7,6

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plava Laguna voor je op een rij gezet:

77 reviews over Hotel Park Plava Laguna in het Nederlands

Goed voor 3 nachten

Jos
26-8-2018

Positief: mooie kamer met zeezicht, mooi hotel. Negatief: Alles gebaseerd op massatoerisme. Na 2 keer ontbijt en avondeten heb je alles gezien. Altijd hetzelfde eten... Personeel zijn precies robots. Kennen geen emotie m.a.w. je bent een nummer... Je kan met het treintje naar Porec maar als je te voet gaat ben je toch 40 min kwijt. In Porec is echter jammer genoeg niet zo veel te zien qua winkels. Wel leuk om eens door te wandelen.

Tip als je in Porec bent: boottocht naar Rovinj. Is niet zo duur en is een leuk uitstapje.

Reis was goed voor een keer en nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super vakantie! Heel schoon en mooi resort!

Lotte
30-7-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Super vakantie gehad. Wij kwamen aan op het resort, bleek het net helemaal gerenoveerd te zijn en 5 dagen pas open te zijn. Maar wat zag het er als nieuw uit, alles was nieuw op het resort. Ik verbleef samen met 3 vriendinnen in een appartement naast het zwembad. We werden met het golfkarretje overal naar toe gebracht. Eten was perfect en alle kinderziektes van het resort werden voor perfect opgelost waardoor we alleen maar hebben gelachen en een super vakantie hebben gehad. Het resort is super schoon, personeel heel vriendelijk. Ik raad het aan iedereen aan!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Vreselijk huisjes alles kapot wel fijn personeel.

L.
19-8-2017
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Personeel super vriendelijk. Huisjes super oud. Alles kapot....kapot koffie apparaat kapotte koelkast kapotte kookplaat. Rolluiken scheef of wilden niet omhoog. Verder is huisje compleet af. In het najaar volgt grote renovatie.

Kamer is hard aan onderhoud toe.

Fam. Looijen
21-7-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5

Je boekt een hotel en je komt in een sterk verouderde kamer/huisje. Check of in het hotel of Village park zt! Let op: GEEN AIRCO aanwezig en het is bloedheet onder het platte dak. Extra bijzetbed is gammel en is voor kinderen tot 10 jaar en niet voor een volwassen kind. Schimmel in Kitranden in douche. Kamer wordt elke dag met bezem geveegd. Er wordt geen natte doek o.i.d. Gebruikt. Er zijn 4 kamers onder 1 dak. He kunt dus wel wat horen van je buren. Personeel is vriendelijk. Ontbijt en diner zijn redelijk goed en weinig variatie. Dicht bij de zee en een half uur lopen naar het centrum van Porec.

Prima

Kevin
12-7-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Wij hebben in de appartementen/bungalow gezeten.. Niet luxe maar prima te doen. Het was schoon. Prima park om te verblijven.

Geweldige vakantie gehad.

Martijn
3-9-2016
  • Activiteiten8

Een leuk en ruim huisje gekregen. Eigenlijk teveel ruimte voor 2 personen. Nette badkamer en ruime woonkamer het keukengerei is wat aan de krappe kant het is niet zo dat je er hele uitgebreide maaltijden kan koken.

De ligging is iets minder, het strand is wel echt voor de deur maar de stad is toch ver lopen. Al is dit goed op te lossen door het toeristen treintje te pakken waarmee je al voor 3 euro met 2 personen heen en weer bent.

Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad en tot op de schoonmakers is al het personeel vriendelijk en spreken duits/engels vrijwel allemaal voldoende.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prima verblijf gehad

Lotte Pennings
21-7-2016
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Ligging is prima, weg oversteken en je bent op strand. Vanaf het strand is het ongeveer 2 kilometer lopen naar Istrie. Wij verbleven in het hotel. Kamers zijn klein en aan renovatie toe, ze zijn erg gedateerd. Hotel is verder netjes! Eten is goed van smaak en warm, het restaurant is erg druk en ongezellig! Om iets rustiger te eten kun je in de avond het beste na 8 uur gaan. Receptie is vriendelijk. Bij het inchecken moet je wel je paspoort achterlaten, deze kun je de volgende dag weer ophalen. Voor 2 nachten hebben wij een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd Met partner in juni 2016

Formidabel

ker853
17-8-2015
  • Activiteiten8

Het huis was ruim en schoon. Opknap beurt zou wel op zijn plaats zijn. Zeer vriendelijke personeel. Goed gelegen, straat oversteken ben je al op het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige accommodatie

Corne
16-8-2015
  • Activiteiten8

Prachtig accommodatie met een mooi zwembad. Maar zeker een aanrader voor mensen die van de zee houden want je bent direct bij verlaten van complex al bij de zee. Minpunt was dat het groen om de appartementen heel vroeg werden onderhouden met het gebruik van grasmaaiers etc.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig park

A.Koomen
7-6-2015
  • Activiteiten8

De algemene indruk is prima. Ruim opgezette, schone appartementen met een eenvoudige inrichting waar alles is wat je nodig hebt, in een groen, goed onderhouden, bomenrijk park. Dicht bij het strand. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Van het restaurant in het hotel hebben we geen gebruik gemaakt maar in de buurt zijn verschillende eetgelegenheden waarvan de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend is.

Gereisd Met partner in mei 2015

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand100 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plava Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plava Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.