Appartement Rita

Appartement Rita

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Rita voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler

1 review over Appartement Rita in het Nederlands

Value for money

Remco
5-5-2018

Nette maar eenvoudige appartementen. De ligging is net buiten Porec maar met 15 minuten lopen ben je in het dorp. Daarnaast is er een klein maar fijn zwembad en een terras met bbq. Let op: er zijn bouwwerkzaamheden aan de gang, precies naast appartementen Rita. Touroperator heeft ons hier niet vooraf over geïnformeerd. Dat lijkt me het minste wat je kan doen. Van de eigenaresse kregen we ter compensatie een fles schnapps (heel lief) maar we hadden dit graag vooraf geweten (zijn jullie dit niet verplicht touroperator?) Jammer.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Rita

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rita in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.