Baast
12-8-2013

Prima vakantie gehad, ligging ten opzichte van het dorpje valt reuze mee. Lopen naar het centrum is 10, hooguit 15 minuten.

Enige minpuntje: in de appartementen verblijven ook groepen jongeren die een ander dagritme hebben dan een gezin met kinderen. Het lijkt mij handig deze groepen en de families apart van elkaar te plaatsen. De jongeren vertrekken om 12 uur 's nachts en komen om 6 uur 's morgens terug en er is geen enkel toezicht op vanuit Valamar.

Vriendelijke atmosfeer

Thijs Siebert
21-7-2013

Hotel Valamar Diamant heeft alles wat je als luie vakantieganger nodig hebt! Goed eten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schone moderne kamers en een mooie ligging vlakbij het strand en het oude centrum van Porec. Aanrader!

super

L kwakman
21-9-2012

Wij zaten in een 6 persoons appartement en hebben de hele week in het hotel gegeten ,niet duur en super lekker allemaal.Het appartement was goed netjes we kregen elke dag schone handdoeken ,wat niet in de reisgids stond.Er was in het hotel elke avond een muziekbandje ,best gezellig.Porec is op 20 min lopen op een pad langs de kust mooie wandeling.Alleen het water in het zwembad was erg koud ,wij waren er in september en misschien is het in juli aug warmer.wij hebben er een hele mooie week gehad een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Valamar Diamant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valamar Diamant in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valamar Diamant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valamar Diamant scoort een 8.15 uit 10 op basis van 85 reviews.