6,9

Omschrijving
Vervelen is geen optie op Camping Bijela Uvala in Poreč. Chillen bij de strandbar op het privéstrand of een vorkje prikken in een van de 10 restaurants. Bijela Uvala omschrijven velen als een echte tienercamping. Loop de camping af en sta direct aan de altijd gezellige haven vol barretjes. Ook Poreč en Vrsar bereik je makkelijk met de auto.

1084 reviews over Camping Bijela Uvala in het Nederlands

Nette, levendige camping

Romee,
14-3-2019

Als jong stel een prima week gehad met eigen tent. Een levendige camping, wat voor ons een pluspunt was. Begrepen van de buren dat de jeugd elkaar opzoekt en zich vermaakt. Wij hebben hier géén last van ondervonden! Gezellige Hollandse avond, georganisseerd door Nederlanders, net naast de camping; erg leuk!

Toiletgebouwen worden zeer goed bijgehouden! Na 17.00 wel vaak een rij voor de douches; niet altijd prettig maar ach, het is vakantie!

Grote supermarkt op de camping, broodjes bij de bakkerij in de ochtend waren ook goed! Voor vele boodschappen zit er een grote supermarkt in de buurt tegen normale prijzen.

Gezellige cocktailbar en ook een leuke beachbar aan de baai; lekker broodjes voor tussen de middag. Wij hebben alleen aan het strand gelegen.

Minpuntje: plek was niet heel ruim en wat scheef. Wij vinden het ook gezelliger om in een laantje te staan. Die plekken zijn er echter wel!!

Porec maar vooral Rovinj zijn aanraders!

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldige, ontspannen en leuke vakantie gehad !

Casper Ruijsch,
5-2-2019

Onze pubers hebben we de hele vakantie niet gezien, wat maakte dat we een heerlijke relaxte vakantie hadden. De vakantie is zo goed bevallen bij ons en kids (17 & 18) . dat we gewoon weer geboekt hebben.

Overdag heerlijk plaatsjes bezocht of aan het zwembad of strand gelegen. In principe hoef je de camping niet af om het leuk te hebben. De zingende bouwvakker kan voor wat lawaai zorgen (op een andere camping) maar voor je het weet zit je mee te zingen voor je eigen tent. Jongeren gaan uit op het naast gelegen resort, de bewaking zorgt ervoor dat ze rustig terugkeren. Nadeel voor ons was dat we 's morgens wel gewekt werden door de aquagym. Alle muziek kenden we uit ons hoofd inclusief de dansjes. Maar ook dit was niet al te hinderlijk voor ons. Nogmaals ook al is de camping erg groot...wij hebben genoten.

Perfect

wg Spijker,
21-11-2018

Ik kom hier al voor het vierde jaar.

De kids willen alleen nog maar hier naartoe.

Zelfs 20 jarige gaan nog mee.

Veel vermaak in en om de caming voor tieners en twintigers.

Gezellig alles is goed geregeld

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Tot volgend jaar!!

Cindy,
8-11-2018

Grote camping, maar voor jonge kinderen ideaal. Zwemfan?? Je kunt er 8 dagen vertoeven en iedere dag ergens anders zwemmen. Genoeg eetgelegenheden. Pas wel op bij zwembaden of sanitair gebouwen op gladheid. De aankleding is niet altijd even modern maar daarom juist gezellig en gemoedelijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie maar grote camping.

Veld,
5-11-2018

Ontzettend grote camping, verdeeld in diverse zones, maakt het overzichtelijk. 3 zwembaden, 2 mooie grote en 1 kleinere, maar alle drie goed. Prima eetgelegenheden. Mooie staanplaatsen met ruim voldoende schaduw voor zowel stacaravans als caravans/tenten. Veel bomen en struiken maken de camping aantrekkelijk om te zien. Mooie heldere zee en fijne stenen boulevard. Zee echter alleen te doen met waterschoenen (die in zeer ruime mate langs de boulevard verkocht worden). Behoorlijk veel Nederlanders (later naar in begreep ook veel Italianen).

Geweldig!

Martijn Mudde,
5-11-2018

Het was gewoon een heerlijke vakantie. De camping is zeer schoon en alles is netjes aangelegd. Wij zaten in een caravan van touroperator, de Prestige Lounge. Echt super netjes! Als er wat was in de caravan(wij hadden bijv geen warm water in de badkamer) dan kwamen ze dit gelijk oplossen.

Het is inderdaad een grote camping en vooral onze 1e week september was nog erg druk maar wij hebben hier geen hinder van gehad. De 2e week was heel relaxed en veel leuke mensen ontmoet. Ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen erg druk is maar ja dat weet je van te voren als je naar zo'n grote camping gaat.

Wij komen hier zeker nog een keer terug met onze kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Tot volgend jaar

Marco,
14-9-2018

Voor de 7de keer in Kroatie en voor de eerste keer op Bijvela Uvula. Wij hadden een niet al te grote plek, caravan en tentje voor de kinderen paste net, in Zone G. Het mooi aangelegde strand was op 30 meter van de caravan. Op de camping is van alle gemakken voorzien. Verschillende zwembaden, goede en leuke restaurantjes, ijssalons e.d. Verder een zeer grote supermarkt (uiteraard duurder dan supermarkten buiten de camping) met een uitgebreid winkelaanbod. De ligging vd camping is top. Leuke dorpjes zoals Rovinj, Vsar en Porec zijn binnen 30 minuten te bereiken. Porec kan zelfs met de boottaxi of toeristentrein bezocht worden.

Verder zou ik willen zeggen dat de problemen die mensen met touroperators en de diverse onderkomens ondervinden niks over een camping zegt. Zie deze dingen los van elkaar want dan krijg je een beter beeld van camping en touroperators.

Massaal maar relaxed

Wim Splinter,
10-9-2018

Een grote camping met terrassen aan een rotsige kust. Bomen zorgen voor verkoeling. Schitterende zonsondergang aan stille baaitjes. De camping maakt deel uit van een groter resort met camping Zelena en de hotels bij Plava Laguna. Het hek staat altijd open. Bij de haven zijn pubs, restaurants en live muziek. Op donderdag mooi vuurwerk. Op Bijela zelf 3 zwembaden waar veel mag en wel 10 restaurants en strandbars, 2 supermarkten open tot 22.00 en verspreid kraampjes voor brood, fruit, ijs, patat en cocktails. Sportvelden, wasservice, groot waterkussen, speeltuintjes en midgetgolf. Sanitair wordt goed schoongemaakt, soms file bij de douches en afwas. Het personeel spreekt Engels en Duits. Eind augustus nam de herrie af, de luide muziek komt vanaf Funtana. Op Bijela zelf was het na 23 uur stil. Geen animatie voor oudere tieners gezien. In Porec, Rovinj en Pula veel Italiaanse restaurants en gelati. Wifi bij tent beperkt. Istrie een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Lenie,
9-9-2018

Vriendelijke medewerkers bij de receptie. We kwamen aan in de avond toen het al donker was. Mochten de camping op maar konden er ook voor kiezen om nacht (gratis) met de camper (incl. stroom) buiten de poort te overnachten om de volgende dag bij daglicht een mooie plaats te zoeken. Wij hebben gekozen voor de laatste optie. Keuze uit plaatsen op het gras of op kiezel. Zeer goed onderhouden terrein en sanitair. Vanwege het naseizoen keuze uit vele mooie (ruime) plaatsen, ook met uitzicht op zee. Mooie zwembaden en een prachtig schoon kiezelstrand. Komen al 7 jaar in Kroatië, aldoor op een andere camping. Deze camping staat beslist in onze top 3. Iedere avond, voor de camper, genoten van een prachtige zonsondergang, geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

Super vakantie, voor ieder wat wils!

L. IJpelaar,
8-9-2018

Super leuke en schone camping. Fijne privé strand (zand, gras, kiezen en steen). Mooie zwembaden, goede restaurants, nette voorzieningen (wc, douches etc), goede WiFi, leuke wandel/fietspad langs de zee.

Stadje Funtana op loopafstand +/-30min. Poreč goed bereikbaar met boottaxi, tevoet +/-60min. Maar ook op de mooi gelegen restaurants op de camping kun je heerlijk genieten van het uitzicht van zee!

Activiteiten: Wateropblaasbanen, watersport, boot/waterfietsverhuur, midgetgolf, animatie etc etc.

Nadelen niet echt te noemen, vind het een super camping, wij zijn nu 2jaar in kroatie geweest en 2jaar oprij deze camping geboekt (17/18, staanplaats)

Gereisd met partner in augustus 2018

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bijela Uvala in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bijela Uvala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.