Hotel Jadran Residence

7 reviews over Hotel Jadran Residence in het Nederlands

Mooi uitzicht!!

Steef & Dieuwer
4-8-2010

Kleine kamer, maar een geweldig uitzicht maakt dit zeker goed!!

Bij hotel Neptun prima eten!

Aan de haven dus in het midden van Porec een perfecte plek voor weinig geld!

prima overnachtingsplek

Geertje en Ben
15-12-2009

eenvoudige dependance van hotel neptun. Wij hadden een kamer aan de boulevard. Prachtig uitzicht.

Geen airco, dus neem een ventilator mee of huur er eentje.

Eten in hotel neptun vonden we redelijk tot goed.

Door de centrale ligging een aanrader voor mensen die geen hoge eisen stellen qua luxe. Alles werkt, bedden zijn goed, maar verwacht niet teveel.

vervol: Dit jaar weer!

mieke
17-8-2009

.. Het meest mooie van Poreç vonden wij het privé strand op het eiland dat je vanaf de haven ziet. Vanaf daar had je de meest mooie uitzichten en het leek er net of je alleen op de wereld was, als je een lekker rustig plekje had gevonden wat daar ook niet moeilijk was.

's Avonds waren de winkels tot laat open en was er meestal wel iets te doen. Het was ook heerlijk om ergens op een terrasje van een cocktailbar te gaan lounchen. Hier kon je de hele avond nagenieten van weer een mooie dag onder het genot van een cocktail en 'bandjes' die optraden.

Dus wat ons betreft een echte aanrader en wij gaan nu begin september gewoon weer terug om te genieten van dit levendige, sfeervolle stadje!

Dit jaar weer!

mieke
        17-8-2009

Vorig jaar juli heb ik twee weken met mijn vriend in hotel Jadran doorgebracht. Van te voren hadden we geen idee wat te verwachten van dit hotel, maar onze eerste indruk was zeer positief!

In andere recencies las ik van te voren dat je last kon hebben van geluidsoverlast van de onderburen (een cocktailbar en dus écht geen disco), maar wij hebben niks gehoord behalve lawaaierige zeemeeuwen die je 's ochtends wekken.

Dat je naar een ander hotel moest om te eten had ook wel wat. Zo had je net het gevoel alsof je elke dag uit eten ging. Je werd er op je wenken bediend en het eten was werkelijk voortreffelijk. Elke dag hadden ze wel weer wat anders en ook veel gerechten van het land zelf. Vrijdag was 'visdag' en dan lagen er hele vissen kant en klaar om op te scheppen en alles was altijd vers!

De kamer was klein, maar voor twee personen groot zat. Lekker licht en schoon!

De omgeving is prachtig en je kunt gemakkelijk en goedkoop met de bus overal heen waar je wilt. Het meest mooie aan porec

vakantie boven een discotheek

KCC
        4-8-2009

Ben jij altijd degene die het laatst de kroeg verlaat?Dan is hotel Jadran boven een cocktailbar een prima keus!

Nadat op de eerste avond de bar besloot de muziek aan te zetten, hadden we niet alleen last van geluidsoverlast,maar trilde de vloer en het bed mee op de maat van de muziek.

De manager van hotel Neptun loste het keurig op(Jadran, Parentino en Neptun horen bij elkaar).We konden verhuizen naar Parentino.

Toch wel raar dat we bij het reisbureau aangeven een rustige kamer te willen hebben,maar deze geen weet heeft van wat er onder het hotel zit. Als je het geluidsoverlast wegdenkt,is Jadran een hotel op een prima locatie als je een kamer met zeezicht hebt.Je zit meteen aan de boulevard en de kamers zijn eenvoudig maar schoon met een mooie badkamer.

Maar voor ons wordt het nooit meer Jadran,we trillen liever niet ons bed uit en daarom is Parentino** een veel rustiger keuze.

Nooit meer naar dit Hotel

Dennya
        2-8-2009

Door de omgeving hebben wij een mooie vakantie gehad maar als ik zou weten dat de kamer zo slecht was zou ik voor wat meer geld iets anders hebben geboekt. De kamer zag er niet uit, zwarte voeten op de witte muuren, de douche was oud en aangezien er niks was om de douchekop aan te hangen moesten we deze beet houden, we hadden geen balkon en erg veel overlast van de kroeg onder het hotel!! Wij hadden nog een parkeerplek bij het Hotel, niet naast het hotel nee zeker 600 meter verder maar wij hadden nog geluk want het aantal plekken wat het hotel bezit is maar weinig, andere gasten van het hotel moesten zeker 3 km verder parkeren. Het eten vonden wij niet lekker, veel vet eten maar was zeker niet slecht!

Aan groot onderhoud toe

Ed en Loes Serraarens
        10-7-2009

Jadran wordt genoemd als een schitterende villa. Ja dat was hij waarschijnlijk 100 jaar geleden wel, maar de villa is echt aan een grondige opknapbeurt toe. Wij hadden geen balkon en na overleg met de receptie van hotel Neptun kregen we na bijbetaling van bijna 100 euro een piepklein balkon waar we wel een prachtig uitzicht op de zee en het eiland hadden, alleen het stucwerk kwam naar beneden zetten en er lag van een jaar aangekoekte poep in de hoeken,van de zwaluwen.Die is er 14 dagen blijven liggen.De villa ligt wel heel mooi naan de boulevard, al kan het rumoerig zijn, maar het uitzicht is grandioos.

We hebben een aantal aanbieders voor Jadran Residence voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jadran Residence in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jadran Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jadran Residence scoort een 6.67 uit 10 op basis van 7 reviews.