Hotel Albatros Plava Laguna

Hotel Albatros Plava Lagunasterstersterster

8.6Fantastisch

Kroatië, Istrië, Porec

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Plava Laguna voor je op een rij gezet:

• Animatie
Tonen op kaart

58 reviews over Hotel Albatros Plava Laguna

• 2019
    9R de man12-06-2019

Mooie vakantie voor 8 dagen

Goed hotel goed eten voor ieder wat wils goede bedden alleen jammer dat er geen light cola is te krijgen alleen tegen betaling heel mooi land keer zeker terug maar dan met auto

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Mair31-05-2019

Goed bevallen

Wij hebben 8 dagen in het voorseizoen doorgebracht in dit hotel. Het hotel is gelegen op een terrein met meerdere hotels, dit terrein is zeer goed onderhouden en erg schoon en mooi. De wandelmogelijkheden, voor mensen die goed ter been zijn, zijn erg goed. Omdat het een terrein is met meerdere hotels is de beveiliging ook erg goed geregeld, er zijn veel camera's die het terrein goed in de gaten houden. Het eten was erg goed, ook veel exclusieve producten zoals bv Zalm. Het drinken viel wel tegen, het drinken wat gratis was dat was niet echt lekker. Wat wij ook nog nooit meegemaakt hebben is dat er bv voor cola light en flessen water betaald moest worden. De kamer die wij geboekt hadden was de 2 persoons superior zeezijde kamer. De kamer is niet erg groot maar groot genoeg voor ons. De hygiëne was ook goed er werd goed schoongemaakt. Het personeel bij de receptie was erg behulpzaam. Wij kunnen dit hotel dan ook aanraden.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Harry02-09-2018

Top vakantie gehad, goed eten, genoeg keus, schoonmaak kamers top, elke dag schone handdoeken, personeel werkt hard, maar komt wat afstandelijk over, lekkere zwembaden, zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Reinders20-06-2018

Prima hotel,vriendelijk personeel en zeer goed eten.

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

9Weerink29-08-2017

Fantastische plek laguna porec

Super mooi hotel waar je goed all in kunt wezen elke avond live muziek of op het strand leuke shows op een groot podium met grote schermen je kunt met de boot naar porec of treintje of kleinere taxi boten dus geen auto nodig gehad tijdens ons verblijf wij hebben ons prima vermaakt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Inna18-08-2017

Een goede indruk

Als je 5* all inclusief in Turkije gewend aan dan mag je er je verwachtingen opzij doen...is erg ver van deze service. Het is nogal aanwennen 1e twee dagen aan het hotel maar door het heerlijke eten hier ga je steeds minder ander min punten zien. Min punten : Kamers zijn erg klein en bedden hebben al verzakte oude matrassen. Ik heb geen rug problemen maar dat was niet op te liggen ... ( Daarnaast alles is met hogere lange trappen of een stijle berg bereiken . Niet altijd prettig maar wel gezond. Lange rijen bij cafes . Geen vrije ligstoelen bij zwembad . Plus punten : Heel leekere eten, genoeg keuze. Mooie uitzicht vanuit het zwembad en restaurant. Gezellige omgeving. Nettjes en schoon. Kortom: tevreden maar ik ga er niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Nathalie Van Zande24-07-2017

Fantastische vakantie

Prijs/kwaliteit verhouding super! Lekker eten, prachtige streek, nette kamers, propere faciliteiten! Wij genieten enorm van ons 10 daags verblijf, porec is echt fantastisch! Het eten in het restaurant is zeer gevarieerd en lekker enige nadeel koffie uit percolator en geen vers fruitsap s'morgens. Hotel en kamer zijn zeer netjes! Prachtige streek om verschillende uitstappen te maken. Porec, pula, plitvich, limski kanaal zijn echte aanraders! Wij komen zeker terug! Vol lof!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7R.Leclaire23-05-2016

hotel goed, kamers klein, eten prima.

dat dit hotel op een hoogte ligt en je altijd berg op moet lopen , voor mensen die iets slecht ter been zijn erg moeilijk .Dit staat nergens vermeld. Of je moet om lopen om het hotel heen ,dit loopt minder stijl. Wat goed is het uitzicht zijn er in mei geweest van 13mei t/m 22 mei 2016.

Gereisd met partner in april 2016

• 8chantal04-09-2015

goed hotel

Het hotel was goed lekker eten, proper maar te weinig ligstoelen aan het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9hans060703-08-2014

Prima all-in hotel

Zeer geschikt met kinderen. Elke dag schone handdoeken, en schone kamer. Prima all-in formule.

Gereisd met vrienden in juli 2014

4 tips over Hotel Albatros Plava Laguna

• anoniem, 16-02-2014

De plivitisch meren! 4 uur rijden, maar dat is het waard !

• frieda_jonckheere, 01-11-2013

Voordelig vervoer naar Porec met boot op regelmatige uren vanaf de pier in het baaitje

• familie Boot , 25-08-2013

Als alternatief voor het hotelentertainment is vlakbij het hotel gelegen de pub Spacio. Leuke bar met groot terras buiten. Goede, snelle en vriendelijke bediening. Iedere avond live muziek door een zeer veelzijdige coverband, van ballads tot pop en ACDC.

3 vragen over Hotel Albatros Plava Laguna

• Geoffrey van Oosterhout, 04-07-2019

Bedden

Voor de classic kamer en economy staat er op de site van tui een tweepersoonsbed. Is het ook mogelijk om twee 1 persoon bedden op de kamer te krijgen? Of kunnen ze uit elkaar geschoven worden?

• Jolien, 26-03-2012

Enkele vragen

Ik vroeg mij af of de badkamer een bad heeft? En ligt het strand veraf van het hotel? Volgens verschillende beoordelingen ligt dit vlak aan het strand. We zouden graag ook een paar uitstappen doen. Pula is met de bus 1uà1u30, iemand ervaring hiermee? En Porec ligt volgens de routeplanner, ong 500meter van het hotel, klopt dit? Alvast bedankt!

jansda59, 05-09-2012

Strand stelt niet veel voor, overbevolkte hoop keien :-)

jansda59, 05-09-2012

Heeeeeeeeeeeel late reactie : porec ligt ong 10 bus rijden van hotel, dus meer dan 500m. Pula klopt

• serge , 01-01-2012

allerlei

heeft er iemand een idee wat de reiskosten zijn vanuit Belgie naar dit hotel? en was re reis reis veilig ? ik lees dat er geen strand is aan het hotel,weet iemand hoever het strand dan wel ligt ? valt er iets te zien in het centrum zoals winkels en terrasjes?

Hotel Albatros Plava Laguna info

• Aantal sterrensterstersterster