Géén boekingskosten

Meer appartement info

38 Reviews over CCcroatia

• 9Martin/Wilmavan der Knoop25-09-2022

Geweldig appartement

Kroatië en het eiland KrK heeft een prachtige natuur, vlakbij zee met twee beach club waar je zalig kan eten, mooie stadjes met historie en vriendelijke mensen. Zeker een plek om terug te komen en het uitzicht vanaf het terras is ieder uur een nieuw schilderij met een wauwww factor.

• 10Natuur
  • 10B Bos02-08-2022

Perfect!!!

Prachtige locatie met veel te zien in de omgeving. Perfect als je het echte massatoerisme liever wat ontwijkt.

Het appartement heeft onze verwachtingen overtroffen. Netjes, schoon en een fijne inrichting. Het geheel oogt gewoon luxe en als nieuw. Heerlijk wakker worden in een rustige omgeving met een fenomenaal uitzicht. Met een leuke korte wandeling waren we zo op een prachtig strandje met 2 beachbars.

Vriendelijke Nederlandse eigenaren die vooraf de juiste informatie verstrekten voor een zorgeloze vakantie. Aangezien het geheel ook nog betaalbaar is beoordeel ik deze graag met een dik verdiende 10. Wij komen in ieder geval graag eens terug.

• 9Natuur
  • 10Pronkjes22-09-2020

Heerlijk ontspannen (en duiken!) in superomgeving

Prachtig appartement op het mooie Krk, luxe ingericht met airco, terras met uitzicht op de Kvarner baai en het eiland Cres. Appartement en gebouw zijn erg netjes en schoon. In Krk zit een goede duikschool (Fun Diving Krk, Brace Juras 3). Dagje varen met gids vanuit Krk naar Rab is fantastisch. Op Rab is een prachtige oude olijfboomgaard met bomen Luieren langs de baai vlakbij appartement (er zijn meerdere baaitjes, ook de gouden baai is mooi), flaneren bij de (jacht)haven van Krk, Baska en Stara Baska , heerlijk eten vlakbij Ferry Port Valbiska. Nationaal Park Plitvicemeren is zeer de moeite waard; de reis (bijna 2 uur) gaat over mooie wegen (niet de snelweg). We waren er een week en hebben láng niet alles gezien en gedaan.

• 10J.H.M. Derks22-06-2019

Fantastisch Onze eerste vakantie van 25-05 t/m 15-06-2019 op ons nieuwe plekje zit er ook weer op. We hebben een heerlijke vakantie gehad in ons nieuwe appartement in Pinezici op het eiland Krk, en vinden na 30 jaar en 38 keer Krk-stad, onze vakantie naar dit plekje op deze aarde zeker voor herhaling vatbaar is. Er zijn in Pinezici leuke Beach Barretjes waar je gezellig wat kunt eten en drinken, en genieten van het uitzicht op de Adriatica. Ook kan je daar heerlijk zwemmen in het heldere water van de Adriatische zee. Ik krijg te weinig ruimte om mijn uitgebreide verhaal hier neer te zetten, maar een ding kan ik zeggen dat dit voor ons een schot in de roos is geweest, wat een prachtig appartement! We zijn ook regelmatig in Krk-stad geweest met zijn prachtige boulevard met leuke restaurantjes. Verder wil ik uiteraard Dalia en Cock complimenteren met dit mooie appartement. En misschien komen we volgend jaar wieder. Groetjes: JaPa.

• 9Ryanne van Gool17-03-2019

Genieten!

Een heerlijk ruim en schoon appartement met airco. Elke dag een heerlijk wandelingetje naar het strand met de kids. Koelbox mee en tussendoor een lekker drankje halen bij de plaatselijke beachbar. Aan het einde van de dag weer op het gemakje terug wandelen, zodat we ook weer wat calorieën verbranden. Genoeg leuke boulevardjes in de buurt om ‘s avonds langs te flaneren. Voor kinderen is er dan ook genoeg te zien en te beleven. Uit eten kun je ook overal en het is ook overal lekker. De grotten bezocht, verschillende strandjes aangedaan, een avondje Krk met een lekker ijsje, plaatselijke wijngaard bezocht... we hebben genoten!

• 10Ron & Hetty12-07-2018

Geweldige mooi plekkie op het prachtige eiland Krk

Zo dit was onze jubileum jaar 10 keer geweest We dachten nu iets anders gaan zoeken Maar helaas niets beters te vinden Zo perfecte ligging mooi schoon groot appartement alles aanwezig En geweldige eigenaars Volgend jaar iets anders helaas We hadden niet geboekt voor 2019 dus weg Maar 2010 weer van de party

• 9Hannie29-09-2017

Heerlijke accommodatie, compleet, leuk ingericht.

Appartement was uitstekend. Zon liet ons af en toe in de steek in september.

• 10ron en hetty02-09-2017

Het blijft een geweldige plek blijveen

Alles aanwezig mooie plek geweldig uitzicht blijft het behouden. Eigenaars zeer vriendelijk en behulpzaam Dit is nou een appartement waar je niks te zeuren hoeft te hebben. Alles oke

• 9fam van emst02-07-2017

fantastisch

mensen in het dorp erg vriendelijk.fantastisch appartement locatie perfect.

• 10Ron&Hetty17-12-2016

Blijft geweldig!

Helemaal vergeten in te vullen dus op de valreep naar 2017 ook alweer geboekt! Afgelopen jaar 3 weken geweest nog beter nog minder zin om naar huis te gaan. Het blijft geweldig in het appartement de rust het complete app heerlijk. Geweldige bedden ook heel belangrijk en de service van de eigenaren super!

Tot volgend jaar Cock en Dalia 🌞🌞🌞

Appartement CCcroatia info