Hotel Mauro

KroatiëIstriëPorec

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mauro voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Mauro

• 9Cindy06-08-2017

Genieten!

Het is een heerlijk hotel! Het personeel rent zich de benen uit hun lijf voor je. Vraag je naar soyayoghurt dan staat het er de volgende dag. Niks is te gek. Ik had even een rotgevoel bij de shuttle want die brengt je naar het strand. Maar Ivan doet dat geweldig! Alleen de badmeester is een zeur maar er is iig geen sprake van handdoekje leggen. 1 minpunt.. Hun restaurant. Het is wat minder en dat merk je ook aan hun vaak lege terras. Moet zeggen dat het eten in heel Porec niet echt denderend is. Van de risotto elders bekant rauw gegeten. Volgens hun hoorde dat zo. Als je vegetarier bent is er 1 restaurant die aan te raden is. Heet geloof ik Artes en zit niet in het drukke gedeelte. Gegeten voor €58,- voor 5 personen en lekker! Neem deet mee want de tijgermug kun je daar spotten!

• 9Peter14-02-2011

Hotel Mauro sehr zu empfehlen

Haben Silvester 2010/11 in Porec verbracht mit N/F im Hotel Mauro. Das Hotel ist neu und sehr empfehlenswert. Große, saubere, modernst eingerichtete Zimmer (Flat-Tv, Wassersensoren im Bad) , sehr freundlicher Service und gutes Frühstück. Das Hotel liegt direkt am Hafen von Porec mit wunderbarem Meerblick. Sehr zu empfehlen für Paare, die das Nachtleben von Porec genießen wollen.

Hotel Mauro info

• VerzorgingLogies-ontbijt