Vakantiehuis Adriana

57 reviews over Vakantiehuis Adriana in het Nederlands

Hemels plekje.

Lenie Vissenberg,
22-10-2018

Dit is echt vakantie beleven. Op reis met prijsvechter alleen wat je nodig hebt in je "rolkoffertje". Halverwege de vakantie ff alles in de aanwezige wasmachine en daarna drogen. Om maar aan te geven dat echt alles wat je nodig hebt aanwezig is. Lekker urenlang in het zwembad en een lekker biertje er bij in de luie ligstoel. Prachtige rustieke plaatsjes in de omgeving om in rond de dolen, en dan de kustplaatsen met hun zee uitzichten. Lekker genieten.

Dit is echt genieten.

Chris Wezenbeek,
19-10-2018

We zijn er voor de tiende keer geweest. Dat zegt eigenlijk al voldoende. We vinden het een pracht plek en ruim voldoende te zien en te doen in de directe omgving. Heerlijke fiets routes en voldoende rust rond het huis. Pracht van een zwembad en alle comfort in het huis.

Gastvrij en voor herhaling vatbaar

Marjon Heeren,
16-10-2018

Wat een gastvrijheid. .

Een schoon huisje leuk ingericht.

Een zwembad waar het goed toeven is denk ik nu was het water fris...

We zijn niet veel in het huis geweest veel uren doorgebracht in de sporthal. Maar thuiskomen was ook echt thuis. Dank je wel!!!

Genieten!

Vos,
12-10-2018

De laatste week van september/begin oktober wederom naar huis Adriana geweest, inmiddels ons vast vakantiestekje. Met onze twee kinderen voelen we hier ons aardig thuis. Het huis was geheel vernieuwd en zoals altijd hartstikke schoon. Het weer was ook fantastisch met 28 graden en volop zon, ‘s morgens tot een uur of 9 nog wel wat fris. Aan zee was het heerlijk vertoeven en de zee was aangenaam. Ook het zwembad nog volop gebruikt, al was het water wel een beetje koud...dat hield onze dochter van 2,5 niet tegen! Om de hoek een klein speeltuintje, maar voor een kind voldoende om tijdens het wachten op de bakker heerlijk te kunnen spelen. Kortom: voor mei 2019 weer een reis naar huis Adriana op de planning :-)

Heerlijk genoten

Fam. In 't Veld,
9-10-2018

Een heerlijke week door gebracht in het prachtige huis van Wim en Inge. Een huis geheel gelijkvloers, van alle gemakken voorzien. Waar onder een mooie slaapkamer met een badkamer en suite met een ruime inloopdouche. Mijn mening is dat zelfs mensen met minimale lichamelijke beperking hier prima kunnen vertoeven. Buiten een mooi terras, een lekker zwembad en genoeg stoelen en ligbedden om zelfs in het najaar van de zonnestralen en de warmte te genieten.

De bakker komt iedere ochtend langs gereden dus daar hoef je niet de deur voor uit. Voor de rest van de boodschappen zijn er diverse supermarkten of uit eten in één van de vele restaurantjes in de omgeving is ook een aanrader. Het huis ligt in een centraal rustig gelegen dorpje zodat je alle mooie plaatsen gemakkelijk kunt bezoeken. Zeker een aanrader voor iedereen die het mooi Istrie wil bezoeken.

Super huis, locatie iets minder.

Arno,
1-9-2018

Super huis, schoon en modern. Lekker zwembad. Locatie is iets minder, niets waar je echt naartoe kunt lopen en uitzicht op huizen. Maar dat is dan ook het enige minpunt dat ik kan bedenken. Al met al heel positief!

Geweldig huis!

familie Note uit Belgie,
28-8-2018

Alles is er aanwezig; we zijn een belgisch gezin met 3 tieners. Huis is ruim, meer dan genoeg ruimte, airco in de living, 2 badkamers en 3 slaapkamers, zeer uitgebreide keuken. Alles is voorhanden. Super leuk overdekt terras waar we eigenlijk voortdurend hebben gezeten. Zwembad deed deugd; Het weer was er prima. Uitstappen naar Novigrad, Rovinj, Porec Vrsar, aqua park. We hadden op voorhand beslist om veel uit te rusten en korte uitstapjes te doen en dat is ons zeker en vast gelukt. Huis is echt een aanrader en communicatie met de eigenaren verloopt zeer vlot! De prima recensies kloppen dus 100% en zijn dus volledig correct.

geweldig

Annelies,
23-8-2018

een fantastische woning. Heerlijk rustig en een fijn zwembad. In de woning is alles aanwezig inclusief airco. Een topweek gehad

Super plekje

Ivar,
23-8-2018

Ook dit jaar weer Villa Adriana geboekt en we waren zeer blij met de nieuwe indeling/verbouwing die Inge en Wim gemaakt hebben.

Een super mooie accommodatie op een rustige plek, maar dicht bij alle "aktie" rondom Porec.

Zie ook mijn eerdere review

Super mooie vakantie

Ivar,
29-8-2017

Geweldig leuke villa. Goed uitgerust voor max 6 personen incl grote woonkamer met airco, eethoek en volledige keuken met Senseo app en vaatwasser. Badkamer met douche en wasmachine.

Buiten is er een groot overdekt terras, zwembad (~5x4mtr) met ligstoelen en parasols.

Alles is schoon en het huisje heeft gezellige leuke persoonlijke tinten van de eigenaars (niet zo'n lelijk kaal huisje van de bekende vakantieparken).

Dracevac is een gehucht met circa 70 woningen waarvan de helft gebruikt wordt door toeristen. Zeer rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Adriana in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Adriana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.