Hotel Materada Plava Laguna

Hotel Materada Plava Laguna
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Materada Plava Laguna voor je op een rij gezet:

90 reviews over Hotel Materada Plava Laguna in het Nederlands

Zeker een aanrader

Karin
9-8-2018

De ligbedden bij t zwembad worden gereserveerd doordat hotelgasten er in de vroege ochtend handdoeken op leggen,waardoor je moet uitwijken naar de mooie grastuin van t hotel .......alleen jammer dat je daar moet betalen voor een ligbed .......misschien een idee om op vertoon van je hotelpas een gratis bed

Goed hotel in Poreč.

Rrc
25-7-2018

Het hotel is mooi. Mooie lobby, terras en tuinen. Super ligging aan de zee. Rustiger gedeelte van Poreč. De kamers van het hotel zijn wel wat klein. Bedden zijn erg hard.

Let op of je een bepaalde kamer kunt boeken, je hebt er namelijk ook in de onderverdiepingen, daar wil je liever niet zitten. Het eten was oké, het mag gevarieerder. Bij het zwembad worden idd al s'morgens vroeg handoeken neergelegd, zodat alles al vol ligt om 8u. Erg jammer. Ook jammer dat er geen badmeester aanwezig is, het diepe bad begint immers al bij 1.40m. Want als je in de ligweides gaat liggen, heb je daar geen overzicht. Personeel aan de receptie erg aardig en behulpzaam. Rest van het personeel in het hotel is gemixt, de één aardiger dan de ander. Maar al met al een prima hotel voor de prijs.

fantastich

Ada
22-2-2018

alles was goed geweldige bediening eten en kamers er was werkelijk niets op aan te melden

Super

Eric
6-8-2017

Voor de tweede keer geweest en een super vakantie gehad. Minpuntje was de herrie van de muziek aan de zwembad zijde van het hotel. We hadden daarom de parkzijde geboekt maar bij aankomst kregen we toch de (duurdere) zwembadzijde toegewezen zonder bijbetaling. Het super uitzicht maakte het geluid grotendeels goed dus we hebben de kamer geaccepteerd.

geweldig,

Jan en Nelly ,,geertruidenberg.
26-5-2017

lekker eten ,goede kamers ,fijn zwembad ,gezellig buitenbar, vriendelijk personeel,(wij hadden problemen met de terug reis )maar werden goed geholpen bij de receptie !!! mochten zelfs hun computer gebruiken ,, en de telefoon ,, zonder kosten ,

hilde verschueren
7-1-2017

Zeer mooi hotel , goede service .

zeer proper , lekker eten!

Fantastisch hotel.

Eric Kok
28-8-2016

Dit hotel is in 2014 gerenoveerd. Jammer dat op Zoover veelal oude foto's staan van voor de renovatie. Mooi hotel, prima eten, top locatie direct aan het strand. Ga er zeker nog een keer heen. Avond eten prima, ook aan de kinderen wordt gedacht. Deze hebben hun eigen gedeelte waar ze eten kunnen pakken en hoeven dus niet in de rij te staan tussen de volwassenen. Hier hebben ze keuze uit kindvriendelijke gerechten. ook kunnen zij gratis lunchen verzorgd door de kidsclub. Erg goed geregeld. Eigen pin automaat in de lobby. Alles ziet er zeer verzorgd uit. Ook de paden en tuinen zijn erg goed onderhouden.

Minder vond ik; Veel gasten leggen 's ochtends vroeg hun handdoek op een bedje bij het zwembad zodat je altijd te laat bent voor een plekje bij het zwembad. Erg irritant. Zodra je bij het personeel om een bedje vraagt helpen ze je graag door iemand z'n handdoek eraf te gooien. Veel Duitse gasten die al in de rij staan voor dat de deur naar de eetzaal open gaat om maar het beste plekje te bemachtigen. ontbijt was elke ochtend wel het zelfde. Bediening bij de bar aan het zwembad kan beter. Hier moet je erg lang wachten. Bij de eettent aan het strand wordt je juist ontzettend snel voorzien van een goede lunch. Neem dan wel contant geld mee, hier kun je niet pinnen. Wifi in onze kamer was slecht. In de lobby en bij het zwembad wel goed.

super

hilde verschueren
17-8-2016

Heel mooi hotel! ,enkel de ligging naar porec is wat ver.

mooie ligging aan de zee!

Schöner Urlaub

Petra Zetzsche
21-7-2016

Schöne Zimmer mit toller Aussicht.Schöne Gartenanlage

Super

Ruth janssen
4-9-2015

Een super hotel voor een super prijs. Zijn dit jaar voor de vierde keer daar geweest. Thema avond is super. Eten, animatie, netheid alles is er super! Als je een leuk hotel zoekt in het prachtige kroatie. Neem Laguna materada.

1 minpuntje zijn de handdoeken op de stoelen aan het zwembad.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Materada Plava Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Materada Plava Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Materada Plava Laguna scoort een 8.35 uit 10 op basis van 90 reviews.