Hotel Valamar Crystal

Hotel Valamar Crystal

8.8Fantastisch

Kroatië, Istrië, Porec

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 387p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

38 reviews over Hotel Valamar Crystal

• 9rony toussaint08-08-2015

Zeer goede prijs/kwaliteit

Hotel is zeer goed. Vriendelijkheid/ rustig/ centraal gelegen/leuke animatie.prijs/kwaliteit = 10 op 10!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9P.Veerman07-09-2013

Prachtig Hotel

Dit is een prachtig hotel, mooi centraal gelegen in de streek. Eten was zeer goed. Zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad met handdoekservice wel zoutwater bad. In amper een kwartier lopen ben je in Porec. Hier kun je met de kinderen ook prima vermaken (trampolines, waterfietsen etc.) Er rijdt ook een treintje naar Porec. Mooie omgeving je kunt hier zeer goed wandelen langs de boulevard. Zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Anoniem03-08-2012

Super hotel voor een geweldige vakantie

Familie kamer geboekt (= 2 intern geconnecterde kamers), voldoende ruimte, netjes, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel zowel in het restaurant, aan de receptie, zwembad tot en met de onderhoudsdienst ! Lekker eten met een zeer ruim buffet. Voor elk wat wils. Ook voor de kinderen. Groot zwembad met als kleine nadeel : zout water. Elke avond zijn er activiteiten met behoorlijk wat luide muziek en kabaal rond het zwembad en dit ongeveer tot 23u. Als je kinderen hebt die vroeger gaan slapen, kan dit wel voor problemen zorgen. Ik had bij de boeking "park-side" aangegeven; en dat was ook zo : onze kamer keek uit naar het park, maar om 's avonds een rustige kamer te krijgen, moet je blijkbaar zeer expliciet bij de extra notities in de boeking toevoegen dat je aan de "front-side" een kamer wenst.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Wouter24-07-2012

Goed hotel met lekker eten

Hotel is zeer mooi en rustig gelegen, vlak aan de zee in een mooi park. Je kan gebruik maken van het hotelzwembad (zout water) of van het zwembad van het naburige Valamar Diamant hotel (zoet water). De kamers zijn eerder klein maar hygiënisch en van alle comfort voorzien. Het eten was zeer lekker (dessert wel eerder beperkt). De drankprijzen vielen goed mee. Personeel heel vriendelijke

Gereisd met partner in januari 2012

• 9mike en henri28-06-2012

aan te bevelen

we hadden ons het anders voorgesteld. maar wat we kregen was subliem

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Henri Visser25-06-2012

heel goed hotel

Prima hotel, maar niet voor mensen die slecht ter been zijn. We hebben s'avonds niet in het hotel maar in het stadje gegeten. Restaurant Sarajevo vonden wij erg goed. Van het hotel naar het stadje is ongeveer 30 minuiten lopen, maar voor het hotel gaat het treintje (perfecte dienstregeling) naar het stadje. Prijs ca. € 1,20 pp. Porec is leuk voor 4 a 5 dagen. Wij zijn geen strand mensen maar houden van wandelen wat hier goed mogelijk is.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9franky stofferis26-07-2011

zeker voor herhaling vatbaar!

wij waren tevreden over de service en het eten,het blijft buffetvorm maar daar kan je je aan aanpassen,de kamer was zeer ruim maar wel gehorig. het zwembad was lekker warm en is zeer proper net als het hele hotel ! over de omgeving kan ik kort zijn:indrukwekkend,en van alles te doen vanuit het hotel(100m tot aan zee,15min tot aan porec,boottochten,enz...)kortom een echte aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Elle24-01-2011

Super hotel

Zeer mooi hotel in een rustige groene omgeving. Maar je kunt in 15 minuten naar Porec wandelen. Het eten is superlekker en wordt in de eetzaal bereid, zelfs de frietjes. Wij hadden een hele schone, ruime 4-persoonskamer. Mooie zwembaden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8D. Thomassen27-09-2010

Een zeker geslaagde doe-vakantie

hotel Valamar Crystal is zeker de moeite waard om een keer in de zomer heen te gaan! Het hotel ligt midden in een bosrijk gebied. Aan het strand zijn veel activiteiten voor kinderen zoals:waterspringkussens,midgetgolf,fietsverhuur,parasailen en jetskies huren voor een redelijke prijs. Het centrum van Porec is op loopafstand ongeveer 15 a 20 min lopen. Je kunt ook een treintje pakken of een water-taxi. Het eten in het hotel is redelijk,vaak hetzelfde(vooral de worteltjes zijn in trek). Het zwembad is groot en gevuld met zout-water.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Marly13-09-2010

geweldig

gelegen in mooie parkachtige omgeving goed hotel echt een aanrader vriendelijk personeel niets is te veel we waren met de bus en hebben de laatste dag de kamer nog kunnen reserveren. Tot op de laatste dag vakantiegevoel. In een woord geweldig

Gereisd met partner in september 2010

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages