Camping Aminess Sirena (Glamping)

Camping Aminess Sirena (Glamping)
7,7

9 tips over Camping Aminess Sirena (Glamping)

Flowerpower89, 10-8-2015
Ik ben hier pas geweest in Hotel Laguna, Dit hotel ligt aan deze camping. Ondertussen is er wel een bakkerij op de camping en op het domein ook een restaurant waar iedereen kan gaan eten. Achter Hotel Maestral ligt er ook en winkel.
S, 28-1-2015
Bezoek Rovinj + Bruijunie national park. Restaurants zijn super.
Stephan I, 4-9-2014

- Zorg dat je (op de plattegrond) ergens rechts op de camping zit. Hier heb je vrijwel geen last van de steengroeve m.u.v. wat gedonder zo nu en dan

- Als je met de tent gaat: zorg voor stevige haringen. Hoewel je ze wel de grond in krijgt is het (zoals bijna overal in Istrie) vrij rotsachtig. De dunnere haringen hebben we achter gelaten met hele mooie vormen ;)

We hebben een aantal aanbieders voor Aminess Sirena (Glamping) voor je op een rij gezet:

miranda van de weijer, 16-8-2014
enige minpunt is dat we 's morgens al op tijd de container hoorden leegmaken, maar we stonden dan ook erg vooraan op de camping bij de receptie
Hans Van de Zande, 4-1-2013
Als je een mobilhome huurt hou er dan rekening mee dat het voor je neus volstaat met campers en van een mooie uitzicht geen sprake is richting zee.
Miriam, 25-8-2012
Als je een mobile home hebt geboekt, zorg dat je wat extra keukengerei meeneemt. De keuken is nl. heel erg basic. Bij aankomst zijn er handdoeken, maar je doet er slim aan om zelf ook nog wat extra mee te nemen uit NL. Er is ook geen keukenlinnen/afwasborstel etc. ook meenemen dus....

Monique, 4-8-2012
IJS eten in Novigrad bij Slasticarna :)
Peter van Kruining, 20-7-2012
Te voet naar Novigrad en met het treintje weer terug.
S., 11-1-2012

Watervallen KRKA, zwemspullen mee!

Even geen zin in zee? Zwemmen mag ook in het zwembad van naastgelegen hotel, als je maar rustig bent, anders wordt je weggestuurd.

Shows van de animatie:leuk om een drankje te doen bij het gezellige restaurantje.

Steden als Porec, Rovinj, Pula zijn leuk om naartoe te gaan. Leuke winkeltjes en restaurantjes. Ook Novigrad is leuk voor 's avonds. Er is een kermis en een ijssalon waar de obers ijsbolletjes gooien naar elkaar en opvangen in de mond. Ook kraampjes.