Géén boekingskosten
KroatiëIstriëPorecHotels PorecHotel Rubin Sunny Hotel by Valamar

Hotel Rubin Sunny Hotel by Valamar

KroatiëIstriëPorec

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Rubin Sunny Hotel by Valamar voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 71 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

71 Reviews over Rubin Sunny Hotel by Valamar

• 4Toine27-08-2018

Valt gewoon tegen, wij hebben op valamar koralj op

Het is verouderd, stucwerk op de gang valt van de muur. Wij hadden kamer 113, toen wij kwamen hingen de haren van de vorige mensen nog aan de muur, gemeld bij de receptie maar de dag erop hingen ze er nog, het toilet liep niet goed door en de schimmel staat op het plafond.

• 9Vos23-08-2018

Heel mooi hotel ,super gelegen, vanaf het zwembad kijk je zo tussen de bomen door naar de zee, geweldig uitzicht, hotelkamers netjes,niet erg groot ,omdat we er nog een extra bed bij hadden was het erg smal , maar goed te doen. Het eten super goed verzorgd, word steeds opnieuw aan gevuld, voor ieder wat wils. Je mag ook gebruik maken van de andere valamar hotels, die op loopafstand van elkaar liggen, maar vind valamar rubin toch echt het mooiste zwembad hebben plus het uitzicht Minpunt= Parkeren bij het hotel voor 1week ,25euro !!!

• 9Eddy willemsen24-02-2018

Het. Was fantastisch geen op of aanmerking

Eigenlijk niets het hotel was erg goed vriendelijk personeel er viel. Weinig over op te merken aan te bevelen voor jong en oud

• 9Martens13-11-2017

Goed hotel wel eenvoudig maar netjes en vriendelijk personeel anematie is minder

• 8Melissa04-08-2017

Goed hotel, fijne ligging!

Het was een schoon, mooi hotel met een klein maar goed zwembad voor de afkoeling! Bij het ontbijt had je genoeg keuze en het was ook erg lekker. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Jammer dat je in deze tijd naar de lobby moest voor WiFi, maar dat is het minste probleem natuurlijk op vakantie ;)

• 5jane14-07-2017

nooit meer

badkamer smerig, lagen haren op de grond,douchegordijn met schimmel ,open verbinding doucheput met bijbehorende stank,smerige vloerbedekking,mieren binnen en buiten, Na te klagen bij receptie werden de haren even met de hand verwijderd!!!!! Personeel erg vriendelijk, eten was goed niks over te klagen Maar hotel is verouderd

• 10l. saris01-06-2017

Absolute Aanrader

Hotel Valamar Rubin is ideaal gelegen: in een mooie bosrijke omgeving, aan zee. Het gezellige Porec op loopafstand zodat je van drukte geen last hebt. Onze kamer was schoon en werd goed bijgehouden. Het eten in het restaurant is gevarieerd, de kwaliteit is goed en vers en het personeel vriendelijk. Het zwembad is groot en prachtig gelegen, voldoende goede ligstoelen en superschoon. Leuke ontvangst bij de receptie, zeer klantvriendelijk en zover het in hun vermogen ligt staan ze altijd voor je klaar om je vragen te beantwoorden of om eventuele problemen op te lossen. Porec is een leuk stadje met gezellige winkeltjes en barretjes. Tips voor trips: natuurlijk Venetie (2 uur een drie kwartier varen), een boottocht naar Rovinj, het Limski ford en Vrasar (inclusief BBQ), een auto huren en dan het mooie achterland bekijken, een dagje Pula. Naar onze mening verdient dit hotel een vierde ster, wij komen dan ook beslist terug. Er is één minpuntje: onze eerste nacht sliepen wij in kamer 222, dat is op de 2e verdieping, maar je zit dan onder het restaurant. Je wordt dan om 6 uur wakker van het keukenpersoneel dat aan het werk is voor het ontbijt en om zeven uur de eerste gasten die gaan eten. Dat is gelukkig goed opgelost met een andere kamer. Kortom; een absolute aanrader, dit hotel en deze mooie streek.

• 8Natasja de Graaf29-09-2016

Zeer goed Hotel

Ik was in het begin huiverig om dit te boeken ivm 3* maar mensen wat een prima hotel. Het was er erg schoon, het hele hotel inclusief de kamer. Ook de voorzieningen aan het strand waren schoon . Er was ook voldoende te doen in en om het hotel. Veel watersport en voor de kinderen ook genoeg. Een animatie team voor kids heb ik in het hotel niet gezien maar er was wel wat in het meteen ernaast gelegen hotel. Daar mogen de kinderen ook heen. Wij hadden half pension. Is lopend buffet. Maar wat een keuze! En de kwaliteit, super! Ik heb geen super hoge eisen maar ik wil wel goed eten,mijn vader was mee en die stelt wel hoge eisen maar zelfs die vond het geweldig. Er is voor iedereen wat. Ook vegetarisch. Veel vis maar ook vlees. En alles vers! Het personeel was vriendelijk en behulpzaam maar op een normale manier. Niet het overdreven gedoe zoals bv in Turkije. Ik vond de mensen oprecht. Minpuntje. Geen koelkastje op kamer. Kamers geen luxe maar gewoon. Porec op 15 minuten lopen. Zwemschoenen meenemen is een pre. Strandstoelen tegen betaling maar is goede prijs. De bbq op strand is aanrader! Transfer heen was 45 minuten. Terug dubbel zo lang. Hou hier rekening mee dat het gebeuren kan. Auto huren in Porec kan alleen nog maar met creditcard! Heb je die neit heb je pech. Maar de receptionist weet een bedrijf waar dit niet hoeft. Was prima geregeld. Het hotel is redelijk rolstoel vriendelijk. Ze proberen er overal aan te denken. Al zal het niet overal even makkelijk zijn. Ga hiervoor niet alleen op mijn recensie af maar informeer eerst goed. Conclusie; Prijs/kwaliteitverhouding is meer dan goed. Service geweldig evenals het eten. Drankjes ook goed. Zelfs de bedden lagen aardig goed. Al met al een aanrader waar wij zeker weer terug gaan.

• 7C.B. Bulte26-09-2016

niet aan te bevelen

ontvangst niet vriendelijk, personeel bij zwembad voor handdoeken regelmatig niet aanwezig, eten zeer eentonig

• 8Madelon28-08-2016

Gedateerd maar prima

In augustus 2016 enkele dagen in Porec verbleven, in het Hotel Valamar Rubin. De ligging van het hotel is erg fijn en voor de auto is voldoende parkeergelegenheid. Bij binnenkomst viel ons op dat het allemaal wat donker is binnen. Daarnaast was de medewerker aan de receptie niet echt gastvrij maar wellicht dat die zijn dag niet had. We kregen een echte sleutel ipv een kaartje o.i.d. om de deur van de kamer te openen. Het zag er schoon uit maar het rook wel wat muf. De kamer zelf is wat gedateerd, dat is goed te zien aan de badkamer en de t.v. Zelf zijn wij amper in onze hotelkamer tijdens ons verblijf maar we denken wel wat het goed zou zijn als het hotel een update zou krijgen. Restaurant en kwaliteit van het eten was meer dan goed, beter dat we hadden verwacht van een 3* hotel. Zeker een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Daarnaast is het zwembad fijn, meer dan voldoende parasols; ook dat hebben we wel eens anders gezien. Ligging aan de zee is prettig (Geen strand, alleen plateaus) en daarnaast ben je met 15min lopen in het centrum van Porec. Leuke wandeling langs de zee!

Hotel Rubin Sunny Hotel by Valamar info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)