Géén boekingskosten
KroatiëIstriëPorecVila's PorecVilla Galijot Plava Laguna + Village

Villa Galijot Plava Laguna + Village

KroatiëIstriëPorec

We hebben de beste aanbieders voor Villa Galijot Plava Laguna + Village voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 9 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

9 Reviews over Galijot Plava Laguna + Village

• 8Marc Pudshoorn19-08-2019

Erg mooi, schoon en vriendelijk

Erg mooi park met goede voorzieningen. Aardige medewerker, goed en afwisselend eten. Mooie plekken om aan zee in de zon te liggen. 1 minpunt, het gepachte restaurant op het park. Duur, eten matig en personeel gewoonweg onbeschoft. Ga dan naar het restaurant net buiten het park!

• 10Lies Bleijswijk02-10-2011

Geweldige omgeving

Van 13 t/m 20 september hebben wij hier vertoefd in het Hotel. Grote kamers ( 2 balcons ) met uitzicht op zee, kamer 28. In één woord voortreffelijk. Zou hier zo weer naar toe gaan. Minpunt was de bereikaarheid van het zwembad (via restaurant). In de week dat wij daar verbleven is het bad ongebruikt gebleven. Niet een gast heeft daar in duik ingenomen. Jammer, ikzelf ook niet terwijl ik wel van zwemmen houd. Idee: wellicht de toegang/ingang via het werkelijk schitterend park, aanleggen. Reis naar Venetie: tijdsduur 4 uur heen, 4 uur daar en 4 uur terug. Prijzig, vermoeiend maar zeker de moeite waard. Weer: 7 dagen zonneschijn en 1 dag regen.

• 7Ger & Sandra25-09-2011

Heel mooi park

Helaas tot wat de mensen hieronder schreven, ons appartement was waarschijnlijk vergeten bij de grote schoonmaakbeurt. Heb nog nooit zoveel stofnesten bij elkaar gezien waar de spinnen in grote getale aanwezig waren. Jammer, want het park was verder ontzettend mooi en heel goed onderhouden.

• 9menno,wilma,raymond ,ellis19-09-2011

echte aanrader

mooi zeer schoon park met goede service appartement was netjes en schoon

• 7Patrick23-08-2010

mittelklassehotel

waren ein paar tage dort gepflegte anlage und auch recht schön gestaltet. zwei restaurants direkt dort strand ist auch ok der pool ist etwas kalt aber schön. die zimmer waren nicht nach unseren vorstellungen, etwas zu klein. nicht viel platz im bad. nicht sauber! kleintiere im zimmer (spinnen) aber wie es im appartement ist kann ich nicht sagen. buffet in der früh und am abend, mehr als genug zu essen. freundliches personal. im allgemeinen gutes hotel aber für den preis einfach zu wenig leistung

• 8I en S05-08-2010

een top park

Het was voor ons echt een super vakantie. wij hebben in het hotel geslapen en dat was echt prima! Het park bestaat namelijk uit huisjes/appartementjes en een hotel. En het zag er allemaal goed en netjes uit. Een mooie omgeving, rustig, niet te dichtbij het toeristische Porec, maar met de 'taxi'boot of het treintje ben je er zo. Het ziet er allemaal goed uit en als je in het hotel slaapt heb je naast het strand ook nog de mogelijkheid om aan het zwembad te liggen. Er is op het strand als bij het zwembad genoeg plaats. Voor de kids wordt vanalles georganiseerd. Iets minder was het personeel in het restaurant van het hotel, ze deden hun werk, maar bij sommige kon er geen lachje vanaf, terwijl Kroaten over het algemeen erg vriendelijk zijn. Namens ons is het in ieder geval een aanrader!

• 9thomas28-07-2010

Zeer goede locatie

Wij zijn na 3 dagen gevlucht uit Appartments Pical, en hier terecht gekomen. Geweldig!! super vriendelijke mensen, mooie appartementen en kamers. Goed eten en drinken...Wij komen hier zeker weer!

• 8k29-07-2009

Super omgeving en app.

Wij zaten in een App op het vakantiecomplex, erg mooi ingericht. Keuken, magnetron en waterkoker alles wat we nodig hadden was aanwezig. Het personeel was erg vriendelijk! Kleine supermarkt naast het complex met heerlijk vers brood voor weinig geld. Porecstad is ong. 25 min lopen en met het treintje 10 min. Kroatie is echt een aanrader want de natuur is heel mooi. Uitgaan is wat minder omdat discotheken niet op 1 plek zitten. Bij het app. was discotheek plava dat was voor ons een voordeel. Jammer dat de kroaten slecht Engels spreken en wel Duits. Een dag Venetie is toch iets om te doen, een geweldige ervaring.

• 723-01-2009

hotel galijot porec

hotel tres bien situe tres calme tres propre aucune critique a part la surface des chambres et le prix qui commence par qrimper j'ai sejour dans ce pays dont éà en istrie a porec

• 8iRIS EN TRUDY !21-06-2004

Een prachtig park , mooi groene omgeving , rust , prachtig huisje ,hele mooie heldere zee . Porec is een heel leuk stadje met leuke eetgelegenheden , winkels en terrasjes en een vriendelijke bevolking kort een heeeeeeeeeeele fijne vakantie !!!

Villa Galijot Plava Laguna + Village info

• CafeBeschikbaar (1)