Géén boekingskosten

Meer aparthotel info

11 Reviews over FKK-Anlage Solaris

• 8Abend 17-04-2013

Urlaub am Mittelmeer

Alles am Tag o.k. VIELE Angebote und nette Personen sind Urlaubsparadies live am Mittelmeer.

• 8Peter05-09-2012

Goede keuze

Twee weken hebben wij een appartement met airco gehuurd dat prima is bevallen.Verder zijn er alle voorzieningen voorhanden. Het hek tussen Solaris en Lanterna is tegenwoordig dicht. Passeren kan alleen met pasje.Het restaurant is prima bevallen met een eerlijke all.in prijs. Iedere avond was er amusement. Personeel was overal even vriendelijk.In de maand augustus waren er vooral Duitsers,Slowaken en Italianen. Prima keuze voor de naturist die begrip heeft voor de toch wel veel geklede gasten die alleen bloot willen zonnen.

• 8Vicky05-09-2011

heel rustig en heel leuk, ook voor kinderen.

Wij waren hier met ons kindje van 2 jaar in een appartement met airco. Appartement was helemaal achteraan rustig gelegen met parking vlakbij. Niet ver van zee maar wel een eindje wandelen naar het zwembad (beetje beweging is niet zo erg!) Winkel en bakkerij (lekker brood) waren dan wel weer dichtbij. Wij gingen er elke avond op uit en je kan heel lekker eten in de streek (oa Novigrad en Porec). Soms vond ik wel dat er beetje teveel geklede mensen rondliepen, aan de andere kant zie je er geen obscene zaken welke je op andere naturistenlocaties wel eens aantreft, vandaar ook dat er hier heel veel kinderen aanwezig zijn. Wij vonden het heel jammer dat er geen 2e zwembad was want dit is toch wel een heel groot complex. En voor kleine kinderen is de rotskust minder geschikt. Ondanks alles is het overal heel rustig (ook op de aangrenzende camping). Wij komen hier graag nog eens terug.

• 8Ceve10-10-2009

Fantastische bestemming!

In september voor het eerst naar deze FKK bestemming geweest en wil nooit meer iets anders. Kamers zijn eenvoudig maar wel schoon. De ligging van de accomodatie, het geweldige strand, de service en vriendelijkheid van de medewerkers en het eten krijgen een hele dikke voldoende. Volgend jaar beslist weer.

• 9J.Klok07-10-2008

Voor herhaling vatbaar!!!!!

Voor de 2e keer geweest maar nu in een appartement. Geweldig in 1 woord. Strand heeft bijzonder mooi aangelegde plateaus gekregen. Alleen jammer dat het hek tussen camping Lanterna naast ons gewoon openstond en Jan en alleman gewoon apies kwam kijken. Het vorige jaar moest men intree betalen als men naar het naturistencomplex wou om te zwemmen of iets dergelijks. Maar ondanks dat een fijne vakantie gehad met alle dagen uit eten in diverse restaurants. Vriendelijke bediening overal. We gaan zeker terug!!!!!!

• 9Loek21-08-2008

Super vakantie voor super prijs

Zeer leuke en goede camping. Helaas jammer dat alles zo groot is en je dus de auto moet nemen om bij de receptie te komen.

Aangekomen bleek dat ze een foute reservering hadden gemaakt. Nier voor Solaris maar voor Lanterna. Dit hadden ze snel omgezet en konden we een plekje uitzoeken. Helemaal achterin hadden we een perfect stukje met stroom en water. Wc's, bakker, supermarkt en de zee op loopafstand.

Na 2 weken er te hebben gestaan met 4 tenten en 6 personen kwam de rekening. Er werden maar 2 plekken in rekening gebracht, ipv de gebruikelijke 4 + 2 autos.

Super service!

Zeker dat we volgend jaar weer terug komen op deze camping!

• 9W. Lenderink04-08-2008

Een aanrader

Wij, een ouder echtpaar, zijn voor het eerst op Solaris geweest in een gerenoveerde kamer met airco. We missen een koelkast in de kamer. Voor de rest was het fantastisch. Het eten in buffetvorm, voortreffelijk. Zowel ontbijt als avondeten. Elke dag schone handdoeken ( als nodig) elke dag wordt bed opgemaakt. Super!!!! De eekhoorntjes lopen aan je balkon voorbij.

• 8Esther11-06-2008

Wij waren vorig jaar in het app. Solaris en vonden het app.iets aan de kleine kant, maar goed te doen, alles was zuiver.De ligging v/h app. lekker kort bij het strand maar wel ver v/h centrum en te duur voor met een taxi.De zee ondanks rotsblokken toch begaanbaar gemaakt voor mensen die iets minder goed te been zijn (zoals mijn man)Prachtig voor te snorkelen vanaf het stand Het eten was formidabel, veel afwisseling echt heel lekker.Het personeel vond ik een beetje nors,maar zeker de moeite voor nog eens terug te gaan.

• 9Fam. Klok29-06-2007

We zijn net terug en hebben het enorm naar onze zin gehad in hotel Solaris. Geen hoge gebouwen maar duplex kamers/appartementen. Keurig onderhouden en de meeste al gerenoveerd. Met airco dus! Het eten was fantastisch (buffetvorm) met veel keuzes. Alles is erg schoon en netjes. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Iedere avond iets te doen bij het restaurant en om 23.oo uur absolute rust. Camping gedeelte is ook mooi en schone toilet/douche gebouwen. Strand rotsachtig en kiezelstrand dus waterschoenen mee.

• 10fam. ertobar19-06-2007

wij vertrekken over 2 weken voor de 6 e maal op rij naar deze accomodatie en wij vinden het er FANTASTISCH. wij logeren in het pavilioen gedeelte op basis van halfpension : geweldig!!! de kamers type B zijn heel sober maar proper, dit jaar is de prijs aanzienlijk gestegen , misschien zijn ook deze nu gerenoveerd. vele gasten zijn vaste terugkerende toeristen omdat het er zo goed is, dit maakt het jaarlijks treffen heel leuk maar ook voor het personeel is dit een hartelijk weerzien. het grote minpunt is dat er geen ligbedden verhuur is voor aan het (rots)strand, dit is misschien een voorstel om een lokale tiener aan een vakantiejob te helpen...
    elke avond is er animatie voor jong en oud en het leuke, goede is dat om 12 uur de muziek stopt en alles rustig wordt.voor jeugd is dit iets minder goed,maar ja. wij zitten dan lekker met een wijntje op ons terras naar de krekels te luisteren. wij kunnen niet wachten tot het zover is.................

Aparthotel FKK-Anlage Solaris info

Het complex