Camping Bijela Uvala

Camping Bijela Uvala
7,6

LUX-camp

Vervelen is geen optie op Camping Bijela Uvala in Poreč. Chillen bij de strandbar op het privéstrand of een vorkje prikken in een van de 10 restaurants. Bijela Uvala omschrijven velen als een echte tienercamping. Loop de camping af en sta direct aan de altijd gezellige haven vol barretjes. Ook Poreč en Vrsar bereik je makkelijk met de auto.

1081 reviews over Camping Bijela Uvala in het Nederlands

Tot volgend jaar!!

Cindy
8-11-2018

Grote camping, maar voor jonge kinderen ideaal. Zwemfan?? Je kunt er 8 dagen vertoeven en iedere dag ergens anders zwemmen. Genoeg eetgelegenheden. Pas wel op bij zwembaden of sanitair gebouwen op gladheid. De aankleding is niet altijd even modern maar daarom juist gezellig en gemoedelijk!

Mooie maar grote camping.

Veld
5-11-2018

Ontzettend grote camping, verdeeld in diverse zones, maakt het overzichtelijk. 3 zwembaden, 2 mooie grote en 1 kleinere, maar alle drie goed. Prima eetgelegenheden. Mooie staanplaatsen met ruim voldoende schaduw voor zowel stacaravans als caravans/tenten. Veel bomen en struiken maken de camping aantrekkelijk om te zien. Mooie heldere zee en fijne stenen boulevard. Zee echter alleen te doen met waterschoenen (die in zeer ruime mate langs de boulevard verkocht worden). Behoorlijk veel Nederlanders (later naar in begreep ook veel Italianen).

Geweldig!

Martijn Mudde
5-11-2018

Het was gewoon een heerlijke vakantie. De camping is zeer schoon en alles is netjes aangelegd. Wij zaten in een caravan van touroperator, de Prestige Lounge. Echt super netjes! Als er wat was in de caravan(wij hadden bijv geen warm water in de badkamer) dan kwamen ze dit gelijk oplossen.

Het is inderdaad een grote camping en vooral onze 1e week september was nog erg druk maar wij hebben hier geen hinder van gehad. De 2e week was heel relaxed en veel leuke mensen ontmoet. Ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen erg druk is maar ja dat weet je van te voren als je naar zo'n grote camping gaat.

Wij komen hier zeker nog een keer terug met onze kinderen!

Tot volgend jaar

Marco
14-9-2018

Voor de 7de keer in Kroatie en voor de eerste keer op Bijvela Uvula. Wij hadden een niet al te grote plek, caravan en tentje voor de kinderen paste net, in Zone G. Het mooi aangelegde strand was op 30 meter van de caravan. Op de camping is van alle gemakken voorzien. Verschillende zwembaden, goede en leuke restaurantjes, ijssalons e.d. Verder een zeer grote supermarkt (uiteraard duurder dan supermarkten buiten de camping) met een uitgebreid winkelaanbod. De ligging vd camping is top. Leuke dorpjes zoals Rovinj, Vsar en Porec zijn binnen 30 minuten te bereiken. Porec kan zelfs met de boottaxi of toeristentrein bezocht worden.

Verder zou ik willen zeggen dat de problemen die mensen met touroperators en de diverse onderkomens ondervinden niks over een camping zegt. Zie deze dingen los van elkaar want dan krijg je een beter beeld van camping en touroperators.

Massaal maar relaxed

Wim Splinter
10-9-2018

Een grote camping met terrassen aan een rotsige kust. Bomen zorgen voor verkoeling. Schitterende zonsondergang aan stille baaitjes. De camping maakt deel uit van een groter resort met camping Zelena en de hotels bij Plava Laguna. Het hek staat altijd open. Bij de haven zijn pubs, restaurants en live muziek. Op donderdag mooi vuurwerk. Op Bijela zelf 3 zwembaden waar veel mag en wel 10 restaurants en strandbars, 2 supermarkten open tot 22.00 en verspreid kraampjes voor brood, fruit, ijs, patat en cocktails. Sportvelden, wasservice, groot waterkussen, speeltuintjes en midgetgolf. Sanitair wordt goed schoongemaakt, soms file bij de douches en afwas. Het personeel spreekt Engels en Duits. Eind augustus nam de herrie af, de luide muziek komt vanaf Funtana. Op Bijela zelf was het na 23 uur stil. Geen animatie voor oudere tieners gezien. In Porec, Rovinj en Pula veel Italiaanse restaurants en gelati. Wifi bij tent beperkt. Istrie een aanrader.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Lenie
9-9-2018

Vriendelijke medewerkers bij de receptie. We kwamen aan in de avond toen het al donker was. Mochten de camping op maar konden er ook voor kiezen om nacht (gratis) met de camper (incl. stroom) buiten de poort te overnachten om de volgende dag bij daglicht een mooie plaats te zoeken. Wij hebben gekozen voor de laatste optie. Keuze uit plaatsen op het gras of op kiezel. Zeer goed onderhouden terrein en sanitair. Vanwege het naseizoen keuze uit vele mooie (ruime) plaatsen, ook met uitzicht op zee. Mooie zwembaden en een prachtig schoon kiezelstrand. Komen al 7 jaar in Kroatië, aldoor op een andere camping. Deze camping staat beslist in onze top 3. Iedere avond, voor de camper, genoten van een prachtige zonsondergang, geweldig.

Super vakantie, voor ieder wat wils!

L. IJpelaar
8-9-2018

Super leuke en schone camping. Fijne privé strand (zand, gras, kiezen en steen). Mooie zwembaden, goede restaurants, nette voorzieningen (wc, douches etc), goede WiFi, leuke wandel/fietspad langs de zee.

Stadje Funtana op loopafstand +/-30min. Poreč goed bereikbaar met boottaxi, tevoet +/-60min. Maar ook op de mooi gelegen restaurants op de camping kun je heerlijk genieten van het uitzicht van zee!

Activiteiten: Wateropblaasbanen, watersport, boot/waterfietsverhuur, midgetgolf, animatie etc etc.

Nadelen niet echt te noemen, vind het een super camping, wij zijn nu 2jaar in kroatie geweest en 2jaar oprij deze camping geboekt (17/18, staanplaats)

Nooit meer!

Jos
4-9-2018

We vragen ons wel eens af, waarom negatieve reacties, maar we snappen nu waarom . We zijn normaal geen klagers, maar dit jaar was voor ons een enorme tegenvaller.

Stacaravan via touroperator geboekt, oh wat leek het mooi op de plaatjes, maar oh wat was het een tegenvaller!! Caravan stond op een berg met voor de veranda 2 meter ruimte en dan een talud van 3 meter naar beneden, lekker veilig met kind van 2. Geen koffiezetapparaat aanwezig, 1 pan en een wok pan voor 6 personen...De camping is niks mis mee, goede restaurants en ook leuke zwembaden. Maar betalen voor een ligbedje aan het zwembad op de camping...vinden wij niet normaal. De camping is net een racebaan, zeer onveilig voor kinderen.

Camping is leuk voor oudere jeugd en als je boekt via Nederlandse organisatie, bedenk je dan wel even dat niet alles zo is als dat het lijkt op de plaatjes op hun site. Voor ons geen Bijela Uvala weer en helemaal geen touroperator.

Megagrote camping zonder afdoende controle

Raymond
3-9-2018

Een megacamping, waar elke controle vanuit de camping zoek is: Fietsers en brommers gebruiken voetgangerspaden als rijbaan en hebben schijt aan alles, hierdoor veel ongelukken, vooral met kleine kinderen die er rondlopen. Tevens geen enkele toezicht in zwembad, en met grote drukte levensgevaarlijk voor kleine kinderen. Rijbanen op camping worden als racebaan gebruikt. Veel rumoer 's nachts, te weinig controle vanwege grootte van camping. Restaurants op camping zijn van voldoende kwaliteit, maar erg druk. Als je aan het einde van de vakantieperiode komt zijn alle vriendelijkheden en glimlachen van personeel reeds in eerder stadium vergeven, dus verwacht geen vrolijk gezicht als je geholpen wordt! Tevens is het vrij prijzig, supermarkten zijn gewoon duur.

Tweede keer maar niet weer.

Judith
2-9-2018

Voor de tweede keer op deze camping maar nooit meer. De planning is een grote chaos. Wij waren vorig jaar voor het eerst op deze camping het beviel ons goed en wilde dit jaar onszelf trakteren op een mooi plaats aan zee. Dus vorig jaar naar de receptie geweest 8 voorkeursplaatsen doorgeven hier ook extra voor betaald. Wij vertrokken vol goede moed er vanuit gaande een mooi goed begaanbare plaats te hebben. Bij aankomst bleek dit niet zo te zijn de zone die wij hadden uitgezocht stond vol er was nog 1 klein lastig begaanbaar hoekje over en die was voor ons. Met een beetje hulp onze caravan daar tussen gekregen en alles opgebouwd. Wat schept onze 2de verbazing de beachbar waar het jaar daarvoor nauwelijks last van was is omgetoverd toen een denderende muziek tent die doorgaat tot 00.00. Wi-Fi is al even slecht. Receptie kan er niks aan doen een andere plek was de enige optie. Dit toch maar gedaan dan maar geen zeezicht maar wel rust.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bijela Uvala in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bijela Uvala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.