Hotel Gran Vista Plava Laguna

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Vista Plava Laguna voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Gran Vista Plava Laguna in het Nederlands

Nooit meer.

Ed
14-7-2017

Goed. Locatie en een redelijke wifi.

174 !! traptreden om bij de kamer te komen met je koffers, geen lift!! Op mijn telefoon was gemeld dat ik 26 verdiepingen had gelopen per dag. Na enig klagen een kamer op een lagere etage. Moest 1/2 pension zijn. Eten; we namen eerst een beetje van het voorgerecht en gingen na de eerste ervaringen elders eten. Kwaliteit is ver onder de maat. Ontbijt is er maar komt niet verder dan cijfer 4. Veel jeugd, hadden we weinig last van. De hele inrichting was modern in de sixties niet van deze tijd. Kamer klein. Badcel incl WC zal niet groter geweest zijn dan 1.3m2. Wasbak is als fonteintje in mijn wc thuis. Uit de douche stappen is gevaarlijk over of langs de wc. Het hotel is brandgevaarlijk omdat er op aantal etages maar één uitweg is. Instructie hangt wel aan de muur, maar daar kom je er niet mee weg. Dit kan echt niet meer.

Aanrader!!

Romee
4-8-2016

Ik ben samen met mijn gezin naar hotel Laguna Gran Vista geweest. Het hotel is voor alle leeftijden. De kamers zijn erg netjes. Elke dag zijn er nieuwe handdoeken en wordt de kamer schoongemaakt. Er is een wat kleine badkamer maar dit is helemaal niet storend. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het hotel is aan de binnenkant wat ouderwets, maar totaal niet storend. Het ziet er netjes en schoon uit. Wij hadden halfpention. Na wat negatieve berichten over het eten waren wij erg benieuwd. Na de eerste dag waren we helemaal verrast. Het eten was prima voor elkaar. Genoeg keuze voor iedereen. Alles was warm en vers! Iets wat ik erg belangrijk vind. Via een groot en mooi dakterras met loungestoelen loop je zo naar het zwembad met een ontzettend mooi uitzicht over de zee. Wat betreft de trappen, het is allemaal goed te doen. Beneden is een levend straatje waar altijd wat te doen is. Leuke tentjes, supermarktje en winkeltjes. Wij hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad. Doordat ik wat reacties op Zoover had gelezen ging ik er niet met het gevoel heen dat er niks mis kon gaan. Er was commentaar over het eten en over de trappen maar dit is allemaal erg meegevallen. Voor mij een aanrader!!

Prima voor die prijs

yvonne leenders
6-8-2013

Net hotel in een prachtige omgeving. Vanuit het zwembad een mooi uitzicht op de lagune. Enige grote nadeel is wel het flink aantal trappen dat er beklommen moet worden voordat je bij het hotel bent (omlopen om via een hellende weg daar te komen kan ook). Eten hetzelfde als bij andere Kroatische hotels: lauwig (wel goed gaar) en weinig variatie tussen de dagelijkse buffetten, wel keuze genoeg overigens maar elke dag hetzelfde. Personeel was erg klantvriendelijk. Kamermeisjes spraken overigens geen Engels voor wie dit lastig zou vinden. Al met al heerlijke vakantie gehad.

Empfehlenswert

rosalie
6-9-2010

Wenn man einen erholsamen, ruhigen Urlaub machen möchte( vorraussetzung gut zu Fuß ) ist man in diesem Hotel gut aufgehoben. Die Anlage ist supersauber und rundrum gepflegt. Das Essen ist abwechslungsreich. In diesen 7 Tagen bin ich ca. 5000 Treppen gehen.

Für viele das einzige Manko.

vakantiefabriek

Layla
16-8-2009

Gran Vista is gelegen in Zelena Laguna, een "wijk" met alleen maar grote hotels en personeelsflats. Het hotel is in de jaren'70 gebouwd en daarna niet noemenswaardig gerenoveerd. Kamers zijn klein en niet heel schoon, de faciliteiten zijn krakkemikkig. Gezien de omvang van het terrein biedt het geheel nog het meest de indruk van een vakantiefabriek. Het dorp Porec ligt, in tegenstelling tot de informatie die het hotel zelf geeft, te ver weg om naartoe te kunnen wandelen. De afstand Zelena Laguna - Porec is circa 10 minuten autorijden.

Wij zijn na een dag vertrokken naar hotel Hostim: een geweldig hotel. Gran Vista is wat ons betreft helaas geen aanrader.

Super

U.Haßmann
10-7-2009

Top Lage mit wunderbarem Ausblick, sehr leckeres Essen,ein einfach tolles Hotel.

Niet geweldig

Schrijnemeeckers
3-3-2009

Enorm veel trappen en geen lift (+- 150 trappen tot aan de hotelkamer) Wij hadden een enorm slecht uitzicht (tuin). Kamers mochten wel eens een groot onderhoud gebruiken. Wc zat los, douche stonk, airco deed het nauwelijks en de kamers waren wat aan de kleine kant. Weinig tot geen animatie. Klein en vaak smerig zwembad.

Eten was inorde, vriendelijkheid van personeel ook.

We hebben toch een leuke vakantie gehad, maar dit is toch zeker 1 van de slechtere hotels geweest.

2008

Zeer mooi hotel, met mooie kamers

vivian
25-6-2008

Zeer mooi hotel, met mooie kamers. We hadden een prachtig uitzicht over de zee. Enig nadeel waren toch echt wel de vele trappen buiten én binnen het hotel. Het ontbijt was geweldig maar voor het diner kun je beter buiten de deur terecht daar is het eten stukken beter en (nog wel) goedkoop.

2007

Els en Jules 31 Augustus 2007 zijn wij in het hotel is

J.E. Vogel-Bisschoff
27-10-2007

Els en Jules

31 Augustus 2007 zijn wij in het hotel Laguna Gran Vista met vakantie geweest, dit hotel is zijn 3 sterren meer dan de moeite waard, het is alleen jammer dat er om te komen veel trappen of een lange helling te beklimmen zijn , eenmaal boven wordt je er rijkelijk voor beloont want het uitzicht over de zee is fantastisch , het ontbijt en dinerbuffet was erg lekker en meer dan voldoende, het personeel was erg vriendelijk, de kamers waren schoon alleen het bad is wat klein, het is een rustig hotel ( geen lawaai ) in een woord , het is een echte aanrader en wij gaan er volgend jaar zeker weer naar toe omdat het hotel Laguna Gran Vista het mooiste is in de hele omgeving,

Els en Jules 31 Augustus 2007 zijn wij in het hotel 3

J.E. Vogel-Bisschoff
27-10-2007

Els en Jules

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Vista Plava Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Vista Plava Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Vista Plava Laguna scoort een 7.45 uit 10 op basis van 19 reviews.