Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

80 Reviews over Park Plava Laguna

• 9Glenn M.21-07-2019

Wij willen zeker nog eens terug! Aanrader!

Wat een prachtig resort is dit geworden! Sinds kort blijkbaar gerenoveerd, en echt alles, maar dan ook alles is vernieuwd. Van de bar tot de receptie, het restaurant, de huisjes, de kamers, de tuinen en wandelpaden... kortom alles! In het restaurant pas na 11 dagen dingen zien terugkomen bij het warme gedeelte van het buffet, dus een enorme variatie en veel keuze. Op 11 dagen slechts 2x frietjes gezien, dus dit zegt genoeg vind ik. Ok het is wel gebaseerd op massa toerisme maar daar kies je voor met een bestemming zoals deze. Enkele beperkte minpuntjes, ons huisje voor 5 personen (was zelfs voorzien voor 6 personen) was aan de kleine kant. Maar dat kon de pret niet drukken, we hebben er alleszins niet veel hinder van ondervonden. Het kuisen van de huisjes gebeurde (zoals vermeld bij boeking) niet gedurende het verblijf. Wel zoveel verse handdoeken zoals je wou, en om de 2 dagen verse lakens. Alleen moest je die zelf opdekken.

• 7Jos26-08-2018

Goed voor 3 nachten

Positief: mooie kamer met zeezicht, mooi hotel. Negatief: Alles gebaseerd op massatoerisme. Na 2 keer ontbijt en avondeten heb je alles gezien. Altijd hetzelfde eten... Personeel zijn precies robots. Kennen geen emotie m.a.w. je bent een nummer... Je kan met het treintje naar Porec maar als je te voet gaat ben je toch 40 min kwijt. In Porec is echter jammer genoeg niet zo veel te zien qua winkels. Wel leuk om eens door te wandelen.

Tip als je in Porec bent: boottocht naar Rovinj. Is niet zo duur en is een leuk uitstapje.

Reis was goed voor een keer en nooit meer.

• 10Lotte30-07-2018

Super vakantie! Heel schoon en mooi resort!

Super vakantie gehad. Wij kwamen aan op het resort, bleek het net helemaal gerenoveerd te zijn en 5 dagen pas open te zijn. Maar wat zag het er als nieuw uit, alles was nieuw op het resort. Ik verbleef samen met 3 vriendinnen in een appartement naast het zwembad. We werden met het golfkarretje overal naar toe gebracht. Eten was perfect en alle kinderziektes van het resort werden voor perfect opgelost waardoor we alleen maar hebben gelachen en een super vakantie hebben gehad. Het resort is super schoon, personeel heel vriendelijk. Ik raad het aan iedereen aan!

• 1L.19-08-2017

Vreselijk huisjes alles kapot wel fijn personeel.

Personeel super vriendelijk. Huisjes super oud. Alles kapot....kapot koffie apparaat kapotte koelkast kapotte kookplaat. Rolluiken scheef of wilden niet omhoog. Verder is huisje compleet af. In het najaar volgt grote renovatie.

• 5Fam. Looijen21-07-2017

Kamer is hard aan onderhoud toe.

Je boekt een hotel en je komt in een sterk verouderde kamer/huisje. Check of in het hotel of Village park zt! Let op: GEEN AIRCO aanwezig en het is bloedheet onder het platte dak. Extra bijzetbed is gammel en is voor kinderen tot 10 jaar en niet voor een volwassen kind. Schimmel in Kitranden in douche. Kamer wordt elke dag met bezem geveegd. Er wordt geen natte doek o.i.d. Gebruikt. Er zijn 4 kamers onder 1 dak. He kunt dus wel wat horen van je buren. Personeel is vriendelijk. Ontbijt en diner zijn redelijk goed en weinig variatie. Dicht bij de zee en een half uur lopen naar het centrum van Porec.

• 7Kevin12-07-2017

Prima

Wij hebben in de appartementen/bungalow gezeten.. Niet luxe maar prima te doen. Het was schoon. Prima park om te verblijven.

• 9Martijn03-09-2016

Geweldige vakantie gehad.

Een leuk en ruim huisje gekregen. Eigenlijk teveel ruimte voor 2 personen. Nette badkamer en ruime woonkamer het keukengerei is wat aan de krappe kant het is niet zo dat je er hele uitgebreide maaltijden kan koken.

De ligging is iets minder, het strand is wel echt voor de deur maar de stad is toch ver lopen. Al is dit goed op te lossen door het toeristen treintje te pakken waarmee je al voor 3 euro met 2 personen heen en weer bent.

Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad en tot op de schoonmakers is al het personeel vriendelijk en spreken duits/engels vrijwel allemaal voldoende.

• 6Lotte Pennings21-07-2016

Prima verblijf gehad

Ligging is prima, weg oversteken en je bent op strand. Vanaf het strand is het ongeveer 2 kilometer lopen naar Istrie. Wij verbleven in het hotel. Kamers zijn klein en aan renovatie toe, ze zijn erg gedateerd. Hotel is verder netjes! Eten is goed van smaak en warm, het restaurant is erg druk en ongezellig! Om iets rustiger te eten kun je in de avond het beste na 8 uur gaan. Receptie is vriendelijk. Bij het inchecken moet je wel je paspoort achterlaten, deze kun je de volgende dag weer ophalen. Voor 2 nachten hebben wij een heerlijk verblijf gehad!

• 9ker85317-08-2015

Formidabel

Het huis was ruim en schoon. Opknap beurt zou wel op zijn plaats zijn. Zeer vriendelijke personeel. Goed gelegen, straat oversteken ben je al op het strand.

• 9Corne16-08-2015

Prachtige accommodatie

Prachtig accommodatie met een mooi zwembad. Maar zeker een aanrader voor mensen die van de zee houden want je bent direct bij verlaten van complex al bij de zee. Minpunt was dat het groen om de appartementen heel vroeg werden onderhouden met het gebruik van grasmaaiers etc.

Hotel Park Plava Laguna info

• AirconditioningBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

Afstand in meters