Hotel Delfin Plava Laguna

Hotel Delfin Plava Laguna
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Delfin Plava Laguna voor je op een rij gezet:

106 reviews over Hotel Delfin Plava Laguna in het Nederlands

Nooit meer !

De groot
29-7-2018

We zijn zeven dagen bij dit hotel verbleven, maar nooit meer ! Toen we aankwamen hadden we een dubbele boeking waardoor we naar een ander hotel moesten de eerte nacht.

Het eten waar je tien minuten voor ib de rij moest staan was zeer slecht en werd voor je op het bord gegooit.

Elke ochtend vanaf zes uur maakten de schoonmaaksters een hoop kabaal met karren die ze door het trappenhuis omhoog trokken dit een aantal keer per ochtend.

Helaas ook geen gebruik kunnen maken van het zwembad omdat om acht uur er een rij stond om bedjes te reserveren en er maar weinig bedjes lagen

Het plaatsje Porec is top maar nooit meer in dit hotel.

Prijs kwaliteit voldoende tot goed.

ROVERS
23-9-2016

Ligging is mooi ziet er goed uit. Van de zee tot aan de receptie langs het zwembad is 36 trappen. Het onbreken van een koelkast en geen airco. Is goed te doen met de lokale bus en de boot zeer veel wandel mogelijk heden met de stadsbus veel mogelijk heden naar de omligende dorpen.

nooit meer

ton tel
12-9-2015

waren met 2 stellen en we verbleven zo ver weg wat mogelijk was in de kamers dus ene stel links onder in het verblijf en het andere stel in het andere uiterste van het hok (hotel mag je het niet noemen zo smerige kamers en zo krakkemikkig en zo vies baba ,

lieve mensen als je dit hotel boekt NIET DOEN daar krijg je echt spijt van .

Dit nooit meer!

Yana
14-8-2015

Ik ben naar daar geweest met een groep en ik raad dit hotel echt niet aan! Het personeel bediend met een lang gezicht, het eten was een grote ramp zoals beschimmelde pizza en dooie vliegen in de pasta. De douche liep over waardoor vaak onze badkamer onderwater stond. De poetsvrouwen kwamen als ze zin hadden en kuiste zelfs niet, alleen de handdoeken werden ververst. Voor van euro's naar kuna's te wisselen in het hotel hebben ze ons keet op keer 7 euro laten betalen wat echt afzetterij is! Dit is de eerste en laatste keer dat ik hier kom!

nikdy více

Jana Vančurová
19-9-2014

Pokoj pro dvě osoby je vážně malej.že by bylo na pokoji cisto i po uklidu se říct neda vyměna ručníku,každy den ale povlecení to ne,jen vam ustelou jedině to hodit na zem.Horní polička pod stropem prachovku neviděla léta.nejhorší bylo čekani na pokoj první den přijezdu jsme byli na hotelu uz po 6h ráno ale pokoje davaji všem až ve 12h,tak nam bylo rečeno jdete po schodech dolu a tam si nechte kufry a muzete jít se zatím projít nebo k vode po dlouhe ceste busem nemate ani sílu místnost je takova barova jsou tam dlouhe lavice tak se da i prospat do cekani na pokoje......Pláže super ani jeden ježek.....jídlo děs kazdy den rajska omacka a pizza zakusky to same dokola maso bylo tuhe to se nedala za tyden jsem mela stesti jen na dva mekkého a ještě for k večeři se podavali zbytky od oběda a pak dali neco jineho tak že nekteří za cely tyden neměli ani krutí řízky oplati se jít dele na veču nez hlodat kosti od husy od oběda na hotel už nikdy plaže bezva.v kempu je obchod co je fajn

Gewelig voor weinig geld!

J. van der Burght
14-8-2014

Met mijn vriend samen heb ik 10 dagen in geboekt bij dit hotel.

Het is een groot hotel, maar wel met goede service. Het is het eerste (oudste) hotel op het schiereiland en heeft dus de beste locatie. Het strand en de zee zijn super. Het is schoon, veilig en heel kindvriendelijk.

Voor gezinnen is het heel leuk, voor ouderen ook en stelletjes kunnen zich ook prima vermaken.

Het enige minpuntje dat ik heb is dat het avondeten niet gevarieerd was. Bijna elke dag kreeg je ongeveer het zelfde. Het ontbijt was wel goed. De kamers zijn klein, maar compact. Voor 2 peronen groot genoeg met een mooi balkon. Heb je een klein budget en wil je toch lekker simpel op vakantie, ga dan hier heen, want het is gewoon goed. Er is een supermarkt vlakbij en je kunt als je houd van een een sportieve vakantie ook veel doen om het hotel.

Der Urlaub war so schön!!!!!

Nermina
26-8-2013

Miniclub für kinder war super.meine tochter war sehr glücklich.

Veel voor weinig

Patricia
11-7-2013

Wij zijn twee zomers achter elkaar in dit hotel geweest en het is ons prima bevallen! De eerste zomer kregen we een kamer met uitzicht op bomen ipv zee. Dit hebben wij meteen gemeld en we kregen uiteindelijk een andere kamer met een schitterend uitzicht. Service was daarentegen zeker niet slecht. Je hebt ook veel keus bij het avondeten, voor ieder wat wils. Erg goede locatie, strand en zwembad binnen handbereik en je zit zo in een ander stadje/plaatsje. De kamers zijn inderdaad klein, maar het ziet er in ieder geval wel heel schoon uit en dat is het belangrijkste. Voor een tweesterrenhotel kan je niet een minibar, met airco e.d. verwachten. Voor een tweesterrenhotel is alles prima geregeld en is het prima vertoeven!

Valt reuze mee..!

Ester
6-1-2013

Mijn vriend en ik zijn hier afgelopen zomer 2 weken geweest. Wel een beetje erg gespannen, omdat we hele slechte recensies over het hotel hadden gelezen. We kwamen aan, de lobby was enorm en je hebt mooi zicht over zee. De kamers zijn inderdaad klein, maar ze waren wel schoon. Bij onze kamer zat een leuk balkonnetje met tafeltje en 2 stoelen. Hier kon je mooi even zitten. Ondanks de grootte van het hotel hadden we totaal geen last van de andere gasten, De ligging is super, hotel uit, je loopt 50m de heuvel af en je bent aan zee. Voor deze prijs mag je echt niet zeuren.. Ook het ontbijt en avondeten was prima, en dan zijn wij nog moeilijk met eten. Het was erg uitgebreid!

Klein maar fijn

John
1-9-2012

Het hotel is groot en inderdaad de kamers zijn aan de klieine kant.

Het toilet en douchegedeelte is aan vervanging toe.

We hadden een kamer in het D-gedeelte van het hotel op de begane grond en keken zo naar het strand op 100 meter van ons vandaan kamer D383.

Elke dag werden de handdoeken vervangen en het bed 1x per week. Ons verblijf was 2 weken. Het D gedeelte is rustig en we hebben geen hinder gehad van overlast. Naar de eetzaal moesten we 56 trappen op, een lift is er centraal maar dan moet je toch eerst 40 trappen en gangen doorlopen om bij de eetzaal te komen. Het ontbijt is gewoon goed en het diner is simpel en degelijk. Over smaak valt te.............

Kortom qua prijs/kwaliteitn is dit hotel met 2 sterren helemaal niet verkeerd en qua ligging direct aan een zeer net kiezelstrand onder de bomen of in de zon.

Zalena Laguna is een camping naast het hotel waar zich supermarkten voor gekoelde drank bevind. Tevens bevindt zich voor de iefhebbers een FKK strand.

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfin Plava Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfin Plava Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delfin Plava Laguna scoort een 6.32 uit 10 op basis van 106 reviews.