Appartement Astra Plava Laguna

Appartement
Appartement Astra Plava Laguna

We hebben een aantal aanbieders voor Astra Plava Laguna voor je op een rij gezet:

30 reviews over Appartement Astra Plava Laguna in het Nederlands

Met vrienden

Helemaal geweldig!

Lisanne
28-7-2017

Ik ben naar dit appartement gegaan met 4 vriendinnen. Het was een schoon en ruim appartement.

Het bestek zou soms nog een keer gewassen moeten worden. Ook zijn er veel meeuwen en schreeuwende kinderen die je slaap in de morgen kunnen verstoren. Ook moet je door de indeling van de appartementen door iemands terras heenlopen om uit je appartement te komen. Het stadje Poreç is te bereiken via een bus( $2,50) die op loopafstand van de appartementen ligt. Bij de appartementen ligt een boulevard met een paar winkeltjes. In de omgeving van Astra vindt je een looppad langs de zee een veel grasweides waar je overdag kan zonnen. Je kan bij Astra tot ongeveer 12 uur luide muziek horen, wij hadden er geen last van, maar misschien ouders met jonge kinderen wel. Op loopafstand van de camping ligt een waterpark die zeker de moeite waard is te bezoeken. De weg naar dit waterpark is geen voetpad, maar een graspad. Ook worden er veel openlucht concerten gegeven op het strandje van Lagune beach. Er zijn in de buurt een handje vol restaurantjes waar je voor niet te veel geld lekker kan eten.

Er is ook een zwembad op de camping van Zelena laguna waar gasten van Astra gebruik van kunnen maken, maar dit hebben wij niet gedaan. Op Zelena laguna staan glijbanen waar je tegen betaling vanaf mag. bij de zonneweide bij de appartementen is ook een ´aquapark´waar je tegen betaling de tijd van je leven kan hebben. Een half uur is 50 kuna ($6.7) en een uur is 70 kuna ($9.5)

Super

20-9-2016

Voor de derde maal hier verbleven ! Ligging perfect , vlak bij de zee . Je kan gebruik maken van de Vier verschillende zwembaden op de campings , dus afwisseling genoeg. Verder mooie plaatsen en baaien aan de zee . Appartementen zijn wel stilaan aan een opknapbeurt toe. De badkamers zijn vernieuwd , nu de bedden en de keuken nog ;-) . Prijs-kwaliteit nog steeds Top !

Weer meegevallen !

31-8-2015

Net zoals vorig jaar 14 dagen verbleven aan de Zelena laguna. Het appartement had een nieuwe douche , de rest is nog steeds hetzelfde , verouderd maar proper ! Ligging is super , 2 minuten van stranden , winkels , terrasjes ed. nieuw dit jaar was het nieuwe grote zwembad op de camping Bijela uvala op zo'n 10 minuutjes wandelen ! Voor ons nog steeds een aanrader , super ligging ! Enorm vriendelijk personeel en een prijs om achterover te vallen ! Top !!!

Perfecte ligging !

27-8-2014

Wij hebben 14 dagen verbleven in het appartement met 4 personen , 2 volwassenen en twee kinderen 17 en 11 jaar. De simpel ingerichte appartementen hebben een perfecte ligging temidden van de zelena laguna op loopafstand van de zee , de zwembaden van de campings , terrasjes , restaurants en winkeltjes !Ze hebben zoals eerder geschreven een simpele inrichting met wat achterstallig onderhoud maar zijn wel proper ! wat wil je ook voor zulke prijs !!! wie mij appartementen voor deze prijs kan aanduiden met een ligging aan zee met een zwembad , die mag dat altijd laten weten !Per week verversen ze de lakens en om de drie dagen krijg je verse handdoeken !Na een aantal jaar verbleven te zijn in huurtenten van verschillende bekende touroperators was dit een leuk (en goedkoper) alternatief , met eigen wc en douche ! De streek is trouwens geweldig en niet duur om uit eten te gaan ! Volgend jaar zijn we er weer !

Grootschalig Nederlands park

Caroline
4-8-2013

Op zich een prima appartement. Alles aanwezig en ook ruim genoeg. Erg grootschalig park met veel Nederlanders. Het is een goedkope accommodatie, dus dan kun je ook veel jongeren verwachten. 's Nachts met oordoppen in geslapen, want er kwamen luidruchtige dronken jongeren thuis. 's Ochtends werden we wakker van huilende kinderen. Wij zouden hier niet terug gaan.

geen aanrader

jorgen
2-8-2013

appartement was heel simpel en had achterstallig onderhoud. bedden waren veel te klein.

Niet teveel verwachten

JOHAN
26-7-2011

Wij wisten op voorhand dat we de verwachtingen niet te hoog mochten stellen, De huisjes en inrichting hebben hun beste tijd gehad maar gezien wij gewoon zijn om te kamperen konden we daar voor ons kort verblijf (1week) nog wel mee leven.

Ligging zeer goed, wij hadden onze boot mee die we in de haven nabij de camping konden achterlaten.

Meest storende is echter s'avonds de verscheidene live bands en optredens van de nabijgelegen hotels. die proberen om elkaar te overtroeven.

Al bij al een zeer goede vakantie gehad, want het huisje was voor ons enkel om te overnachten. Bij aankomst mag je (in ons geval toch) keuze maken uit enkele beschikbare appartementen, je betaald ook enkel de effectief gebleven dagen.

In de zomer van `09 in deze appartementen verbleven, samen met drie vrienden in de leeftijd 23 - 25 jaar. We hadden ons er vooraf al op ingesteld dat de appartementen tamelijk eenvoudig zouden zijn, maar desondanks vonden we het appartement sjofel.

Het meubilair in het huisje was oud. Er was ook niet veel keukengerei, maar we hebben iedere avond wel buiten de deur gegeten. In de douche konden we per keer niet langer dan 20 minuten warm water uit de douchekraan krijgen, waardoor iedereen snel moest douchen. Verder waren de bedden wel vrij kort. (Nu ben ik dat met mijn 1.94 m. wel gewend, maar hier moest ik in bed wel mijn knieën optrekken.)

Het was wel opvallend hoe goed de straten in de buurt netjes gehouden werden door schoonmaaksters. Op een morgen zagen we op één kruispunt wel zes vrouwen die de stoepen aanveegden.

Ik zou zeggen: Kies voor deze appartementen als je genoegen neemt met heel weinig, maar zoek anders even verder naar iets meer luxe in Porec!

Veel plezier gehad

nicole
30-9-2010

Met een groep van 10 jongeren hier geweest. De kamers zijn inderdaad erg klein, vooral woonkamer/keuken maar wel schoon. Hebben een paar dagen storm en stortregen gehad, dan is er amper plek om te zitten. Maar hier ga je natuurlijk niet vanuit wanneer je naar het mooie Kroatie gaat. Alleen last van mieren gehad wanneer de vaat niet afgespoeld was. Fijn winkeltje en pinautomaat bij de receptie in de buurt. Heerlijk eten, ook voor moeilijke eters zoals ik. Mensen van receptie konden je op de een of andere manier nooit helpen. Paspoorten konden zo meegenomen worden (neem dus kopieën mee om daar af te geven!) en kluis is ook niet betrouwbaar. We zaten naast een jongeren kamping, maar geen last van gehad. Ligt dicht bij zee en kiezelstrand (waterschoenen kan je kopen).Porec met de bus makkelijk te doen, te voet ongeveer een half uurtje (geen goed voetpad). Porec is erg gezellig, ook 's avonds. Taxi's ook makkelijk.Venetie is een aanrader (zijn wel echt afgezet).Alles voor herhaling vatbaar!

Leuk voor Jongeren!

Gelati
21-7-2010

Ik ben hier geweest met een groepje van vier jongeren met touroperator een 10-daagse busreis. Was erg leuk als je met een jongerenorganisatie reist kun je het beste wel zo'n pakket nemen want anders kan je alleen uit in het centrum waar volgens mij niet heel veel is behalve barretjes enzo. Je kunt wel op 15 min loopafstand naar club Plava dat is wel een leuke club.

Ook heb je op 5 minuten afstand van je appartement een leuk marktje waar je allemaal rotzooitjes kunt vinden en je zit ook nooit ver van het strand.

Ik heb het hier erg leuk gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Astra Plava Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Astra Plava Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.