9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valamar Collection Isabella Island Resort voor je op een rij gezet:

D-reizen

24 reviews over Hotel Valamar Collection Isabella Island Resort in het Nederlands

Meer dan geweldig!

Mieke
31-7-2019

Wauw. Dit was voor ons gezin echt de mooiste en fijnste vakantie ooit. Dit resort heeft werkelijk alles tot in de puntjes verzorgt. Het personeel is allemaal even vriendelijk. Overal is het netjes en schoon. Het eten is divers en goed bereid. Het eiland zelf is een prachtig paradijs waar je heerlijk kunt wandelen met overal een prachtig uitzicht. Wij hebben hier 12 dagen verbleven met twee kinderen van 8 en 5 jaar oud. Wij hadden een studio/villa met slaapbank voor de kinderen. Dit was perfect. En werd dagelijks schoongemaakt. Het balkon met eveneens prachtig uitzicht was een plaatje. Dan de twee zwembaden. Heerlijk. Tijdens het zwemmen kijk je uit over het stadje Porec. En voor de kinderen twee fijne glijbanen. Bij de zee keuze uit kiezelstrand, zandstrand of plateau. Bedjes allemaal bij de prijs inbegrepen op een paar plekken na. Animatie voor de kinderen leuk! Ik kan nog wel even doorgaan maar echt een dikke pluim! Tot volgend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Aanrader!

Witteveen
7-5-2017

Prachtig resort. Alles tot in de puntjes geregeld. We hadden eerst een studio met slaapbank voor de kinderen. Dit bleek alleen geschikt voor kleine kinderen. Kregen een andere studio zonder bijbetaling. Goed geregeld. Personeel werkt hard en is zonder uitzondering erg vriendelijk. Boottochtje van 3 minuten werkt perfect. Hebben nooit lang hoeven wachten en ook gratis. Huurauto op parkeerplaats van het hotel (5€ per dag), gratis met shuttel busje naar de boot. Porec leuk dorpje, Rovinje echt schitterend!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Prachtig nieuw hotel

Jo Lindelauf
26-1-2016

Fantastisch gelegen. Uitstekende bootverbinding. Parkeerplaats uitstekend geregeld. Idyllisch gelegen. Ontbijtbuffet: goed maar te weinig personeel of efficiënter werken. Horecapersoneel erg vriendelijk, sommigen in een leerfase. Kamers goed schoongehouden. Prachtig uitzicht. Halfpension helaas verplicht. Nabijheid Porec is ideaal (3 min met de gratis boot). Resumerend: aan te bevelen.

Gereisd Met partner in september 2015

Fantastisch resort

Elisabeth
26-8-2015

Een prachtig gerenoveerd resort (overigens 4*) met zeer goede service, prachtige zwembaden en heerlijk eten. NIets was te veel. Voor rustzoekers, maar ook voor gezinnen met kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

leuke plek

hendriks k
18-2-2011

hote in porec goed verzorgd eten is prima en altijd gezellig

Gereisd Met partner in januari 2011

Prachtig sjiek hotel ooit geweest!!

Conneke
19-9-2010

We zijn hier een week geweest nou was een fijne vakantie als je wilt ga je met de boot naar de overkant en dan met het busje naar de parkeerplaats goede service en het hotel is mooi maar wel gedateerd veel spullen uit de jaren zeventig dus nu weer mooi.het eiland is mooi er staat wel erg veel leeg bijv.huisjes heel veel en een bar maar ook een mooie vila die gedeeltelijk wordt verhuurd.het ontbijt was perfect en het avondeten erg goed werd klaargemaakt waar je bij stond en de ober stond naast je en dan zat je nog maar net!!!voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met partner in september 2010

Unieke ligging

MvW
20-8-2009

Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voer het pontje tweemaal per uur in enkele minuten naar het centrum van Porec. Stipt op tijd. Het hotel lag op een eilandje van ongeveer 200 bij 400 meter. Een rotsige bult voor een groot deel met pijnbomen begroeid en met door mos overwoekerde paadjes. Er was een aangelegd strand met alle faciliteiten (stoelenverhuur en strandbar), je kon ook op andere plaatsen te water en een stoel huren. In een woord: heerlijk, nergens (over)vol. Een onverwachte verassing waren het bizarre hoorspel van de zeemeeuwen ('s nachts hielden ze gelukkig hun snavel) en de tientallen konijntje die vooral 's avonds te voorschijn kwamen. Het hotel zelf was uitstekend. Het eten was smakelijk, de kamers waren schoon, het personeel was professioneel en vriendelijk. Alles liep gesmeerd. De eetzaal oogde met zijn oranje lampen wat jaren-zeventig-achtig, al bijna trendy.

Gereisd Alleenreizend in juni 2009

dit nooit meer

iris en bram
10-8-2009

flinke tegenvaller. werden s nachts wakker gehouden door de zeemeeuwen die tekeer gingen, verder klein bed, geen koelkast of iets. overal voor betalen, onvriendelijk personeel, eten beetje veel van hetzelfde, zijn uiteindelijk maar eerder naar huis gegaan

Gereisd Met partner in augustus 2009

Tegenvaller

Elsa&Andy
5-8-2009

Wij zijn twee weken op vakantie geweest in het hotel Fortuna in de maand juli 2009.

Onze eerste tegenvaller was de kamer welke we kregen, deze was zeer klein zonder balkon. Gezien we wel voor een kamer met balkon hadden betaald kregen we deze de volgende dag met daarbij het excuus dat ze niet hadden gezien dat we een kamer hadden geboekt met een balkon. Met andere woorden proberen ze je gewoon uit.

Tip: Als je dit hotel boekt neem dan wel een kamer met zeezicht, de kamers aan de achterzijde kijken tegen bomen aan en een verlaten gedeelte van het hotel!

Tegenvallers: - Je moet overal voor betalen, koelkast, ventilator, strandbedjes, parasol, activiteiten rondom het hotel zoals tafeltennis, drinken bij het eten.

• Geen activiteiten overdag door animatieteam, bar sluit om 00:00 uur dus het eiland en hotel is hierna ook helemaal stil.

Het eten was wel erg goed!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Nooit meer

Elsa&Andy
5-8-2009

Wij zijn twee weken in het hotel Fortuna verbleven in de maand juli van 2009. Het hotel is ons niet zo goed bevallen zoals overal omschreven wordt. Ten eerste kregen we de eerste dag een kamer zo klein als een kippenhok, zonder balkon welke de volgende dag gelukkig werd omgewisseld naar een betere kamer met balkon. Als je naar dit hotel gaat moet je zeker zeezicht boeken anders kijk je uit op een aantal bomen met daaronder een aantal konijntjes. Op de kamer waar is geen airconditioning of koelkast aanwezig. Een airconditioning is wel zeer aan te bevelen. Een koelkast is wel te huur hoorde we aan het einde van onze vakantie voor ongeveer drie Euro per dag, dit geldt ook voor een ventilator.

Het eten in de ochtend en in de avond was wel goed alleen ook weer jammer dat je in de avond je drankjes zelf moest betalen. Overdag is er door het hotel ook niet veel aan activiteiten geregeld en de bar sluit al om 00:00 uur.

Geen aanrader voor jonge stellen.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valamar Collection Isabella Island Resort in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valamar Collection Isabella Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Valamar Collection Isabella Island Resort