Camping Ulika

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Naturistencamping Camping Naturist Center Ulika in Kroatië. Al lopen sommige mensen in kleding is dat hier eigenlijk niet toegestaan. Er is een apart hondendeel. Ook zijn er meerdere restaurants waar het grillrestaurant er een van is. Bewegen kan in de fitness of op de tennisbaan. Of pak de fiets naar Poreč op 10 kilometer afstand.

145 reviews over Camping Ulika

• 2019
    7Leni26-09-2019

Gewoon fijn!

Komen steeds weer graag op camping Ulika!!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ron Baltus16-09-2019

Prima camping

5 dagen op Ulika geweest in mobilehome. Was prima, wel ietwat verouderd. Het park op zich is prima!! Goede kampeerplekken, onder de bomen of juist niet. Sanitairgebouwen keurig schoon. Veel lekker wandelen langs de zee. Restaurantjes ook heerlijk, niet te duur. Idd, receptiepersoneel is onvriendelijk, hun gezicht staat al op onweer...

Al met al een prima tijd gehad!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Tineke en Jeroen29-08-2019

Heerlijke camping, kijken uit naar volgend jaar.

Wij hebben hier 5 dagen gestaan en willen volgend jaar nog langer blijven. Het is ons heel goed bevallen. Sanitair werd de hele dag door schoongemaakt en zag er altijd keurig uit. Wij vonden het zwembad heel fijn en gingen daar ook dagelijks even zwemmen. Overdag bijna iedereen bloot, 's avonds zie je dat mensen al gauw in kleding lopen ondanks dat de temperatuur nog prima is om bloot te lopen. Altijd verse broodjes in de winkel waar ook verder alles wat je maar nodig hebt is te kopen. In de zee ligt om de hele camping heen een soort lijn wat je best wel een veilig gevoel geeft als je gaat zwemmen. Vriendelijk personeel. Het is een echte gezinscamping waar het bruist van het leven. Veel kinderen van echt alle leeftijden. Overige gasten zijn overwegend Duitsers, Kroaten, Slovenen en Italianen. Ook Nederlanders, maar zeker niet in de meerderheid.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Erna Stoute-Korzelius09-07-2019

Voorlopig niet meer.

Ulika was altijd al druk. Nu een andere naturistencamping in Funtana is opgehouden te bestaan, was er vandaar een enorme overloop naar Ulika.

• 3Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Henrietta22-06-2019

Mooie camping en omgeving....paar verbeterpuntjes

Camping Ulika is een grote camping maar dat voelt niet zo aan door de indeling. Fijn dat er aparte campingplaatsen zijn voor mensen met honden. Uitstekend geregeld dat er ook voorzieningen voor honden zijn. Verzorgde sanitaire ruimten. Deze worden keurig bijgehouden. Complimenten voor de mevrouw die dit verzorgd. (sanitairruimte bij tennisbaan). jammer dat de men gasten die hier vaker verblijven (stalling vaak in de buurt) de caravan om 7.00 uur de camping al op laten gaan en een plekje mogen uitzoeken. Dit geeft vaak lawaai en men wordt er wakker van. Ook zou het fijn zijn als de tennisbaan om 9.00 uur open gaat. Nu werden wij diverse keren wakker van het geluid en geklets van mensen die de baan al om 7.00 uur konden reserveren. Medewerkers die dit verhuurden gaven een onvriendelijke antwoord ; "wij moeten toch ook wat verdienen". Het deerde hun niet dat wij en vele campinggasten die ook bij de tennisbaan stonden hiervan wakker werden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7grietje17-06-2019

graag dagelijks onderhoud

Wij komen al 30 jaar op camping Ulika. Fantastisch! Hebben ieder jaar 3 maanden ons eigen plekje aan zee en genieten met volle teugen. Dit jaar wat teleurstellingen.....
    Vieze volle stinkende afvalbakken, overvolle stinkende hondenpoep bakken en achterstallig onderhoud zoals grasmaaien, rondslingerende takken en onkruid. Waar is het groenpersoneel???. Waar is de vuilnisophaaldienst??? Jammer ...alles gaat zo stinken bij hoge temperatuur😢😰

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Peter10-02-2019

Wij zijn en blijven voortaan weg van Ulika

Wij komen al vele jaren op Ulika maar we zijn er helemaal klaar mee. Je wordt verdrongen door Sloveense families. En als ik zeg families dan bedoel ik ook families. Zelfs opa en oma van beide zijden zijn erbij. Ze staan gerust met 15 man of meer met drie caravans, zeilen en parasols jou en je caravan van je plekje te duwen. En zeg er maar niets van want ze zetten hun auto's bij jou voor de deur en dan mag je blij zijn dat ze de motor afzetten. Het zijn ook geen naturisten. Alles en iedereen loopt in zijn (zwem) broek. Ulika is voor ons een no go area geworden!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    9Kitty Klaassen07-11-2018

Het is een mooie en gezellige camping voor jong en oud. Ik kom er al 22 jaar met veel plezier.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Grietje03-08-2018

Prachtige naturisten camping overal aan zee

Jammer dat er dit jaar -2018- heeeeeel veeeeel muggen zijn! 's Avonds onmogelijk om lekker voor je tent te zitten...... Ook iedere 14 dagen betalen is een nadeel. Vooral als je net als wij 12 weken op Ulika verblijft!!!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Eijkelenberg Harrie28-07-2018

Practisch en goed

De grote camping is uiterst rustig gelegen. Wel een seizoen camping van april tot begin oktober. Heel veel vrije standplaats mogelijkheden. De camping heeft een afzonderlijk zwembad, zowel bij de privé huisjes als voor de caravans/campers. Deze camping ligt over een grote lengte aan het water en is daar goed bereikbaar allerlei aanpassingen. De sanitaire voorzieningen zijn goed en schoon. Golf, tennis en volleybal alsmede spelvelden voor de jeugd is voldoende aanwezig. De bijbehorende winkel was half al leeg. De laatste 2 jaren is deze camping van prima bereikbare Wifi (gratis) voorzien.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

2 tips over Camping Ulika

• karin deen, 12-08-2013

De tournedos ulika is heerlijk, het is super mals vlees met heerlijke pasta met truffelsaus erover. Mmmmm Ps de grote grill vonden wij het best!

• ikke duuh, 25-03-2009

restaurant "de kleine grill". vanaf de ingang van de camping helemaal rechtdoor, de heuvel naar beneden en dan bij de splitsing recht voor je.

11 vragen over Camping Ulika

• Emj vd cruijs, 17-05-2018

Eerste keer ulika

Ik heb gehoord dat je er ook kunt paardrijden, waar is dat en hoe ziet een rit er uit?????

• heleen20, 15-09-2016

keuze pitch en helderheid water

Wij willen graag volgend jaar naar deze camping. is het hier mogelijk om echt een bepaalde plaats te reserveren? Heeft iemand tips als ik een rustige plaats wil met voldoende schaduw (dus niet direct naast toiletten en ver van entertainment etc.)? Ander vraagje: is de zee hier wel helder? kan het niet goed zien op de foto's. Bedankt voor jullie reactie!

Marloes, 02-10-2016

Of je echt een bepaalde plek via internet kunt reserveren weet ik niet. Wij hebben nu al twee jaar in het C-gedeelte gestaan. Deze plaatsen zijn afgebakend waardoor je iets meer privacy en rust hebt. In dit gedeelte sta je ook ver genoeg van het "entertainment" af, zodat je hier amper last van hebt. Pak een van de eerste 4 laantjes vanaf het toiletgebouw. Hier heb je ook veel schaduw door veel bomen. Zee is echt helder, je kunt er mooi snorkelen.

heleen20, 03-10-2016

Marloes, Bedankt! Ik weet alleen niet of er nog veel te kiezen valt begin augustus... We zullen zien. Groetjes, Heleen

• paulien18, 20-05-2015

reserveren???

Nog geen ervaring met camping Ulika. Tot nu toe gereserveerd als we in frankrijk op vakantie gingen....nu willen we naar Kroatie, kan iemand ons vertellen hoe groot de plekken ongeveer zijn en waar de winkels zich bevinden, waar moet je wel en waar moet je niet staan...is het nodig om te reserveren??? Hoop dat iemand ons kan helpen.

groetjes Paulien

Camping Ulika info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig