Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag8°-1°
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Mediteran Plava Laguna voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Mediteran Plava Laguna in het Nederlands

Net hotel maar heel erg saai!

Monique,
1-10-2017

Hotel is netjes en schoon, eten vonden wij niet lekker niet warm soms het idee dat het van de vorige dag nog was, vaak lege schalen, ontbijt was te doen maar ja daar kan je weinig aan verpesten. Sfeer heeft het hotel totaal niet als je buiten wilt zitten is er geen muziek, op de tafels staat niets, zwembad is klein en alle bedjes gericht op de hotelkamers, wel gratis handdoeken die je ook mag meenemen naar het strand, ligging is super vlakbij het strand en dichtbij het stadje wat heel mooi en gezellig is.

Dat de omgeving en Porec heel goed is bevallen hebben we genoten van onze vakantie, maar dit hotel voor ons nooit meer!

Gereisd met partner in september 2017

geweldige vakantie

mevr schaepkens,
27-5-2017

Porec is aan het veranderen. Het word meer voor de jonge mensen. Het is goed daar bij stil te staan als je van rust houd.

Gereisd met partner in augustus 2016

fantastisch

JDH
15-9-2016

Mooi hotel, goed eten, fijne kamer

Gereisd met partner in augustus 2016

geweldige ligging

L.Roos
30-9-2015

Mooie en schone omgeving.

Gereisd met partner in september 2015

Super schoon hotel . Eten was heerlijk en drinken is inclusief bij half pension . Kamer aan zeezijde heeft prachtig uitzicht en is de bijbetaling van €10,00 per dag zeker waard . Personeel is vriendelijk , entertainment is leuk. Koelkast moet je apart huren voor €3,00 per dag. Nederlandse krant in het hotel verkrijgbaar. Stad en strand makkelijk bereikbaar met toeristentreintje.

Gereisd met partner in juli 2015

mooi gelegen hotel

biebuyck
6-8-2014

heel goed hotel ,goede ligging,lekker eten,vriendelijk personeel.

fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2014

fantastisch hotel en een perfecte ligging

simonklok
25-6-2014

fantastisch hotel en een perfecte ligging in een mooi park gelegen met direct aan mooie baaitjes.

kamers perfect en lekker ruim en groot balkon en een heerlijke douche.

eten perfect en voldoende aanwezig en uitgebreid.

Zelf je eigen biertje tappen of drankje bij het eten en dat bij de prijs in begrepen bij HP.

de muziek die elke avond buiten op het terras aanwezig is ,dan kan wel zachter.

Gereisd met partner in mei 2014

Hotel Laguna Mediteran ligt op ca. 1,5 km. van Porec. Dit is makkelijk te wandelen via een leuk pad langs de zee.

De kamers zijn écht zeer schoon, dit geldt voor het hele hotel. Ook de badkamer was schoon. Deze had een heerlijke inloopdouche. Voor 2 personen was de kamer ruim opgezet.

Het eten was uitstekend voor een 3* hotel. Groot voordeel is dat het drinken bij de prijs is inbegrepen o.b.v. halfpension.

De bediening was erg klantvriendelijk, in het algemeen werd je snel geholpen als je op het terras op een drankje zat te wachten.

We hebben er een hele goede tijd gehad in de zomer van 2013. Het land is erg mooi en zeker aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2013

Eenvoudig hotel

Hans en Gaby
28-5-2012

We zijn net terug van een geweldige excursiereis. We hadden geluk dat wij een kamer hadden met zeezicht. Eenvoudige kamer met een veel te kleine badkamer en één stekker. Avondeten was super, 's ochtends altijd groene eieren, jammer. Personeel is vriendelijk. Voor de prijs die wij betaald hebben, is dit een prima hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2012

goed hotel

I. Klaassen
19-9-2011

wij waren overgeboekt van app. Bellevue naar dit hotel.Eerst kregen we een kleine kamer met stabalkon en daarna kregen we een grote schone kamer met balkon en hadden een minibar gekregen.

Het zwembad was klein en de bedjes tegen elkaar aangezet, weinig ruimte. Bedjes zonder matras, ook bij het strand .Slecht voor rugpatienten. Wij hadden veel trappen naar onze kamer en geen lift.

Het eten was erg goed met veel keus ook voor vegatariers.

Het strand was met rotsplateau, en met kwallen en troep in het water.3x meegemaakt in 4 dagen.

Om de 35 minuten een treintje naar Porec.

Een prijs/kwaliteit kan ik niet beoordelen want wij hadden dit niet geboekt.

Gereisd met partner in september 2011

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediteran Plava Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediteran Plava Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.