Hotel Materada Plava Laguna

Hotel Materada Plava Lagunastersterster

8.2Fantastisch

Kroatië, Istrië, Porec

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Materada Plava Laguna voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

91 reviews over Hotel Materada Plava Laguna

• 2019
    9Nel aaldijk12-07-2019

Fantastisch mooi hotel goed gelegen en dicht bij de zee

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    7Karin09-08-2018

Zeker een aanrader

De ligbedden bij t zwembad worden gereserveerd doordat hotelgasten er in de vroege ochtend handdoeken op leggen,waardoor je moet uitwijken naar de mooie grastuin van t hotel .......alleen jammer dat je daar moet betalen voor een ligbed .......misschien een idee om op vertoon van je hotelpas een gratis bed

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Rrc25-07-2018

Goed hotel in Poreč.

Het hotel is mooi. Mooie lobby, terras en tuinen. Super ligging aan de zee. Rustiger gedeelte van Poreč. De kamers van het hotel zijn wel wat klein. Bedden zijn erg hard. Let op of je een bepaalde kamer kunt boeken, je hebt er namelijk ook in de onderverdiepingen, daar wil je liever niet zitten. Het eten was oké, het mag gevarieerder. Bij het zwembad worden idd al s'morgens vroeg handoeken neergelegd, zodat alles al vol ligt om 8u. Erg jammer. Ook jammer dat er geen badmeester aanwezig is, het diepe bad begint immers al bij 1.40m. Want als je in de ligweides gaat liggen, heb je daar geen overzicht. Personeel aan de receptie erg aardig en behulpzaam. Rest van het personeel in het hotel is gemixt, de één aardiger dan de ander. Maar al met al een prima hotel voor de prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Ada22-02-2018

fantastich

alles was goed geweldige bediening eten en kamers er was werkelijk niets op aan te melden

Gereisd met partner in augustus 2016

• Oude reviews

9Eric06-08-2017

Super

Voor de tweede keer geweest en een super vakantie gehad. Minpuntje was de herrie van de muziek aan de zwembad zijde van het hotel. We hadden daarom de parkzijde geboekt maar bij aankomst kregen we toch de (duurdere) zwembadzijde toegewezen zonder bijbetaling. Het super uitzicht maakte het geluid grotendeels goed dus we hebben de kamer geaccepteerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Jan en Nelly ,,geertruidenberg.26-05-2017

geweldig,

lekker eten ,goede kamers ,fijn zwembad ,gezellig buitenbar, vriendelijk personeel,(wij hadden problemen met de terug reis )maar werden goed geholpen bij de receptie !!! mochten zelfs hun computer gebruiken ,, en de telefoon ,, zonder kosten ,

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8hilde verschueren07-01-2017

Zeer mooi hotel , goede service . zeer proper , lekker eten!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Eric Kok28-08-2016

Fantastisch hotel.

Dit hotel is in 2014 gerenoveerd. Jammer dat op Zoover veelal oude foto's staan van voor de renovatie. Mooi hotel, prima eten, top locatie direct aan het strand. Ga er zeker nog een keer heen. Avond eten prima, ook aan de kinderen wordt gedacht. Deze hebben hun eigen gedeelte waar ze eten kunnen pakken en hoeven dus niet in de rij te staan tussen de volwassenen. Hier hebben ze keuze uit kindvriendelijke gerechten. ook kunnen zij gratis lunchen verzorgd door de kidsclub. Erg goed geregeld. Eigen pin automaat in de lobby. Alles ziet er zeer verzorgd uit. Ook de paden en tuinen zijn erg goed onderhouden.

Minder vond ik; Veel gasten leggen 's ochtends vroeg hun handdoek op een bedje bij het zwembad zodat je altijd te laat bent voor een plekje bij het zwembad. Erg irritant. Zodra je bij het personeel om een bedje vraagt helpen ze je graag door iemand z'n handdoek eraf te gooien. Veel Duitse gasten die al in de rij staan voor dat de deur naar de eetzaal open gaat om maar het beste plekje te bemachtigen. ontbijt was elke ochtend wel het zelfde. Bediening bij de bar aan het zwembad kan beter. Hier moet je erg lang wachten. Bij de eettent aan het strand wordt je juist ontzettend snel voorzien van een goede lunch. Neem dan wel contant geld mee, hier kun je niet pinnen. Wifi in onze kamer was slecht. In de lobby en bij het zwembad wel goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8hilde verschueren17-08-2016

super

Heel mooi hotel! ,enkel de ligging naar porec is wat ver. mooie ligging aan de zee!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Ruth janssen04-09-2015

Super

Een super hotel voor een super prijs. Zijn dit jaar voor de vierde keer daar geweest. Thema avond is super. Eten, animatie, netheid alles is er super! Als je een leuk hotel zoekt in het prachtige kroatie. Neem Laguna materada.

1 minpuntje zijn de handdoeken op de stoelen aan het zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2015

4 tips over Hotel Materada Plava Laguna

• Mei, 06-09-2013

Vergeet niet je handdoeken ochtends óp de ligbedjes te leggen aan het zwembad. want anders is daar geen plaats.

• Rudy, 22-08-2011

Waterschoentjes zijn een "must" en zijn daar dan ook overal te koop.

• Rudy, 22-08-2011

Avondboottocht vanuit Porec haven: wondermooi. Dagboottocht is ook leuk. Porec zelf is zeer aangenaam. Ga ZEKER een keer naar Brulo beach: mooi openbaar strand (gras & tegelplateaus) met vele faciliteiten, ook duiken (weinig vis, maar goed zicht). Dinopark is klein, maar leuk voor de kinderen. Rij ook eens naar de Lijm fjord en naar Funtana (en ga daar naar de Brijuni eilanden).

3 vragen over Hotel Materada Plava Laguna

• Rudy , 07-01-2018

Balkon

Heeft dit hotel bij alle kamers een balkon ? Kunnen we nergens terug lezen Een kamer zonder balkon vinden wij niks

mvg R

• mitch, 23-05-2016

strand

Hallo.

Wij willen graag dit jaar naar kroatie. Ons oog is gevallen op dit hotel. Nu is mijn vraag hoever is het naar het strand toe en is hier genoeg gelegenheid om te liggen en is dit gras of kiezelstrand?

• Ben-Henk, 12-03-2011

Treintje naar Porec Centrum

Hallo wij gaan dit jaar naar dit appartementen complex, nou heb ik al heel veel info gevonden maar één ding kon ik nergens vinden en dat is informatie over het treintje dat vanaf de hotels van en naar Porec gaat. Mijn vraag is ook wat is de route, waar stopt deze, wat zijn de prijzen en wat zijn de tijden???? Heeft iemand ervaring met dit treintje, maar ook andere tips zijn van harte welkom. Bij deze alvast bedankt, Ben.

Joep, 19-08-2012

Het treintje rijdt van net buiten het centrum van Porec tot aan een aantal hotels langs de kust (3 stuks in totaal). Wij hebben er geen gebruik van kunnen maken omdat de trein niet tot aan ons hotel reed. De trein is relatief goedkoop (20 kuna p.p. geloof ik), maar rijdt ook maar een beperkte route. Aan te raden is gewoon te lopen, het is er werkelijk prachtig! Mocht u slecht ter been zijn, bieden de meeste hotels een pendel bus aan die tot Porec rijdt.

Cecile & Mariëlle, 09-03-2014

Geachte lezer ,

Wat kost een boottrip naar Venetië ? En eventueel een water taxi?

Ps. IS het goed te doen een HP? , jammer dat dit hotel geen all in aanbied..

Hotel Materada Plava Laguna info

• Aantal sterrenstersterster