Camping Bijela Uvala

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Vervelen is geen optie op Camping Bijela Uvala in Poreč. Chillen bij de strandbar op het privéstrand of een vorkje prikken in een van de 10 restaurants. Bijela Uvala omschrijven velen als een echte tienercamping. Loop de camping af en sta direct aan de altijd gezellige haven vol barretjes. Ook Poreč en Vrsar bereik je makkelijk met de auto.

1250 reviews over Camping Bijela Uvala

• 9D. Hoogeveen26-09-2019

In het na-seizoen een perfecte plek

Zeer grote camping met meerdere restaurants en zwembaden.

• 10Staat v/h sanitair

Lorena Radovcic, camp director, 03-10-2019

Dear Mr. Hoogeveen,

we would like to thank you for choosing our campsite Bijela uvala as your holiday destination. We are very happy that you were satisfied with your stay. We hope that you will visit us again so we can offer you another great vacation.

• 9kelly17-09-2019

super!

wij zijn hier met 2 gezinnen geweest met kinderen van 15 tot 17 jaar van 12 tot 26 augustus . Zelf zaten wij in een huisje van touroperator (in de auto vrije zone dat was wat minder ) en onze vrienden in de free zone gelijk aan het water met de caravan(super plek) huisje zelf was niets op aan te merken en netjes van alle gemakken voorzien. de camping was netjes en van de drukte geen last. toiletten netjes schoon maar douches te weinig zelf hebben wij de wasmachine niet gebruikt maar daar was er ook maar 1 van op de hele camping???? in de omgeving zijn we naar porec geweest en rovinj echt een aanrader! watertaxi naar een dichtbij gelegen plaats het kan allemaal vanaf de camping!! wij zijn ook wezen buggy rijden dat was op 2 km van de camping super leuk!!! wat ik wel miste op de camping was een plaza waar je samen kon komen nu was dit allemaal verspreid op de camping ik zou hier zo weer naar terug gaan....

Dear Mr. /Ms.

We are very happy that you were satisfied with your stay. All your comments will be carefully analysed and considered.

Regarding your question about washing machines, there is a laundry center in the campsite with 6 washing machines and multiple dryers.

We hope that you will visit us again so we can provide you with another great vacation.

• 6Hans11-09-2019

Het is net wat je zoekt.. Er zijn (vinden wij) een aantal mooie pitches langs de lange kust -Zeezicht- maar het sanitair erg gedateerd. Mobilhomes staan meerendeel achter elkaar. (Ook een aantal met zicht op caravan-stalling rand camping naast entree) Safaritenten tussen de vaste staanplaatsen. Water zwembaden (ook het kinderbad) steenkoud (iets met bacteriën zeewater = warmer) meerdere eetgelegenheden op de camping (o.a. frikandellen verkrijgbaar) meerdere groente, fruit, ijs, brood ‘kraampjes’. Aan u of bovenstaande als positief beoordeeld.

Dear Mr. Hans,

We are very thankful for your feedback. All your comments will be carefully analysed and considered.
    We hope that you will visit us again so we can offer you an even better stay.

• 7Ronald11-09-2019

Mooie camping met wat minpunten

Hele grote, goed onderhouden camping. Je hoeft je hier niet te vervelen. Minpunten zijn, open goten bij de urinoirs en douche, de urine lucht is niet te harden. Werkelijk overal willen ze geld voor hebben op de camping zelfs voor ligbedden op het zwembad (belachelijk), boodschappen zijn ook erg duur bij de camping winkel. De bevolking en (camping medewerkers) daarin tegen hebben weinig fatsoen, het lijkt wel of ze niet zitten te wachten op toerisme. Je word (veelal) chagrijnig te woord gestaan of ze kijken je niet eens aan als je met ze praat (of ze moeten geld kunnen verdienen). Al met al een land waar je kunt genieten van de natuur en de pittoreske stadjes, en dat hebben we ook gedaan. Maar Kroatië is niet ons land.

• 6Staat v/h sanitair

Dear Mr. Ronald,

We hope that you will visit us again so we can offer you an even better stay.

• 8Angelo Heijman03-09-2019

Grote maar mooie camping

Grote camping wij stonden in E op een mooie plaats en bij de reservering goed geluisterd zodat we alles netjes neer konden zetten. De kinderen 16 en 13 hebben zich zeer goed vermaakt veel aanspraak en vriendjes en vriendinnetjes.(ze willen volgend jaar weer)

Heb eigenlijk 1 nadeel aangaande de camping het sanitair gebouw is gedateerd en te weinig zodat er wachtrijen ontstaan en de schoonmakers kunnen het niet bijhouden. Wij wilden voor volgend jaar reserveren en we konden geen plaats reserveren wellicht kunnen ze me daar nog een keer voor benaderen........

• 7Staat v/h sanitair

Lorena Radovcic, camp director, 08-09-2019

Dear Mr. Heijman,

we would like to thank you for choosing Bijela uvala as your holiday destination. We are very happy that you have enjoyed your stay in our campsite. We hope that you will visit us again so we can make sure that you have another great vacation.

• 8Marieke26-08-2019

Grote camping met rustige mooie plekken

Wij hebben geboekt bij touroperator. Wij zaten van 15 t/m 24 augustus in een mobile home Suprême Lounge. De meest luxe mobile home waarin ik ooit in heb gebivakkeerd. Highlights: airco, gratis goed WiFi, afwasmachine , keuken met alles er op en eraan, Nederlandse zenders, elektrisch verstelbaar sunroof, zeer ruim tot zelfs verlichting in de douchkop. Kortom echt compleet. Wij zijn normaliter kleinere campings gewend en daar gaat ook nog steeds onze voorkeur naar uit. Echter mijn kinderen hebben de leeftijd dat zij meer vertier willen. Dit is op deze grote camping met de zee, (water)sport,en zwembaden zat te vinden. Ik zelf vond prettig dat onze mobile home (87) op een zeer rustige plek stond. Wij moesten ‘afdalen’ om de drukte op te zoeken. Natuurlijk hoor je in de avond wel in verte vuurwerk of de lichte beat van een disco echter dit vonden wij echter geen probleem. Kortom een goede en fijne vakantie gehad ondanks de grote van de camping

Lorena Radovcic, camp director, 01-09-2019

Dear Ms. Marieke,

• 7Fam Prins19-08-2019

Groot, maar wel fijne plek met wat minpuntjes

Goede ruime en betaalbare stacaravan (villa Marina) van touroperator verzorgd door erg hard werkende en vriendelijke Katharina. Te weinig parkeerplaatsen voor het autovrije gedeelte. Slechts 1 was/droogmachine plaats op de hele camping! Echt veel te weinig voor al die duizenden mensen. Neem dus genoeg handdoeken etc mee of huur ze. € 3,50 per stoel bij het zwembad is duur, zeker voor eind van de dag. Zou dan eigenlijk de helft of minder moeten zijn. Voordeel is dat er altijd plek is en geen handdoekje leggen. Neem fietsen mee! Leuk om de omgeving mee te verkennen en scheelt heel veel lopen. Auto's rijden te hard op de doorgaande wegen en weinig handhaving van de regels. Dat is erg jammer. Sommig personeel bij de receptie niet vriendelijk en ongeïnteresseerd. Strand is niet druk. Maar schaduwplekken snel bezet en parasol is lastig de grond in te krijgen. Neem een hangmat mee. Veel plaatsen om die op te hangen.

Dear Fam. Prins,

we would like to thank you for choosing our campsite Bijela uvala as your holiday destination. We are sorry to see that you were not satisfied with your stay. We are very thankful for your feedback. We will carefully consider all your comments. We would like to invite you to visit us again so we can make up for any shortcomings you have encountered the last time.

• 8Wim18-08-2019

Onvriendelijk ontvangst!

Onze eerste indruk van deze camping was erg negatief. Ondanks een reservering van december 2018, waarin duidelijk is aangegeven dat we een grote tent hebben was er bij aankomst geen ruime plek voor ons in zone A. Een erg onvriendelijke medewerker (Luca) wilde ons afschepen met een paar veel te kleine plaatsen of waardeloze locaties. We stonden bijna op het punt om ondanks reservering de camping weer te verlaten. We voelden ons totaal niet serieus genomen door deze jongeman! Uiteindelijk na lang doorzetten vanuit onze kant hebben we toch nog een fatsoenlijke plaats kunnen krijgen in zone F. Ondanks de slechte eerste indruk hebben we een heerlijke vakantie gehad op deze mooie camping. De ligging is super in een mooie baai met kraakhelder water. Ons sanitair gebouw werd constant schoon gehouden en wachttijden waren ondanks hoofdseizoen minimaal. Een grote, zeer prijzige campingwinkel waar in principe alles te krijgen is.

Dear Sirs,

we would like to thank you for choosing our campsite Bijela uvala as your holiday destination. We are very thankful for your feedback. We will carefully consider all of your comments. We are glad that at the end you have been satisfied with your pitch. We hope that you will visit us again so we can offer you an even better stay.

• 8Bart17-08-2019

Goede camping met unieke ligging!

Bijela uvala is nog een echte camping. Dus veel staplaatsen met tenten en caravans, net zoals wij het heel graag hebben. Gereserveerd in de G zone waar je na aankomst vrij een plekje mag uitkiezen, heerlijk! 2 weken verbleven op deze camping begin juli, een mix van voornamelijk duitse, deense en nederlandse toeristen.

Positieve punten: - Prachtige ligging aan baai met azuurblauw water - Zeer mooi pad langs het water waar je kan fietsen / wandelen. - Mooie zwembaden - Strandbar met heerlijke cocktails

Negatieve punten: - Sanitair gedateerd maar proper - Tegen de bouwvakantie aan werd de sfeer op de camping anders: Hollandse avond, veel lawaai, een ander publiek. Minder ons ding.

Wij komen zeker!

• 6Staat v/h sanitair

Dear Sirs,

we would like to thank you for choosing our campsite Bijela uvala as your holiday destination. We are very thankful for your feedback. We carefully consider all of your comments. We hope that you will visit us again so we can offer you an even better stay.

• 7Marente Laman14-08-2019

Groot en massaal met heel veel NL-ers

Een zeer grote camping/resort, maar in je ‘eigen’ zone merk je van de grootte niet veel. Wij stonden met eigen caravan in zone F. Vlakbij zee. Zee superschoon, boulevard om het terrein wordt netjes onderhouden. Overal eet-/snackkraampjes. In de zwembaden niet geweest. Ver lopen op dit mega complex! Zee was voor ons ruim voldoende. Kampeerplek was wel erg klein en vol in de zon. Jammer want al in dec 2018 besproken maar niets hoeven aan betalen; doen niet aan reserveringen zoals in Frankrijk, Italië. Maar slechtere plekken gezien, vooral in de vrije zone. Ahhh wat een drama. Vol in de zon, zeer onvlak terrein. Dan hadden wij redelijke afgebakende plaats. Minpunten voor ons: * veel te weinig douches/ sanitair matig voor zo’n luxe resort * 3x pw Hollandse avond tot 2:00 in nabij gelegen strandtent * personeel in restaurants en bij de receptie onvriendelijk/zakelijk * sanitaire vloeren zeer glad!! voor 10 dgn prima gehad hier

Dear Ms. Laman,

94 tips over Camping Bijela Uvala

• Bianca, 16-05-2014

De Plitvice meren is een aanrader, wel overnachting nemen. In Plitvice Jezera worden veel bed en breakfast aangeboden. Voor een Ned. adres kan ik huize Jannie aanbevelen. www.plitvice.nl Zij kan u ook de mogelijkheden in de omgeving vertellen.

• Romana, 11-01-2014

Ze hebben in Rovinj mooie vuurwerk show zeker de moeite waard ( wel in juli) ook hele leuke stadjes.

• Tom, 20-07-2012

Zone A is zeer relaxt met tent.

586 vragen over Camping Bijela Uvala

• Louisa, 07-08-2019

Muziek september

Wij willen in september naar deze camping, hoe is het dan met de muziek ,s avonds/,s nachts Lees in de reviews dat het nogal luidruchtig is.

Wim Splinter, 18-08-2019

Vorig jaar werd de herrie eind augustus al fors minder, van de gasten op de camping geen geluidsoverlast gehad. Geen Hollandse avonden toen. Harde muziek komt ook van elders.

• Bianca, 21-07-2019

Koelkast huren

Hoi Weet iemand of je op de camping een koelkast kan huren?

• Karin wildschut, 12-07-2019

Fietshuur

Kan iemand mij misschien vertellen welke fietsen er te huur zijn en wat de prijzen per dag zijn?

Wim , 15-07-2019

Op meerder plekken fietsverhuur, kinderfiets, tourfiets, mountain bike etc. Vanaf 80 kuna / 11 euro per dag. Helm 10 kuna. Waterscooters fors duurder.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën