Vakantiepark Laguna Park

• Onderkomen6,6
  • Activiteiten7,2

9 tips over Vakantiepark Laguna Park

dedirk, 28-7-2014
vergeet niet uit te loggen als je in het hotel op wifi hebt gezeten. was ik wel en dat kost dus heel veel geld
MelvinvdC, 21-7-2013
Er zijn ca. 4 restaurants tegenover het hotel welke erg goedkoop zijn (je hebt al een hoofdgerecht voor 7-8 euro). Het centrum van Porec is ongeveer 2 km lopen
Crossie, 4-7-2013
Ze hebben heerlijk eten bij: konoba dva ferala, aan de haven in Porec.

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Park voor je op een rij gezet:

paul wilhelmus, 31-8-2012

verdere tip!!! rijd nooit op zaterdag naar kroatie. infrastructuur in slovenie en koper is dramatisch slecht.

Anna, 28-8-2012
Uitgaan viel erg tegen. Maar wel veel mooie bezienswaadigheden. Een echte aanrader is het bezoek van het nationaal park. Wel 5 uur reizen (enkele reis), maar dat is het zeker waard! Je kunt dit boeken bij verschillende organisaties die je vanzelf tegen komt als je door Porec loopt.
jessica, 13-8-2012
Restaurant Spadici,restaurant Niki in Porec.

Christien, 10-8-2012

Goed bewaard gebleven historie in Pula en Porec.

Het restaurant aan de zee voor het hotel kun je lekker, gevarieerd en goedkoop eten.

Michiel Maes, 8-8-2012
Bezoek Venetie of huur een scooter tegenover het hotel. Hier kun je mee naar vele kleine dorpjes rondom Porec rijden. Erg leuk en erg goedkoop. Ook fietsen en een waterfiets waren leuk om te huren.
Jack, 20-7-2012

Porec is te voet bereikbaar hier vind je diverse boottochten.

We hebben gekozen voor een fishpicknick van Victoria tours duur: van 10.00 tot 17.00 je doet twee plaatsen aan (zwem mogelijkheid) en krijgt aan boord een vis bbq.

Dit is door het gezin zeer goed bevallen omdat deze voor iedereen wat te bieden had voor een gunstige prijs.

De restaurants zijn in het stadje duurder dan elders.

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Park voor je op een rij gezet: