Tijdelijk €25 aanbetaling

Adriana

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Adriana voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 61 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

61 Reviews over Adriana

• 9Bart Dupont08-09-2019

Een oase van rust en comfort!

Voor de vierde keer hebben wij hier een zalige vakantie doorgebracht. Het huis is volledig ingericht met twee badkamers en drie slaapkamers. Airconditioning en wifi eveneens aanwezig. Goed ingerichte keuken en heel zuiver zwembad. Ook de rustige ligging in het landelijke Dracevac is zeker een meerwaarde, vooral omdat je na een kwartiertje rijden al volop in de gezellige drukte aan de kust bent. Wegens de centrale ligging is het ook de ideale uitvalsbasis om heel het Istrische schiereiland te verkennen.

• 10carin en john04-09-2019

Een geweldig huis op een heerlijke rustige locatie

Wat hebben wij genoten van het mooie schone ruime huis, het zwembad en de omgeving. Het huis is echt van alle gemakken voorzien , van vaatwasser tot wasmachine(strijkijzer,fohn,enz,kaartspel waxinelichtjes, bbq,boeken,landkaarten, vertaalboekjes ect..) We vonden het erg leuk en makkelijk dat elke morgen de bakker langs komt met vers brood en lekkers. Het huis ligt in een heerlijke rustige omgeving, en met de auto in een paar minuten bij porec en vrsar! Maar ook makkelijk aan te rijden , Pula ,Novigrad, Rovinje Wij waren hier 2 maar hadden nog graag langer gebleven. Ook het contact met de eigenaars is perfect verlopen :-) De stoelen bij het zwembad zitten/liggen heerlijk Wij willen hier zeker terug komen!

• 9Viola22-07-2019

Geweldige accommodatie

Zeer mooie, goed onderhouden accommodatie. We hebben erg genoten van ons verblijf hier. Heerlijk zwembad. We zijn helemaal tot rust gekomen hier. Ook onze zoon van 4 heeft het goed naar zijn zin gehad. Zeer prettig contact gehad met de eigenaars en ze waren altijd bereikbaar voor vragen. Wij raden Villa Adriana zeker aan!

• 9Familie Hogerwaard19-07-2019

Fantastisch!

Een geweldig luxe verblijf met alles erop en eraan. Uitstekende kwaliteit. Rustig gelegen in dorp maar centraal gelegen. Binnen een straal van maximaal 30 minuten rijden veel voorzieningen en bezienswaardigheden. Geweldige terrasoverkapping met uitzicht op zwembad. Barbecue aanwezig in de tuin om gezellig te eten en te drinken. Diverse zitgelegenheden in de tuin met tafel. Heerlijke grill restaurants in de buurt waar ook vis van de lokale kust geserveerd word. Zeker voor herhaling vatbaar. Prachtig gebied en cultuur die we meer waarderen dan onze eerdere reizen naar Italië. Top!

• 10Lenie Vissenberg22-10-2018

Hemels plekje.

Dit is echt vakantie beleven. Op reis met prijsvechter alleen wat je nodig hebt in je "rolkoffertje". Halverwege de vakantie ff alles in de aanwezige wasmachine en daarna drogen. Om maar aan te geven dat echt alles wat je nodig hebt aanwezig is. Lekker urenlang in het zwembad en een lekker biertje er bij in de luie ligstoel. Prachtige rustieke plaatsjes in de omgeving om in rond de dolen, en dan de kustplaatsen met hun zee uitzichten. Lekker genieten.

• 10Chris Wezenbeek19-10-2018

Dit is echt genieten.

We zijn er voor de tiende keer geweest. Dat zegt eigenlijk al voldoende. We vinden het een pracht plek en ruim voldoende te zien en te doen in de directe omgving. Heerlijke fiets routes en voldoende rust rond het huis. Pracht van een zwembad en alle comfort in het huis.

• 9Marjon Heeren16-10-2018

Gastvrij en voor herhaling vatbaar

Wat een gastvrijheid. . Een schoon huisje leuk ingericht.
    Een zwembad waar het goed toeven is denk ik nu was het water fris... We zijn niet veel in het huis geweest veel uren doorgebracht in de sporthal. Maar thuiskomen was ook echt thuis. Dank je wel!!!

• 10Vos12-10-2018

Genieten!

De laatste week van september/begin oktober wederom naar huis Adriana geweest, inmiddels ons vast vakantiestekje. Met onze twee kinderen voelen we hier ons aardig thuis. Het huis was geheel vernieuwd en zoals altijd hartstikke schoon. Het weer was ook fantastisch met 28 graden en volop zon, ‘s morgens tot een uur of 9 nog wel wat fris. Aan zee was het heerlijk vertoeven en de zee was aangenaam. Ook het zwembad nog volop gebruikt, al was het water wel een beetje koud...dat hield onze dochter van 2,5 niet tegen! Om de hoek een klein speeltuintje, maar voor een kind voldoende om tijdens het wachten op de bakker heerlijk te kunnen spelen. Kortom: voor mei 2019 weer een reis naar huis Adriana op de planning :-)

• 9Fam. In 't Veld09-10-2018

Heerlijk genoten

Een heerlijke week door gebracht in het prachtige huis van Wim en Inge. Een huis geheel gelijkvloers, van alle gemakken voorzien. Waar onder een mooie slaapkamer met een badkamer en suite met een ruime inloopdouche. Mijn mening is dat zelfs mensen met minimale lichamelijke beperking hier prima kunnen vertoeven. Buiten een mooi terras, een lekker zwembad en genoeg stoelen en ligbedden om zelfs in het najaar van de zonnestralen en de warmte te genieten. De bakker komt iedere ochtend langs gereden dus daar hoef je niet de deur voor uit. Voor de rest van de boodschappen zijn er diverse supermarkten of uit eten in één van de vele restaurantjes in de omgeving is ook een aanrader. Het huis ligt in een centraal rustig gelegen dorpje zodat je alle mooie plaatsen gemakkelijk kunt bezoeken. Zeker een aanrader voor iedereen die het mooi Istrie wil bezoeken.

• 9Arno01-09-2018

Super huis, locatie iets minder.

Super huis, schoon en modern. Lekker zwembad. Locatie is iets minder, niets waar je echt naartoe kunt lopen en uitzicht op huizen. Maar dat is dan ook het enige minpunt dat ik kan bedenken. Al met al heel positief!

Vakantiehuis Adriana info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Dracevac 32 A, dracevac 32