Camping Bijela Uvala

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Zin in een vakantie waar het je aan niets ontbreekt? Ga dan naar Camping Bijela Uvala in Poreç! Deze camping in de Kroatische streek Istrië is van alle gemakken voorzien. De camping ligt direct aan de Adriatische Zee en is de ideale uitvalsbasis voor een vakantie vol natuur, cultuur én avontuur. Ga je mee naar Kroatië?

Waterratten kunnen plonsen in een van de drie zwembaden op de camping. Op zoek naar nog meer waterplezier? Dan is een uitstapje naar het nabijgelegen Aquacolors een aanrader. Ook een verfrissende duik in de Adriatische Zee mag natuurlijk niet ontbreken. Beleef de magische onderwaterwereld en ga snorkelen of duiken. Vergeet trouwens niet om waterschoentjes aan te doen, want naast onschuldige vissen zijn er ook zee-egels te vinden. Een voordeel hiervan is; hoe meer zee-egels, hoe schoner het water. Hou je liever je voeten droog? Ga er dan op uit met de waterfiets of geniet van de zon op het 1,5 kilometer lange kiezelstrand.

Waarom Camping Bijela Uvala ook wel een vakantiedorp wordt genoemd, heeft alles te maken met de verdere faciliteiten. Van een supermarkt en een bakkerij tot aan een souvenirshop en een kiosk voor de dagelijkse krant. De camping is letterlijk van alle gemakken voorzien. Daarnaast zijn er diverse restaurants, waar je terechtkunt voor een heerlijke maaltijd. Ontdek bijvoorbeeld de Kroatische keuken en geniet onder andere van ćevapčići. Liever zelf deze typische worstjes braden? Steek dan de barbecue aan, want ook dat mag op Bijela Uvala.

Tot slot wordt er, met name in het hoogseizoen, van alles georganiseerd door het animatieteam. Kids kunnen in de ochtend knutselen en spelletjes spelen in de miniclub en ‘s avonds genieten van het avondprogramma. Ook aan de oudere vakantieganger is gedacht. Er worden verschillende sport- en spelactiviteiten georganiseerd zoals beachvolleybaltoernooien en aquarobics. In de avond kan er gedanst worden op live-muziek!

Accommodaties

Camping Bijela Uvala beschikt over een ruim aanbod aan accommodaties. Zo zijn er ruime kampeerplaatsen waar je terechtkunt met je eigen tent of huisje op wielen. Wil je wel graag kamperen, maar heb je geen zin om zelf een tent op te zetten? Kies dan voor een ingerichte bungalowtent. Is luxe meer aan jou besteed, maar vind je kamperen ook zo z’n charme hebben? Ga dan voor een glampingvakantie. Er zijn luxe safari- en lodgetenten te vinden op deze camping in Istrië. Liever het gemak van een stacaravan? Ook dat kan. Op Bijela Uvala vind je verschillende aanbieders van stacaravans, dus de keuze is aan jou.

Ligging

Bijela Uvala ligt zo’n vijf kilometer van het centrum van Poreç. Dit levendige havenplaatsje biedt genoeg vertier. Naast tientallen winkels, restaurants en barretjes is hier wekelijkse ook een gezellige (avond)markt te vinden. Mocht je nog een souvenir willen meenemen, dan is dit the place to be.

Een liefhebber van cultuur? Dan mag je het schilderachtige Rovinj zeker niet overslaan. Wandel hier de heuvel op richting de St. Eufemiakerk en geniet van een prachtig uitzicht over de stad en de zee. Op iets minder dan een uurtje rijden, ligt de stad Pula. Ideaal voor een dagje uit. Struin door de straten vol bijzondere winkels, zoals de typische parfumeriezaken en vergeet niet om een bezoekje te brengen aan de Pulska Arena. Dit amfitheater van Pula is een van de best bewaard gebleven historische monumenten van heel Kroatië.

Combineer natuur, cultuur én avontuur en boek je vakantie naar Bijela Uvala!

1253 reviews over Camping Bijela Uvala

• 8Corinne Wijnen01-08-2020

Overweldigend, mooi gelegen, veel voorzieningen

Bij aankomst een te kleine plek, Ivm de situatie (code geel) waren er voldoende andere plekken. Mooie plaats gezocht onder de bomen, Sanitair dichtbij. Daar maken ze de hele dag schoon. Ze gaan grondig te werk, petje af voor deze dames! Doortrekken, netjes achterlaten is de verantwoording van de bezoeker. 3 zwembaden, meerdere goede restaurants, mooie zee aan de camping, supermarkt ( lidl e.d op 7 minuten rijden) Normaal is het hier heel druk maar nu 30 procent bezet Dus nergens wachten op douche of plekje terras/restaurant.. Alles kost geld, zoals bedjes ( 3.50 per dag per bed, tafeltennis 2.00 per uur) maar prijzen zijn laag. Veel Nederlanders, veel muggen, goede Wi-Fi, genoeg te zien in de omgeving, je kunt aan het einde vd dag naar Porec met de boot. Leuk plaatsje. Je kunt langs de kust vanaf de camping vele kilometers wandelen. Dan kom je langs eettentjes en terrasjes. Kids, 9,112,15 prima vermaakt. Snel vriendjes. Topvakantie.

Lorena Radovcic, camp director, 08-08-2020

Dear Mrs. Wijnen,

We would like to thank you for choosing Bijela uvala as your holiday destination.
    It’s a great honor knowing that we fulfilled all your expectations.

Lorena Radovcic Campsite Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Monique18-06-2020

Fantastische daar volgende jaar zeker weer

Ongelofelijk wat jullie schrijven zo goede camping kind vriendelijk animatie echt een aanrader

Lorena Radovcic, camp director, 26-06-2020

Dear Mrs. Monique,

We would like to thank you for choosing our campsite Bijela Uvala as a destination for your holiday.
    It makes us very happy to see that you were satisfied with your stay.
    We hope that you will visit us again so we can provide you with another great holiday.

Lorena Radovcic Campsite Manager

• 8Manuela05-02-2020

Verblijf via Roan mooie caravan no. 96 alleen stond we in een auto vrije zone. Ze hebben ons netjes met z’n golfkar en koffers naar de caravan begeleid. Alleen de boodschappen enz... en naar huis moesten we het zelf Schouwen in die hitten dat is wel vervelend. verder hebben we een prima vakantie gehad mooie omgeving. Onze dochter 16 jaar had prima aansluiting. Er was een app groep waarmee ze gezamenlijk afspraken. Echt super. We hebben ook nog een dochter van 6 en die vond het zwembad ook geweldig animatie was op camping Zelena Laguna. daar hebben we weinig gebruik van Gemaakt omdat we vaak buiten de camping gingen eten. We zijn ook wel eens bij de openbare toiletten geweest als ze net schoongemaakt zijn prima maar aan het einde van de dag echt ranzig. Dat ligt wel aan de mensen.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Lorena Radovcic, camp director, 18-06-2020

Dear Mrs. Manuela,

We are very happy that you have enjoyed your stay in our campsite.

• 8Lydia19-01-2020

Heerlijk weer!!

Op deze camping gestaan met onze eigen tent op plek B90. De camping is ontzettend groot dus vele kilometers gemaakt. Elke dag met ons bagagewagentje op pad naar de zee. Prachtig! Lekker gezwommen, heerlijke plekjes en het weer in Porec is fantastisch! We hebben 1 avond flinke regen en storm gehad. Verder heerlijke temperaturen. Omdat de camping zo massaal was hadden onze kinderen van 9 en 12 weinig aansluiting met andere kinderen. Dat vonden wij wel jammer. Veel verschillende zwembaden om uit te kiezen en heerlijk gegeten bij de verschillende eetgelegenheden op de camping. Vooral het eettentje in de buurt bij de watertaxi naar Porec was geweldig! Leuk ook om met de watertaxi naar Porec te gaan! Porec is een leuk plaatsje maar het was er heel erg druk. Onze dochter hield van paardrijden en net buiten de camping zit een man met hele leuke lieve paarden en daar heeft ze leuke tochten mee gemaakt. Leuke vakantie gehad!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Lorena Radovcic, camp director, 18-06-2020

Dear Mrs. Lydia

We are very happy that you have enjoyed your stay in our campsite.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    9D. Hoogeveen26-09-2019

In het na-seizoen een perfecte plek

Zeer grote camping met meerdere restaurants en zwembaden.

• 10Staat v/h sanitair

Lorena Radovcic, camp director, 03-10-2019

Dear Mr. Hoogeveen,

we would like to thank you for choosing our campsite Bijela uvala as your holiday destination. We are very happy that you were satisfied with your stay. We hope that you will visit us again so we can offer you another great vacation.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9kelly17-09-2019

super!

wij zijn hier met 2 gezinnen geweest met kinderen van 15 tot 17 jaar van 12 tot 26 augustus . Zelf zaten wij in een huisje van touroperator (in de auto vrije zone dat was wat minder ) en onze vrienden in de free zone gelijk aan het water met de caravan(super plek) huisje zelf was niets op aan te merken en netjes van alle gemakken voorzien. de camping was netjes en van de drukte geen last. toiletten netjes schoon maar douches te weinig zelf hebben wij de wasmachine niet gebruikt maar daar was er ook maar 1 van op de hele camping???? in de omgeving zijn we naar porec geweest en rovinj echt een aanrader! watertaxi naar een dichtbij gelegen plaats het kan allemaal vanaf de camping!! wij zijn ook wezen buggy rijden dat was op 2 km van de camping super leuk!!! wat ik wel miste op de camping was een plaza waar je samen kon komen nu was dit allemaal verspreid op de camping ik zou hier zo weer naar terug gaan....

Dear Mr. /Ms.

We are very happy that you were satisfied with your stay. All your comments will be carefully analysed and considered.

Regarding your question about washing machines, there is a laundry center in the campsite with 6 washing machines and multiple dryers.

We hope that you will visit us again so we can provide you with another great vacation.

• 6Hans11-09-2019

Het is net wat je zoekt.. Er zijn (vinden wij) een aantal mooie pitches langs de lange kust -Zeezicht- maar het sanitair erg gedateerd. Mobilhomes staan meerendeel achter elkaar. (Ook een aantal met zicht op caravan-stalling rand camping naast entree) Safaritenten tussen de vaste staanplaatsen. Water zwembaden (ook het kinderbad) steenkoud (iets met bacteriën zeewater = warmer) meerdere eetgelegenheden op de camping (o.a. frikandellen verkrijgbaar) meerdere groente, fruit, ijs, brood ‘kraampjes’. Aan u of bovenstaande als positief beoordeeld.

• 5Staat v/h sanitair

Dear Mr. Hans,

We are very thankful for your feedback. All your comments will be carefully analysed and considered.
    We hope that you will visit us again so we can offer you an even better stay.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7Ronald11-09-2019

Mooie camping met wat minpunten

Hele grote, goed onderhouden camping. Je hoeft je hier niet te vervelen. Minpunten zijn, open goten bij de urinoirs en douche, de urine lucht is niet te harden. Werkelijk overal willen ze geld voor hebben op de camping zelfs voor ligbedden op het zwembad (belachelijk), boodschappen zijn ook erg duur bij de camping winkel. De bevolking en (camping medewerkers) daarin tegen hebben weinig fatsoen, het lijkt wel of ze niet zitten te wachten op toerisme. Je word (veelal) chagrijnig te woord gestaan of ze kijken je niet eens aan als je met ze praat (of ze moeten geld kunnen verdienen). Al met al een land waar je kunt genieten van de natuur en de pittoreske stadjes, en dat hebben we ook gedaan. Maar Kroatië is niet ons land.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Dear Mr. Ronald,

We are very thankful for your feedback. We will carefully consider all of your comments.
    We hope that you will visit us again so we can offer you an even better stay.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Angelo Heijman03-09-2019

Grote maar mooie camping

Grote camping wij stonden in E op een mooie plaats en bij de reservering goed geluisterd zodat we alles netjes neer konden zetten. De kinderen 16 en 13 hebben zich zeer goed vermaakt veel aanspraak en vriendjes en vriendinnetjes.(ze willen volgend jaar weer)

Heb eigenlijk 1 nadeel aangaande de camping het sanitair gebouw is gedateerd en te weinig zodat er wachtrijen ontstaan en de schoonmakers kunnen het niet bijhouden. Wij wilden voor volgend jaar reserveren en we konden geen plaats reserveren wellicht kunnen ze me daar nog een keer voor benaderen........

• 7Staat v/h sanitair

Lorena Radovcic, camp director, 08-09-2019

Dear Mr. Heijman,

we would like to thank you for choosing Bijela uvala as your holiday destination. We are very happy that you have enjoyed your stay in our campsite. We hope that you will visit us again so we can make sure that you have another great vacation.

• 8Marieke26-08-2019

Grote camping met rustige mooie plekken

Wij hebben geboekt bij touroperator. Wij zaten van 15 t/m 24 augustus in een mobile home Suprême Lounge. De meest luxe mobile home waarin ik ooit in heb gebivakkeerd. Highlights: airco, gratis goed WiFi, afwasmachine , keuken met alles er op en eraan, Nederlandse zenders, elektrisch verstelbaar sunroof, zeer ruim tot zelfs verlichting in de douchkop. Kortom echt compleet. Wij zijn normaliter kleinere campings gewend en daar gaat ook nog steeds onze voorkeur naar uit. Echter mijn kinderen hebben de leeftijd dat zij meer vertier willen. Dit is op deze grote camping met de zee, (water)sport,en zwembaden zat te vinden. Ik zelf vond prettig dat onze mobile home (87) op een zeer rustige plek stond. Wij moesten ‘afdalen’ om de drukte op te zoeken. Natuurlijk hoor je in de avond wel in verte vuurwerk of de lichte beat van een disco echter dit vonden wij echter geen probleem. Kortom een goede en fijne vakantie gehad ondanks de grote van de camping

• 7Eetgelegenheden

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats