Appartement Labin-Stepcici

KroatiëIstriëPlomin

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Labin-Stepcici voor je op een rij gezet:

2OnvoldoendeScore uit 1 review

2OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 2Waardering
  • 3Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Labin-Stepcici

• 2F. Bult25-07-2010

ARGH! dit nooit meer!!!

Ons uitzicht vanuit het appartement wordt verstoord door een grote energiecentrale in Plomin, circa 3 km vanaf de kust. Geluidhinder dag en nacht en stank zijn de directe gevolgen hiervan. Indirecte gevolgen zijn verontreiniging van het zeewater. Kolenschepen (kolengestookte centrale) lozen in de kleine baai illegaal. De 'locals' raden ons af hier met onze kinderen te gaan zwemmen; huiduitslag en misselijkheid. Een frisse duik is anders!

Opmerkelijk feit is dat deze energiecentrale op geen enkele topografische kaart is terug te vinden (plaatselijke VVV suggereert dat dit om strategische redenen is).

Als klap op de vuurpijl ligt het appartement aan een drukke doorgaande provinciale weg die vlak voor het huis afbuigt. Het verkeer dendert hier tot diep in de nacht voorbij! Koplampen schijnen rechtstreeks in de slaapkamer naar binnen. Verder geen koeien, alleen een chagrijnige geit.

Kortom: de idyllische advertentie is beslist niet in overeenstemming met de werkelijkheid!!

Appartement Labin-Stepcici info

Veilig betalen met