Appartement

1 review over Appartement Fiskus in het Nederlands

Ruime, nette en verzorgd appartement

Mark Zweedijk
29-8-2010

In het woongedeelte bevinden er zich 2 dressoirs waarvan er op 1 een tv staat(satelliet). Hiertegenover staat er een bank(3 pers). Daarnaast is er een eettafel(4 personen) die aan beide kanten uit te breidden is(+50cm). De keuken is voorzien van wasbak(wel een beetje klein om de afwas te doen), 2 elektrische kookplaten, afzuiging(deze was nogal vettig/vies) en koelkast(met vriesgedeelte). Er waren 6 pannen, bestek, servies(ruime hoeveelheid), onderzetters etc. aanwezig. Wel is het verstandig een afwasborstel mee te nemen(niet te koop). De badkamer bestaat uit wc, douche(wascabine) en wastafel. De 2 slaapkamers bestaan beidde uit 2x een eenpersoonsbed met nachtkastje en kledingkast . Wel zijn de matrassen vrij hard(mdf-plaat als lattenbodem en matrassen met veren). Ook is van één kamer de kledingkast niet al te groot. Beide kamers hebben openslaande deuren naar een ruim balkon. Balkon is voorzien van tafel, 4 stoelen, wasrek, schoonmaakspullen. WLAN aanwezig. Zeer mooi appartement!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Fiskus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fiskus in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fiskus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.