Camping Bijela Uvala

KroatiëIstriëPorec

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Bijela Uvala voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 1225 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Zin in een vakantie waar het je aan niets ontbreekt? Ga dan naar Camping Bijela Uvala in Poreç! Deze camping in de Kroatische streek Istrië is van alle gemakken voorzien. De camping ligt direct aan de Adriatische Zee en is de ideale uitvalsbasis voor een vakantie vol natuur, cultuur én avontuur. Ga je mee naar Kroatië?

Waterratten kunnen plonsen in een van de drie zwembaden op de camping. Op zoek naar nog meer waterplezier? Dan is een uitstapje naar het nabijgelegen Aquacolors een aanrader. Ook een verfrissende duik in de Adriatische Zee mag natuurlijk niet ontbreken. Beleef de magische onderwaterwereld en ga snorkelen of duiken. Vergeet trouwens niet om waterschoentjes aan te doen, want naast onschuldige vissen zijn er ook zee-egels te vinden. Een voordeel hiervan is; hoe meer zee-egels, hoe schoner het water. Hou je liever je voeten droog? Ga er dan op uit met de waterfiets of geniet van de zon op het 1,5 kilometer lange kiezelstrand.

Waarom Camping Bijela Uvala ook wel een vakantiedorp wordt genoemd, heeft alles te maken met de verdere faciliteiten. Van een supermarkt en een bakkerij tot aan een souvenirshop en een kiosk voor de dagelijkse krant. De camping is letterlijk van alle gemakken voorzien. Daarnaast zijn er diverse restaurants, waar je terechtkunt voor een heerlijke maaltijd. Ontdek bijvoorbeeld de Kroatische keuken en geniet onder andere van ćevapčići. Liever zelf deze typische worstjes braden? Steek dan de barbecue aan, want ook dat mag op Bijela Uvala.

Tot slot wordt er, met name in het hoogseizoen, van alles georganiseerd door het animatieteam. Kids kunnen in de ochtend knutselen en spelletjes spelen in de miniclub en ‘s avonds genieten van het avondprogramma. Ook aan de oudere vakantieganger is gedacht. Er worden verschillende sport- en spelactiviteiten georganiseerd zoals beachvolleybaltoernooien en aquarobics. In de avond kan er gedanst worden op live-muziek!

Accommodaties

Camping Bijela Uvala beschikt over een ruim aanbod aan accommodaties. Zo zijn er ruime kampeerplaatsen waar je terechtkunt met je eigen tent of huisje op wielen. Wil je wel graag kamperen, maar heb je geen zin om zelf een tent op te zetten? Kies dan voor een ingerichte bungalowtent. Is luxe meer aan jou besteed, maar vind je kamperen ook zo z’n charme hebben? Ga dan voor een glampingvakantie. Er zijn luxe safari- en lodgetenten te vinden op deze camping in Istrië. Liever het gemak van een stacaravan? Ook dat kan. Op Bijela Uvala vind je verschillende aanbieders van stacaravans, dus de keuze is aan jou.

Ligging

Bijela Uvala ligt zo’n vijf kilometer van het centrum van Poreç. Dit levendige havenplaatsje biedt genoeg vertier. Naast tientallen winkels, restaurants en barretjes is hier wekelijkse ook een gezellige (avond)markt te vinden. Mocht je nog een souvenir willen meenemen, dan is dit the place to be.

Een liefhebber van cultuur? Dan mag je het schilderachtige Rovinj zeker niet overslaan. Wandel hier de heuvel op richting de St. Eufemiakerk en geniet van een prachtig uitzicht over de stad en de zee. Op iets minder dan een uurtje rijden, ligt de stad Pula. Ideaal voor een dagje uit. Struin door de straten vol bijzondere winkels, zoals de typische parfumeriezaken en vergeet niet om een bezoekje te brengen aan de Pulska Arena. Dit amfitheater van Pula is een van de best bewaard gebleven historische monumenten van heel Kroatië.

Combineer natuur, cultuur én avontuur en boek je vakantie naar Bijela Uvala!

Tonen op kaart

Contact

1262 Reviews over Bijela Uvala

• 7C.A.11-01-2022

Grote drukke camping, ideaal met pubers

We hadden een mooie sta caravan aan de rand van de camping. Dat leek eerst wat ongezellig, maar het was daardoor wel heerlijk rustig. De caravan was schoon en netjes, van alles ruim voorzien. Het was de eerste x dat we op zo'n grote camping waren, maar door de verschillende zones viel dat niet zo op eigenlijk. Ja, er zitten allerlei mensen op zon grote camping maar daar hadden wij geen last va verder. Ook geen overlast van honden. Verschillende kleine kiosken waar je in de ochtend brood kon halen ( en de prijzen in vergelijking met Italië heel redelijk waren). Onze twee puber meiden hadden vanaf dag 1 een heel gezellige vriendengroep van Nederlanders, op die leeftijd vinden ze dat alleen maar fijn. De kust is rotsachtig, waardoor je prachtig helder water hebt en dus lekker kunt snorkelen. Mooie omgeving, als je een half uurtje het binnenland in rijdt kom je een heel ander Istrie tegen. De accommodatie prijzen wel erg hoog

• 8Anjja08-09-2021

Grote camping van alle gemakken voorzien

Al een paar keer op deze camping geweest vroeger en de laatste jaren. De camping is groot met diverse zwembaden, Beach bars en restaurants waar je lekker kunt eten. Normaal gaan wij in het voorseizoen maar nu dus een keer in het hoogseizoen. Dat viel wel tegen, erg veel geluidsoverlast s'nachts van jongeren die tot diep in de nacht herrie maken waar de security niets aan deed. Sanitair is niet heel bijzonder maar wel voldoende. Kortom volgende keer gaan wij weer in het voorseizoen dan is het een prima camping!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5van Homelen06-09-2021

Geen 4 sterren Camping

In Augustus lekker naar Kroatie geweest en een paar campings aangedaan waaronder Bijela Uvala. Ligging van de camping is goed, veel schaduwplekken maar de rest viel een beetje tegen. Sanitair is echt verschrikkelijk, zeker geen 4 sterren waard. Zou er nog geen 1 ster voor geven.. Ben op 3 sterren campings geweest waar het 10x zo goed is. Strand vooral plateaus dus daar moet je van houden. Alles een beetje verouderd en er word ook niet veel onderhoud gepleegd heb ik het idee. In de speeltuin diverse speeltoestellen kapot. We hadden ook nog eens de pech dat we langs mensen stonden met een baby die iedere nacht klokslag 4u begon te krijsen en die iedereen in een straal van 100m dus wakker had. Na flink wat geklaag van diverse mensen werd er ook geen aktie ondernomen. Wat bezielt mensen om met een baby in een tent te gaan liggen op een camping als je weet dat je baby iedere nacht om 4u wakker is? Huur dan een mobile home oid..

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5Marcel29-08-2021

Jammer

Ben het eens met de vorige schrijfster, ging er vol goede moed naar toe voor en "vakantie " Op de camping zelf is niets aan te merken, veel faciliteiten, ligging is prima en je kan er veel halen en doen. Jammer dat ze ook de tokkies uit Nederland toelaten. Deze gasten verzieken de hele sfeer op dit vakantiepark. Het is eigenlijk zo groot dat het geen camping genoemd mag worden. Segways, elektrische steppen en elektrische fietsen razen over dit park. Nachtrust is er nauwelijks als je in een tent slaapt, geluidsoverlast ( en dan bedoel ik een soort muziekfeest tot 03.00u in de nacht door ons nederlanders ) is geen uitzondering. Het bordje wat vooraan de receptie staat met nachtrust van 23.00u tot 07.00u kunnen ze beter weghalen. Beveiliging doet niets, wat ook wel te begrijpen is want die zijn eigenlijk al met pensioen. Nogmaals een mooi park maar het management mag zich wel eens te raden gaan want de sfeer op dit park was heel slecht.

• 8Eetgelegenheden
  • 5G. Schuurman24-08-2021

Eens, maar niet meer

Na drie jaar eindelijk weer naar Kroatië! Wat familie aangelegenheden en Corona weerhielden ons er van, maar nu kon het weer!. Maar goed, dan kom je op de camping. Een mooie camping, met mooie zwembaden en stranden. Maar dan, dan sta je en hoor je overal muziek vandaan komen, veel jongeren bij de zwembaden met harde muziek en veel drankgebruik. In de kroegen en discotheken drinken ze al vanaf 13 jaar en in de nachten is het schreeuwen en lallen over de camping. Men doet er niks aan. In de douches en op de wc's met de soundblasters. Niet leuk.Dan zie je dat de toiletgebouwen door één dame per gebouw schoon worden gehouden. Dat van 07.00 tot ongeveer ww.00 uur en dat 7 dagen per week. Wat doet de jeugd, er een bende van maksn. Helaas, bijna alle onruststokers komen uit ons kikkerlandje. Voor mijn gevoel waren de drie weken waar ik zo naar uitkeek, niet de weken van rust. Camping is echt een jeugdcamping geworden...

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Lisanne Bakker10-08-2021

Heerlijk

Zeer mooie camping Wij hebben het top gehad!!!! De camping is mega groot en reuze gezellig, Personeel zeer vriendelijk en een top locatie Sanitair zou misschien iets schoner kunnen maar als je ziet hoe sommige mensen het achter laten valt er ook weinig tegen aan te poetsen.......Er is zat te doen voor jong en oud Een absolute aanrader

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 3M. Eester10-08-2021

Nooit meer

Na 3 jaar Zelena Laguna nu een keer naar Bijela Uvala, wat een hel.Alles zwaar overbelast, sanitair voor zover aanwezig heel zwaar ondermaats, voorzieningen als horeca helemaal slecht en niet voorbereid, schreeuwend en scheldend personeel waar we de eerste nog moeten betrappen op een lach, bewaking is aanwezig maar is meer een Melkert baan, gemiddelde leeftijd is rond de 70 schat ik, honden zijn toegestaan dus erg veel herrie van de trouwe viervoeters die overigens geen eigen wc hebben, dus met enige regelmaat hondenpoep in de voortent, kan nog even doorgaan, maar lang verhaal kort, wegblijven daar, liggen zat campings letterlijk aan vast die vele malen beter zijn en de zaak wel op orde hebben.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Frederic D.10-08-2021

Leuk voor een keertje

Grote camping met veel faciliteiten, je hoeft de camping niet af. “Massa is kassa” lijkt het slogan. Sanitair in vak F is zeer verouderd en met name de douches ruim onvoldoende in capaciteit wat resulteert in koude douchebeurten. Containeropstelplaatsen direct naast kampeerplekken over de hele camping, worden niet voldoende geleegd met stank op de plek tot gevolg. Veel plekken in F functioneel te klein (zelfs voor kleinere caravans) door bomen midden op de plek, vooral heel wisselend in grote maar wel voor dezelfde prijs afgerekend. Veel jaarlijks terugkerende Nederlanders die het ondanks de vele nationaliteiten beschouwen en claimen als “hun” camping. Wel leuke stadjes in de omgeving en al het personeel is aardig en behulpzaam, in de horeca is het wel merkbaar te druk voor de bediening. Voor veel mensen ongetwijfeld een paradijsje, voor ons behoort het over-all helaas tot een van de minste campings die we ooit bezocht hebben.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Annette Smit09-08-2021

Heerlijk

Door omstandigheden op deze camping gekomen. Heel groot eigenlijk niet mijn ding maar omdat er verschillende sectie waren leken het net een aantal kleine campings. Daardoor kon ik er ook heerlijk wandelen want om iedere hoek een heel ander zicht. De zee uiteraard geweldig en blauw maar die rotsen en stenen mogen van mij gestolen worden, moeilijk om uit het water te komen. Eten en drinken lekker naar nou niet echt bijzonder zelfde prijs als in Nederland. Alleen de spectaculaire zonsondergangen maakten het alles geweldig, ook de smaak. Jammer dat we vanwege corona niet naar Venetie konden met de boot. Van mij hoefde de zwembaden niet zo, eentje was genoeg.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Corinne Wijnen01-08-2020

Overweldigend, mooi gelegen, veel voorzieningen

Bij aankomst een te kleine plek, Ivm de situatie (code geel) waren er voldoende andere plekken. Mooie plaats gezocht onder de bomen, Sanitair dichtbij. Daar maken ze de hele dag schoon. Ze gaan grondig te werk, petje af voor deze dames! Doortrekken, netjes achterlaten is de verantwoording van de bezoeker. 3 zwembaden, meerdere goede restaurants, mooie zee aan de camping, supermarkt ( lidl e.d op 7 minuten rijden) Normaal is het hier heel druk maar nu 30 procent bezet Dus nergens wachten op douche of plekje terras/restaurant.. Alles kost geld, zoals bedjes ( 3.50 per dag per bed, tafeltennis 2.00 per uur) maar prijzen zijn laag. Veel Nederlanders, veel muggen, goede Wi-Fi, genoeg te zien in de omgeving, je kunt aan het einde vd dag naar Porec met de boot. Leuk plaatsje. Je kunt langs de kust vanaf de camping vele kilometers wandelen. Dan kom je langs eettentjes en terrasjes. Kids, 9,112,15 prima vermaakt. Snel vriendjes. Topvakantie.

• 8Eetgelegenheden

Lorena Radovcic, camp director, 08-08-2020

Dear Mrs. Wijnen,

We would like to thank you for choosing Bijela uvala as your holiday destination.
    It’s a great honor knowing that we fulfilled all your expectations.
    We hope that you will visit us again so we can offer you another great vacation.

Best regards,

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij