Vakantiehuis Adriana

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super mooie vakantie

Ivar
29-8-2017

Geweldig leuke villa. Goed uitgerust voor max 6 personen incl grote woonkamer met airco, eethoek en volledige keuken met Senseo app en vaatwasser. Badkamer met douche en wasmachine.

Buiten is er een groot overdekt terras, zwembad (~5x4mtr) met ligstoelen en parasols.

Alles is schoon en het huisje heeft gezellige leuke persoonlijke tinten van de eigenaars (niet zo'n lelijk kaal huisje van de bekende vakantieparken).

Dracevac is een gehucht met circa 70 woningen waarvan de helft gebruikt wordt door toeristen. Zeer rustig.

Geweldige vakantiewoning!

Ellen
14-8-2017

Geweldige plek om je vakantie door te brengen. Wij zijn hier nu voor de vijfde keer geweest en het was weer helemaal TOP!

Netjes huis, schoon, alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Heerlijk zwembad met genoeg stoelen om te relaxen bij het zwembad.

Rustig dorpje, maar ook lekker dichtbij toeristische plaatsjes.

Kortom, top plek! Ik verwacht dat wij vast nog een keer terugkomen!

Geweldige accomodatie in een mooie omgeving.

Chris Wezenbeek
26-7-2017

De rustgevende omgeving met de bloemenzee over de pergola. We waren er vroeg in het jaar, 2 weken na Pasen, dus in de avond het kacheltje stoken en dan genieten van die heerlijke warmte. Overdag genieten van de voorjaarszon. Overal in de tuin is wel een plaatsje te vinden in de zon en lekker uit de wind. Ik mag graag "kokerellen" en in de keuken is hiervoor alles aanwezig. In de omgeving zijn veel restaurants. Iedere avond ergens uiteten en niet een keer hetzelfde restaurant bezoeken, heerlijk. Een prikbord met suggesties waar de leuke plaatsen zijn. En dan googelen opzoek naar uitgebreide informatie.

Een mogelijk minpuntje, niet voor ons wij hebben onze leesboeken, maar bij een stevige regenbui stopt de satellietontvanger zolang het regent.

Een super proper huis, in een geweldige omgeving

Annemieke
26-7-2017

Een heel gezellig vakantiehuis, proper, modern, van alle gemakken voorzien. Zelfs een wasmachine. Bij het huisje is het heerlijk tot rust komen, het zwembad is echt een pluspunt met het warme weer. Het plaatsje is een goede uitvalbasis naar de kust en verder het binnenland in. Heel leuke pittoreske stadjes en een prachtige natuur. En het eten is er heerlijk, én niet duur ;-)

Malgorzata
24-7-2017

Alles was goed,huis,zwembad,bbq,tuin,weer,omgeving ,

Echt genieten!

Joke
22-7-2017

Van alle gemakken voorzien en een heerlijk zwembad voor de deur.

Fantastisch huis

Fam van Stiphout
22-9-2016

We verbleven 1 week in dit mooie en schone huis. Het is zeer compleet; alles wat je nodig hebt is aanwezig. Heel fijn dat er een wasmachine en een vaatwasser is. Het harde bed was jammer. Maar het zwembad (niet verwarmd) is prachtig, evenals het terras en de tuin. De buren zijn dichtbij, maar zijn zeer aardig en discreet. De omgeving is mooi, en als je even zoekt, kun je je eigen (rots)strandje vinden. We hebben genoten!

Geweldig huis.

Jeannette Vellekoop
19-9-2016

Wij zijn voor de 2e keer naar het huis van Inge en Wim geweest. Dit is de eerste keer in 33 jaar dat wij 2 x naar hetzelfde zijn geweest, dat zegt genoeg. Het huis is geweldig, zeer compleet ingericht, super schoon en voorzien van een heerlijk zwembad. Na een week kregen we schoon beddengoed en werd het zwembad gecontroleerd. Ook dit jaar hadden we 2 weken rond de 30 graden dus veel gezwommen in het zwembad en de zee. Alle leuke dorpjes in de omgeving bezocht. Rovinj is savonds ook erg leuk ook zit daar een prima Mexicaans restaurant La concha. Rabac is ook een leuke plaats. Ligt aan de oostkant van Istrie. Wij komen zeker nogeens terug in het mooie Kroatië.

super huis

fam Post
18-8-2016

Ideaal familiehuis met alles erop en eraan. Aquapark en strand op 10 autominuten rijden. Goede restaurant op 5 minuten rijden ( wij zaten hier bijna iedere avond ) alles top geregeld daar.

Heerlijke vakantie

Familie Desie
31-7-2016

Met onze kinderen van 11 en 13 jaar brachten we een fantastische vakantieweek door in het vakantiehuis van Wim en Inge in Dracevac. Het huis is goed gelegen in een rustig dorpje, ideaal gesitueerd om het mooie Istrië te verkennen. Het is geriefelijk en smaakvol ingericht, brandschoon en alles is perfect onderhouden. Alle comfort is aanwezig en de airco biedt aangename verkoeling in de hete zomer. De kinderen hebben elke dag gebruik gemaakt van het zwembad en het was ook fijn genieten van de hangmatten in de tuin. Dit is zonder twijfel één van de beste vakantiehuizen die we tot nog toe bezochten!

In de omgeving is er veel te doen. Tijdens ons verblijf hebben we uitstapjes gemaakt naar Porec (met zijn prachtige Eufrasiusbasiliek), Vrsar en Rovinj. Een zeer goede herinnering hebben we aan het bospark Zlatni rt, Punta Corrente, in de buurt van Rovinj. Een geweldig Mediterraan park waar je heerlijk kan wandelen, fietsen en picknicken. Langs de kust worden strandstoelen verhuurd maar we vonden er ons ‘eigen’ rotsstrandje waar we lekker konden baden en zwemmen in het glasheldere water. Er zijn ook enkele barretjes en een restaurantje. We maakten ook een daguitstap naar de bergdorpjes Hum, Roc, Motovun en Beram (daar vind je even buiten het dorp een kerkje met prachtige muurschilderingen). We hebben toen bijzonder lekker gegeten in de gezellige Konoba Rocka in Roc. Vanuit Dracevac gingen we enkele keren naar Konoba Gradina en naar Gourmet in Porec. We maakten ook een tripje naar Pula, waar we kaartjes kochten voor het gladiatorenspektakel (Spectacula Antiqua) in het indrukwekkende amfitheater. Een aanrader en leuk voor de kinderen; de voorstelling wordt in de zomer georganiseerd, echter niet elke avond.

Wat we nog kwijt willen: de buurman is vriendelijk, behulpzaam en discreet. Hij nodigde ons bij hem thuis uit voor een stevig kopje ‘Turkse’ koffie en een ‘aperitivo’.

We kijken met veel plezier terug op onze vakantie in Istrië. De communicatie met Inge en Wim verliep bijzonder goed, zowel voor als tijdens ons verblijf, en zij doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. Van harte bedankt, Inge en Wim!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Adriana in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Adriana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Adriana scoort een 9.57 uit 10 op basis van 48 reviews.