Appartement

1 review over Appartement Grotta in het Nederlands

geweldig appartement met lekker zwembad

snufje
2-8-2009

Mooi appartement met goed werkede airco's. Geweldige service van de eigenaar, het wasrek was stuk en de douchestang was afgebroken. Nog dezelde dag opgelost! Nog nooit eerder meegemaakt. Porec is geweldig, heerlijk eten, leuke haven en stadje. Wanneer je naar Villa Grotta gaat, vraag dan naar huisje nr. 4, deze heeft een veel luxere keuken dan de rest, vaatwasser, oven e.d.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Grotta in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Grotta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.