Appartement Istra

Appartement Istra

6.5Voldoende

Kroatië, Istrië, Porec

Op vakantie geweest naar Istra?

6.5Voldoende

• 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Istra

• 8Karin & Coen28-08-2009

Puur genieten

Wij zaten ongeveer 20 min van het oude centrum, in een prachtige mooie rustige woonwijk. Het betreft hier allemaal prive-appartementen bij mensen thuis. Maar dit is ons zeker goed bevallen. Onze gastvrouw was erg behulpzaam en kon goed engels. Er was een kleine buurtsuper voor de kleine boodschappen in de wijk.

Porec is verder een prima plaats voor diverse excursies zoals; Venetie, Plivitis Meren, Bruijni eilanden, een cruise, cave baradine en de istra tour is ook erg leuk o te doen!

Kortom je verveelt je hier niet, wij hebben dan ook zeker genoten!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Sandra26-07-2009

Goed appartement voor weinig geld. Veel ruimte!

Ik ben met 2 vriendinnen geweest. Wij hadden een studio geboekt voor 3 ps. Dit leek meer op een 2 kamerapp. Erg groot, vriendelijke mensen en best goede ligging als je het niet erg vindt een stukje te lopen. Grote supermarkt op nog geen 2 minuten lopen, centrum op een minuut of 20 en het strand op 10 minuten. De stad Porec valt qua uitgaan wel tegen. Naar een discotheek moet je met een taxi, in het centrum zelf zit niks. Eten erg goedkoop maar eentonig. Er wordt veel Italiaans gekookt. Al met al een prima vakantie om heeeerlijk uit te rusten!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 4Daniek15-01-2008

drama het ligt op 20min lopen van strand(betonnen plaaten) en 15min lopen naar centrum. dus elke dag de taxi genomen. de inrichting is zeer ouderwets maar het is wel schoon. als je een rustige vakantie wilt das is dit perfect maar wil je een feest vakantie kan je porec beter overslaan.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 7Judith27-08-2007

Wij zijn met 5 meiden naar Poreç geweest van 6 tot 15 augustus. Appartementen Istra staat voor prive appartementen door heel Poreç. je slaapt dus gewoon bij mensen thuis. de eigenaren waren ontzettend aardig, het appartement was schoon toen we er arriveerden. ons appartement lag ongeveer een kwartiertje lopen van het centrum en tussen de 5 en 10 minuutjes van het strand. een kleine supermarkt ligt er om de hoek. voor dat geld hadden we het niet beter kunnen treffen. als je een goedkope vakantie wil is dit echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Appartement Istra info