Camping Ulika Naturist

Camping Ulika Naturist
8,4

137 reviews over Camping Ulika Naturist in het Nederlands

Prachtige naturisten camping overal aan zee

Grietje
3-8-2018

Jammer dat er dit jaar -2018-

heeeeeel veeeeel muggen zijn!

's Avonds onmogelijk om lekker voor je tent te zitten......

Ook iedere 14 dagen betalen is een nadeel.

Vooral als je net als wij 12 weken op Ulika verblijft!!!

Practisch en goed

Eijkelenberg Harrie
28-7-2018

De grote camping is uiterst rustig gelegen. Wel een seizoen camping van april tot begin oktober. Heel veel vrije standplaats mogelijkheden. De camping heeft een afzonderlijk zwembad, zowel bij de privé huisjes als voor de caravans/campers. Deze camping ligt over een grote lengte aan het water en is daar goed bereikbaar allerlei aanpassingen. De sanitaire voorzieningen zijn goed en schoon. Golf, tennis en volleybal alsmede spelvelden voor de jeugd is voldoende aanwezig. De bijbehorende winkel was half al leeg. De laatste 2 jaren is deze camping van prima bereikbare Wifi (gratis) voorzien.

Droom bestemming

Erica
23-6-2018

Jammer dat veel mensen klagen als mensen naakt willen dineren, dat zou niet hygiënies zijn, terwijl grote honden zich naast jouw bord uit gaan staan schudden, en dat dat toegestaan is, DAT vind ik pas Onhygiënisch!

Dit wil je toch niet!

Grietje
29-5-2018

Mooie camping, schoon sanitair, veel comfort percelen maar helaas sinds 20 mei 2018 een nieuwe maatregel doorgevoerd:

Elke 7 dagen bij de receptie je rekening betalen...

Ook als je 6 weken gereserveerd hebt!!!

Niemand kan je vertellen Waarom

deze belachelijke maatregel van kracht is.....

Altijd relaxed, veel mogelijkheden qua eten

Gordijn
11-1-2018

Mooie plaats, uitstekend sanitair en erg schoon. Grote en overzichtelijke camping rondom aan de zee. Bevalt altijd hier.

Aardige camping maar.....

Peter
3-10-2017

Camping heeft een mooie ligging aan zee. Is voor Kroatische begrippen relatief klein. De plaatsen zijn over het algemeen behoorlijk schuin en de mooie plaatsen zijn vol of gereserveerd, zelfs in het laagseizoen. De Wifi is hier zoals het moet zijn, gratis en perfect overal bereik. Heerlijk eten bij het gril restaurant. Sanitair is schoon maar wel verouderd. Het zwembad is niet verwarmd en heeft geen ligbedden. Ook langs de kustlijn geen ligbedden. Personeel is nogal onvriendelijk en niet behulpzaam. Hierna naar andere camping gegaan en is beter bevallen ondanks de wat hogere prijs die het ook waard is vergeleken met Ulika.

Prachtige vakantie plek

Harrie
28-9-2017

Camping Porec

De grote camping is uiterst rustig gelegen. Heel veel vrije standplaats mogelijkheden. De camping heeft een afzonderlijk zwembad, zowel bij de privé huisjes als voor de caravans/campers. Deze camping ligt over een grote lengte aan het water en dit is daar goed bereikbaar allerlei aanpassingen. De sanitaire voorzieningen zijn goed en proper. Golf, tennis en volleybal alsmede spelvelden voor de jeugd is voldoende aanwezig. De laatste 2 jaren is deze camping van prima bereikbare WiFi (gratis) voorzien.

Mooie camping, helaas weinig nudistisch aan

Nudistenstel
16-8-2017

Wij hebben in Nederland gereserveerd en wilde niet bij honden in de buurt. Echter wij zijn op het honden deel geplaatst en er was geen mogelijkheid dit te ruilen. Wat zijn de honden (liefhebbers) een viezeriken zeg. Wij zijn totaal niet van de honden om eerlijk te zijn, maar wij zagen overal honden pissen in bosjes, langs het strand tegen auto's en caravans En eigenaren die totaal niets doen!

Verder zijn wij wat meer hygiëne gewend wat de douches en wc's aangaat. Maar verder hadden wij een ruime plek waar wij heerlijk stonden. Hele aardige vriendelijke mensen en ook het personeel was behulpzaam. Volgend jaar reserveren wij op een ander deel.

Fantastische plek

Sander appel
2-8-2017

Heerlijke camping om vaker er naar toe te gaan

Top camping

Loes
2-8-2017

Wij gaan al jaren met veel plezier hier naar toe. De werknemers besteden veel tijd aan de hygiëne van het sanitair. Ook voor de kinderen is er genoeg te doen. De kinderen kunnen volleyballen, met een water fiets op pad, tafel tennissen, zwemmen en nog veel meer !

We hebben een aantal aanbieders voor Ulika Naturist voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ulika Naturist in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ulika Naturist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ulika Naturist scoort een 8.36 uit 10 op basis van 137 reviews.