8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Plava Laguna voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Albatros Plava Laguna in het Nederlands

Harry,
2-9-2018

Top vakantie gehad, goed eten, genoeg keus, schoonmaak kamers top, elke dag schone handdoeken, personeel werkt hard, maar komt wat afstandelijk over, lekkere zwembaden, zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Reinders,
20-6-2018

Prima hotel,vriendelijk personeel en zeer goed eten.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische plek laguna porec

Weerink,
29-8-2017

Super mooi hotel waar je goed all in kunt wezen elke avond live muziek of op het strand leuke shows op een groot podium met grote schermen je kunt met de boot naar porec of treintje of kleinere taxi boten dus geen auto nodig gehad tijdens ons verblijf wij hebben ons prima vermaakt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een goede indruk

Inna,
18-8-2017

Als je 5* all inclusief in Turkije gewend aan dan mag je er je verwachtingen opzij doen...is erg ver van deze service. Het is nogal aanwennen 1e twee dagen aan het hotel maar door het heerlijke eten hier ga je steeds minder ander min punten zien.

Min punten : Kamers zijn erg klein en bedden hebben al verzakte oude matrassen. Ik heb geen rug problemen maar dat was niet op te liggen ... (

Daarnaast alles is met hogere lange trappen of een stijle berg bereiken . Niet altijd prettig maar wel gezond. Lange rijen bij cafes . Geen vrije ligstoelen bij zwembad .

Plus punten : Heel leekere eten, genoeg keuze. Mooie uitzicht vanuit het zwembad en restaurant. Gezellige omgeving. Nettjes en schoon.

Kortom: tevreden maar ik ga er niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische vakantie

Nathalie Van Zande,
24-7-2017

Prijs/kwaliteit verhouding super!

Lekker eten, prachtige streek, nette kamers, propere faciliteiten!

Wij genieten enorm van ons 10 daags verblijf, porec is echt fantastisch!

Het eten in het restaurant is zeer gevarieerd en lekker enige nadeel koffie uit percolator en geen vers fruitsap s'morgens.

Hotel en kamer zijn zeer netjes!

Prachtige streek om verschillende uitstappen te maken.

Porec, pula, plitvich, limski kanaal zijn echte aanraders!

Wij komen zeker terug! Vol lof!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

hotel goed, kamers klein, eten prima.

R.Leclaire
23-5-2016

dat dit hotel op een hoogte ligt en je altijd berg op moet lopen , voor mensen die iets slecht ter been zijn erg moeilijk .Dit staat nergens vermeld.

Of je moet om lopen om het hotel heen ,dit loopt minder stijl.

Wat goed is het uitzicht zijn er in mei geweest van 13mei t/m 22 mei 2016.

Gereisd met partner in april 2016

goed hotel

chantal
4-9-2015

Het hotel was goed

lekker eten, proper

maar te weinig ligstoelen aan het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima all-in hotel

hans0607
3-8-2014

Zeer geschikt met kinderen.

Elke dag schone handdoeken, en schone kamer.

Prima all-in formule.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Ligging aan baaitje met rotsen en helder water

frieda_jonckheere
1-11-2013

Het hotel is goed gelegen en op 5 minuten wandelafstand van een charmant baaitje met helder water. Het is erg druk bij de zee en de winkeltjes, heel de dag door tot 's avonds laat. Onze kamer was standaard ok met een klein beetje zeezicht. De kwaliteit van het eten was goed en de kwaliteit van de dranken iets minder. Het zijn lokale dranken, ook de frisdranken. Er waren te weinig ligbedden en parasols bij het zwembad. Veel mensen vertrekken naar zee voor een halve of hele dag en reserveren alvast ligstoelen met hun handdoek. Het reglement wordt niet toegepast. We hebben al eens relletjes gezien. Dit is te vermijden door extra ligbedden op het plateau boven of in het gras van de tuin. Ruim een half uur voor het einde van de maaltijden wordt het buffet al voor de helft afgeruimd. Het werd al een tijdje niet meer bijgevuld. We hadden al een paar keer gehoord dat de bevolking in Kroatië niet gastvrij is. We geloofden dit niet echt maar het personeel was onvriendelijk en erg afstandelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Goed hotel voor een redelijke prijs

familie Boot
25-8-2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontvangst door personeel was zeer matig, er werd ons geen informatie verstrekt. Ontvangsthal is zeer steriel en onpersoonlijk. Eten was boven verwachting. Minpuntje was dat er geen light cola in het all inclusive assortiment zat. De bediening was erg snel, het servies werd al weggehaald terwijl je je laatste hap amper had doorgeslikt. Een keer was het zelfs zo gek dat terwijl we naar het buffet waren voor een tweede gang, onze tafel al was afgeruimd, ingedekt en bezet was door andere mensen! Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en dat kregen we als een minimaal stukje zee in de verte achter het parkeerterrein, dus niet echt waarop we hadden gerekend. Tot het all inclusive behoorde ook het gebruik van o.a. waterfietsen en andere sport en spelactiviteiten. Het entertainment 's avonds was erg matig. Van het hotel naar Porec is ruim een uur lopen, maar er is ook een watertaxi.

Gereisd met partner in juni 2013

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatros Plava Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatros Plava Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.