8,1

Omschrijving
Naturistencamping Camping Naturist Center Ulika in Kroatië. Al lopen sommige mensen in kleding is dat hier eigenlijk niet toegestaan. Er is een apart hondendeel. Ook zijn er meerdere restaurants waar het grillrestaurant er een van is. Bewegen kan in de fitness of op de tennisbaan. Of pak de fiets naar Poreč op 10 kilometer afstand.

120 reviews over Camping Ulika Naturist in het Nederlands

Kitty Klaassen,
7-11-2018

Het is een mooie en gezellige camping voor jong en oud. Ik kom er al 22 jaar met veel plezier.

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtige naturisten camping overal aan zee

Grietje,
3-8-2018

Jammer dat er dit jaar -2018-

heeeeeel veeeeel muggen zijn!

's Avonds onmogelijk om lekker voor je tent te zitten......

Ook iedere 14 dagen betalen is een nadeel.

Vooral als je net als wij 12 weken op Ulika verblijft!!!

Gereisd met partner in mei 2018

Practisch en goed

Eijkelenberg Harrie,
28-7-2018

De grote camping is uiterst rustig gelegen. Wel een seizoen camping van april tot begin oktober. Heel veel vrije standplaats mogelijkheden. De camping heeft een afzonderlijk zwembad, zowel bij de privé huisjes als voor de caravans/campers. Deze camping ligt over een grote lengte aan het water en is daar goed bereikbaar allerlei aanpassingen. De sanitaire voorzieningen zijn goed en schoon. Golf, tennis en volleybal alsmede spelvelden voor de jeugd is voldoende aanwezig. De bijbehorende winkel was half al leeg. De laatste 2 jaren is deze camping van prima bereikbare Wifi (gratis) voorzien.

Droom bestemming

Erica,
23-6-2018

Jammer dat veel mensen klagen als mensen naakt willen dineren, dat zou niet hygiënies zijn, terwijl grote honden zich naast jouw bord uit gaan staan schudden, en dat dat toegestaan is, DAT vind ik pas Onhygiënisch!

Gereisd met partner in juni 2018

Dit wil je toch niet!

Grietje,
29-5-2018

Mooie camping, schoon sanitair, veel comfort percelen maar helaas sinds 20 mei 2018 een nieuwe maatregel doorgevoerd:

Elke 7 dagen bij de receptie je rekening betalen...

Ook als je 6 weken gereserveerd hebt!!!

Niemand kan je vertellen Waarom

deze belachelijke maatregel van kracht is.....

Gereisd met partner in mei 2018

Altijd relaxed, veel mogelijkheden qua eten

Gordijn,
11-1-2018

Mooie plaats, uitstekend sanitair en erg schoon. Grote en overzichtelijke camping rondom aan de zee. Bevalt altijd hier.

Gereisd met partner in juni 2016

Aardige camping maar.....

Peter,
3-10-2017

Camping heeft een mooie ligging aan zee. Is voor Kroatische begrippen relatief klein. De plaatsen zijn over het algemeen behoorlijk schuin en de mooie plaatsen zijn vol of gereserveerd, zelfs in het laagseizoen. De Wifi is hier zoals het moet zijn, gratis en perfect overal bereik. Heerlijk eten bij het gril restaurant. Sanitair is schoon maar wel verouderd. Het zwembad is niet verwarmd en heeft geen ligbedden. Ook langs de kustlijn geen ligbedden. Personeel is nogal onvriendelijk en niet behulpzaam. Hierna naar andere camping gegaan en is beter bevallen ondanks de wat hogere prijs die het ook waard is vergeleken met Ulika.

Prachtige vakantie plek

Harrie,
28-9-2017

Camping Porec

De grote camping is uiterst rustig gelegen. Heel veel vrije standplaats mogelijkheden. De camping heeft een afzonderlijk zwembad, zowel bij de privé huisjes als voor de caravans/campers. Deze camping ligt over een grote lengte aan het water en dit is daar goed bereikbaar allerlei aanpassingen. De sanitaire voorzieningen zijn goed en proper. Golf, tennis en volleybal alsmede spelvelden voor de jeugd is voldoende aanwezig. De laatste 2 jaren is deze camping van prima bereikbare WiFi (gratis) voorzien.

Gereisd met partner in september 2017

Mooie camping, helaas weinig nudistisch aan

Nudistenstel,
16-8-2017

Wij hebben in Nederland gereserveerd en wilde niet bij honden in de buurt. Echter wij zijn op het honden deel geplaatst en er was geen mogelijkheid dit te ruilen. Wat zijn de honden (liefhebbers) een viezeriken zeg. Wij zijn totaal niet van de honden om eerlijk te zijn, maar wij zagen overal honden pissen in bosjes, langs het strand tegen auto's en caravans En eigenaren die totaal niets doen!

Verder zijn wij wat meer hygiëne gewend wat de douches en wc's aangaat. Maar verder hadden wij een ruime plek waar wij heerlijk stonden. Hele aardige vriendelijke mensen en ook het personeel was behulpzaam. Volgend jaar reserveren wij op een ander deel.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische plek

Sander appel,
2-8-2017

Heerlijke camping om vaker er naar toe te gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Campings Kroatië

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ulika Naturist in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ulika Naturist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.