Appartement Porec

Appartement
Appartement Porec
7,7

28 reviews over Appartement Porec in het Nederlands

Was super acomodatie en geweldig land

geweldig land

johan kim
26-5-2017

heeft de sfeer van italie maar dan nog leuker.

Oude reviews (archief)

prima appartement

laura
8-10-2014

Ik kom zelf al jaren in appartementen porec, dit was het 3e jaar en het was weer geweldig.

Tot nu toe elk jaar in een ander appartement gezeten en het was allemaal prima.

Wij zaten dichtbij het strand en centrum, bij op ongeveer 10 minuutjes lopen. Het appartement was ruim, de keuken was simpel maar goed dat hoort er op vakantie allemaal een beetje bij.

Eigenaar was heel aardig aan het einde van de vakantie nog een fles wijn van deze meneer gekregen.

Kortom, prima vakantie gehad in appartement porec voor de 3e keer!

We hebben een aantal aanbieders voor Porec voor je op een rij gezet:

Samen met mijn vriendin twee weken in appartement Porec geweest. Zoals het appartement in het touroperator boekje staat klopt niet! Bij aankomst moet je, je eerst melden in het centrum van Porec bij een balie voor je sleutel. Vervolgens krijg je een adres van het appartement. Je gaat zonder begeleiding naar het appartement. Bij het appartement aangekomen valt het appartement erg tegen. Wij zaten op een zolderkamer. Alles liep schuin af. Je kan niet normaal douche of koken. De scheiding van de woonkamer en de slaapkamer is een oude kast. Er was ook bijna geen gereedschap in de keuken. Je was dus verplicht in het centrum wat te eten. Er zat schimmel op de muren. Elektronica draden hingen los. Er zaten lange blonde haren op de bank van de vorige mensen. Je krijgt GEEN schoon beddengoed en handdoeken. Ook is er geen afval opgehaald in deze twee weken. Hebben de eerste dag direct contact gehad met touroperator. Deze doet er niks aan. Excuus van TO. Al onze verblijven zitten vol "sorry"

Leuk voor een keer

Michel Berghuis
    20-7-2010

Afgelopen juni ben ik met een vriend naar Porec geweest. De bedoeling was om te gaan duiken, maar helaas viel dat tegen. Het appartement was ik wat verbaasd over. Het was veel kleiner dan verwacht en de bedden waren erg oud, de schoonmaakster, hele aardige vrouw, legde ook uit dat ze niet een nieuw bed kon betalen. Je moet het ermee doen en erg was het ook niet. Voor een keer is het leuk, maar een tweede keer hoeft het voor mij niet. Verder was het ongeveer 5 minuten lopen tot de eerste winkels van het centrum. Supermarkt was om de hoek net als een restaurant.

Denk dat ik de volgende keer toch maar weer voor een hotel ga.

Mooie plaats om te verblijven

Jos Vintcent
    8-7-2010

Via touroperator een appartement geboekt. Plaats voor achten en we waren met z'n vieren. Porec en zijn omgeving is mooi. Veel gedaan en blij dat we de auto bij ons hadden.

Lekker goedkoop

Maarten
    1-5-2009

Voor een goedkope vakantie moet je in Porec zijn. Drank en eten zijn goedkoper dan in Nederland.

Goed gelegen midden in Porec

Bart
    28-4-2009

Ons apartement lag midden in porec en was harstikke goed

Fijne vakantie gehad

Rosanne
    21-2-2009

Wij zin in de zomer van 2008 in prive appartementen porec geweest, Wij wisten niet wat wij moesten verwachten na alle verschillende reactie's. Onze verwachting was absoluut niet groot en alles viel mee. Het was wel oma-achtig ingericht maar SCHOON! Wij hadden met z'n 5e genoeg ruimte en voor en achter een balkon. Geweldig gewoon. Iedereen moest wel 6min douche anders had de laatste koud water.

Ongeveer 15min naar de stad en het centrum maar het voordeel daarvan is dat je geen last hebt van feesten jongeren onder je balkon.

Als je geen luxe gewend ben is dit echt een super fijn appartement. Het uitgaan's leven is inderdaad niet top, en raad dan ook iedereen aan een partypaket van een touroperator te nemen en je kan gaan feesten op de mooiste plekjes van kroatie.

Zeker doen!

Derek
    12-8-2008

Voor ons was het eerst niet echt duidelijk dat het echt een priveappartement zou zijn. Het is eerst wennen ,maar daarna zie je er de voordelen van in. Het is er stuk ruimer en lekker rustig. Voor grotere groepen is een priveapp daarom eigenlijk niet aan te raden. We lagen dichtbij het centrum en strand. Het is daar ook nog lekker goedkoop. Voor de echte stappers is het toch even wennen, het is daar alleen lounge en cocktailtje drinken. Je bent dan echt op de organisatie aangewezen. Die pakken dit trouwens erg goed op door elke avond wel iets te organiseren.

Ik zou het zeker iedereen aanraden! Voor de mensen die daar ook iets willen bezoeken; ga naar de Plitvice-meren. Het is erg lang rijden en ook vrij prijzig, maar het is het zeker allemaal waard.

Ciao

We hebben een aantal aanbieders voor Porec voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porec in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Porec scoort een 7.68 uit 10 op basis van 28 reviews.