Hotel Valamar Crystal

Meer hotelinfo

41 reviews over Hotel Valamar Crystal

• 7Laura24-10-2016

Leuk familiehotel

Valamar is een grote hotelketen. Vergelijk het met een Tulipin. Hotel Crystal is vooral gericht op kinderen. Het parkeertrein is iets te klein voor het hotel, het is hierom zoeken naar een plekje. Het personeel is vriendelijk. De kamer was ruim en schoon. Bed was wat doorgezakt. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Je loopt door een leuk park om naar Porec te gaan. Porec zelf hadden wij binnen een dag wel gezien. Wij zijn ook naar Rovinj en Pula geweest. Tip voor Pula is om vroeg weg te gaan. Wij hadden veel moeite om een parkeerplek te vinden. Beide steden zijn binnen een dag te zien. Het zwembad is groot maar met zout water. Wij voelde ons een beetje de vreemde eend in de bijt aangezien wij twintigers zonder kinderen zijn.

• 9rony toussaint08-08-2015

Zeer goede prijs/kwaliteit

Hotel is zeer goed. Vriendelijkheid/ rustig/ centraal gelegen/leuke animatie.prijs/kwaliteit = 10 op 10!!

• 9P.Veerman07-09-2013

Prachtig Hotel

Dit is een prachtig hotel, mooi centraal gelegen in de streek. Eten was zeer goed. Zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad met handdoekservice wel zoutwater bad. In amper een kwartier lopen ben je in Porec. Hier kun je met de kinderen ook prima vermaken (trampolines, waterfietsen etc.) Er rijdt ook een treintje naar Porec. Mooie omgeving je kunt hier zeer goed wandelen langs de boulevard. Zeer de moeite waard.

• 9Anoniem03-08-2012

Super hotel voor een geweldige vakantie

Familie kamer geboekt (= 2 intern geconnecterde kamers), voldoende ruimte, netjes, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel zowel in het restaurant, aan de receptie, zwembad tot en met de onderhoudsdienst ! Lekker eten met een zeer ruim buffet. Voor elk wat wils. Ook voor de kinderen. Groot zwembad met als kleine nadeel : zout water. Elke avond zijn er activiteiten met behoorlijk wat luide muziek en kabaal rond het zwembad en dit ongeveer tot 23u. Als je kinderen hebt die vroeger gaan slapen, kan dit wel voor problemen zorgen. Ik had bij de boeking "park-side" aangegeven; en dat was ook zo : onze kamer keek uit naar het park, maar om 's avonds een rustige kamer te krijgen, moet je blijkbaar zeer expliciet bij de extra notities in de boeking toevoegen dat je aan de "front-side" een kamer wenst.

Met jonge kinderen

• 8Wouter24-07-2012

Goed hotel met lekker eten

Hotel is zeer mooi en rustig gelegen, vlak aan de zee in een mooi park. Je kan gebruik maken van het hotelzwembad (zout water) of van het zwembad van het naburige Valamar Diamant hotel (zoet water). De kamers zijn eerder klein maar hygiënisch en van alle comfort voorzien. Het eten was zeer lekker (dessert wel eerder beperkt). De drankprijzen vielen goed mee. Personeel heel vriendelijke

• 9mike en henri28-06-2012

aan te bevelen

we hadden ons het anders voorgesteld. maar wat we kregen was subliem

Met vrienden

• 8Henri Visser25-06-2012

heel goed hotel

Prima hotel, maar niet voor mensen die slecht ter been zijn. We hebben s'avonds niet in het hotel maar in het stadje gegeten. Restaurant Sarajevo vonden wij erg goed. Van het hotel naar het stadje is ongeveer 30 minuiten lopen, maar voor het hotel gaat het treintje (perfecte dienstregeling) naar het stadje. Prijs ca. € 1,20 pp. Porec is leuk voor 4 a 5 dagen. Wij zijn geen strand mensen maar houden van wandelen wat hier goed mogelijk is.

• 9franky stofferis26-07-2011

zeker voor herhaling vatbaar!

wij waren tevreden over de service en het eten,het blijft buffetvorm maar daar kan je je aan aanpassen,de kamer was zeer ruim maar wel gehorig. het zwembad was lekker warm en is zeer proper net als het hele hotel ! over de omgeving kan ik kort zijn:indrukwekkend,en van alles te doen vanuit het hotel(100m tot aan zee,15min tot aan porec,boottochten,enz...)kortom een echte aanrader!!!

• 9Elle24-01-2011

Super hotel

Zeer mooi hotel in een rustige groene omgeving. Maar je kunt in 15 minuten naar Porec wandelen. Het eten is superlekker en wordt in de eetzaal bereid, zelfs de frietjes. Wij hadden een hele schone, ruime 4-persoonskamer. Mooie zwembaden.

• 8D. Thomassen27-09-2010

Een zeker geslaagde doe-vakantie

hotel Valamar Crystal is zeker de moeite waard om een keer in de zomer heen te gaan! Het hotel ligt midden in een bosrijk gebied. Aan het strand zijn veel activiteiten voor kinderen zoals:waterspringkussens,midgetgolf,fietsverhuur,parasailen en jetskies huren voor een redelijke prijs. Het centrum van Porec is op loopafstand ongeveer 15 a 20 min lopen. Je kunt ook een treintje pakken of een water-taxi. Het eten in het hotel is redelijk,vaak hetzelfde(vooral de worteltjes zijn in trek). Het zwembad is groot en gevuld met zout-water.

2 tips over Hotel Valamar Crystal

• Wouter, 24-07-2012

Diving Center Porec: professioneel

• mike en henri, 28-06-2012

je kunt bij de buren pinnen. in de direc te omgeving (250 mtr) geen winkels ga beslist een fiets huren of een auto om de omgeving te verkennen

0 vragen over Hotel Valamar Crystal

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages