Camping Aminess Maravea Camping Resort

• 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Aminess Park Mareda is centraal gelegen in Istrië. Er zijn maar liefst drie restaurants op de camping en bij de zee is ook nog een cocktailbar. Hoewel de camping aan zee ligt zijn er geen echte stranden, want de kust is vooral rotsachtig. Veel leuke plaatsen zoals Porec, Umag en Rovinj in de omgeving om te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Aminess Maravea Camping Resort voor je op een rij gezet:

192 reviews over Camping Aminess Maravea Camping Resort

• 9Marieke11-09-2019

Mooie camping schone toilet gebouwen

Jammer dat er op de camping geen watertap punten zijn je moet dus water vullen met de camper op de loosplaats of in de toilet gebouwen als je pech heb moet je asrdig stukje lopen met de gieter appart wNt je betasld ook in september nog 32.00 euro

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 15-09-2019

Dear Marieke, Thank you for choosing our Campsite Resort for your holiday and taking the time to share your comments. Thank you for bringing our attention to the unsatisfactory quality of service you experienced. We will use your comments to improve ourselves in the future. It will be our pleasure to see you again at Aminess Maravea Camping Resort. Kind regards,

• 8Mario27-08-2019

Zeer fijne camping!!

We hadden een mobil home gehuurd rechtstreeks bij de camping, deze lagen prachtig op een apart gedeelte van de camping , mooi ruim opgesteld met veel privacy en met veel groen. En er is zelfs iedere ochtend broodjesservice mogelijk bij de mobil home. De camping is gelukkig niet zo groot zoals sommige andere campings in Istrie. Er zijn 3 zwembaden op de camping, een centraal op de camping, een bij de mobile homes en een op het strand. Ideaal is dat er voor de bedjes op het zwembad en strand betaald moet worden, dit voorkomt de irritante handdoekenleggers. De restaurants op de camping zijn wel goed, ook is er een gezellige beach bar. De kampwinkel heeft een goed assortiment. De camping is verder zeer schoon en vriendelijk personeel. Het plaatsje Novigrad is niet groot maar wel gezellig met de nodige winkeltjes en terrasjes. We hebben het er ontzettend naar ons zin gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 08-09-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to write this comment and share your compliments and suggestions. You are helping us become even better at what we do, and we will do everything we can to justify your loyalty and to ensure that your next stay at Aminess Maravea Camping Resort will be even more pleasant. Kind regards,

• 9Sharon23-08-2019

Geweldig park om te verblijven met een jong gezin. Animatie team is erg professioneel en het programma biedt veel variatie. Verschillende zwembaden waardoor het nooit super druk is. Ook is het heel mooi om een stukje van de camping af te lopen langs de kust waar allemaal verschillende kleine baaien liggen. De restaurants op het park zijn van goede kwaliteit. Onze kinderen (5 en 2) hebben zich super goed vermaakt. Het vernieuwde sanitair gebouw is prachtig en heel schoon. Kortom een dikke aanrader, en alles is zeer kindvriendelijk!

• 10Staat v/h sanitair

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 08-09-2019

Dear Sharon, We would like to thank you for your compliments to Aminess staff and service at Aminess Maravea Camping Resort. Compliments truly mean a great deal to us, and when you compliment the services we offer, we know that we are following trends and successfully meeting the needs of our guests. Kind regards,

• 9Nicolet22-08-2019

Heerlijke camping aan zee

De nieuwe afgevlakte camping plaatsen vanaf superior zijn fantastisch. Denk even aan schaduw, van bomen (neem schaduw doeken mee). Mooie ruime camping, heerlijk schoon sanitair, douche buiten het spits uur nóóit in de rij, rotsstrand op loopafstand zwemwater netjes afgezet. Mooie nieuwe betaalbare restaurants (alleen drankjes zijn relatief duur), elke avond leuke entertainment op het strand niet opdringerig fijne bandjes of film. Neem gewoon je eigen stretchers mee, dure strandstoelen liggen toch voor geen meter. Heel veel e steps gezien super handig voor afstanden en hoogte verschil. Nieuw mooi zwembad (vermijd het spits uur hier ook). Nav tip hier scooters gehuurd bij Madcar, super leuk en niet duur. Nette receptie, plaats indeling is wat onduidelijk heeft wat stress aan de start van de vakantie. Mooie mix Nederlanders, Duitsers, etc. Fijne sfeer.

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 08-09-2019

Dear Nicolet, We would like to thank you for your kind compliments. We are especially happy to receive compliments from our guests for our efforts, service, kindness... We especially value every compliment, because we know it is much easier to criticise. To us, receiving a written compliment from a guest is an important token of appreciation indicating that our efforts have been recognised. We hope that you will visit us again, and we will continue to make every effort to justify your loyalty. Kind regards,

• 9Regina20-08-2019

Aanrader

Heerlijke camping. Zeer schoon en vriendelijke mensen. Enige nadeel is dat je geen plek kan reserveren. Wel aan te raden om een Superior plek te nemen, deze zijn redelijk groot en meer kans op schaduw. Wij stonden heerlijk onder een grote notenboom dichtbij zee, toiletgebouw, speeltuin en zwembaden!

• 6Wendy18-08-2019

Kwaliteit/prijs verhouding niet goed

Grote camping, wij hadden een comfort plek op een hoek. Helaas maar 2 aansluitingen voor water & elektriciteit. De waterkraan was al in gebruik genomen door iemand anders. Je hebt dus geen losse waterkranen, men gaat er vanuit dat je met een (lange) slang aan kunt sluiten op een van de waterkranen. De camping is massaal en dat merk je aan de wachttijden bij het sanitair. Vaak koud water bij de douche en de afwas. Dit vond ik vervelend, wij betaalden bijna €90 per nacht en dan verwacht je warm water. Ook baalde ik van het feit dat je moest betalen voor de ligbedden bij het zwembad (50 kuna/ €7). Achterin heb je een kleine grasstrook waar je kunt liggen. Verder goede restaurants en direct aan zee. Op de rotsen is vaak een plekje te vinden en je kunt er goed snorkelen. Campingwinkel is duur en voor vergeten boodschap. Buiten de camping heb je een betaalbare bakker. Hou je van gemak, luxe en weinig actie dan is dit de perfecte camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 15-09-2019

Dear Wendy, Thank you for bringing our attention to the unsatisfactory quality of service you experienced. We will use your comments to improve ourselves in the future. We hope you will give us another chance and experience how we have improved first-hand. Kind regards, Aminess Maravea Camping Resort

• 4Michiel16-08-2019

NIET MET KLEINE KINDEREN OP EEN PREMIUM BOEKEN.

Wat een pokke herrie. Het moet tussen 24 en 700 uur stil zijn. NOU VERGEET HET MAAR. Auto's rijden af en aan en mensen feesten tot diep in de nacht bij hun tent of caravan. En hier word niets aan gedaan.Ook de life muziek gaat door tot diep in de nacht. Wij hadden een premium plek aan het strand maar we hadden beter een achteraf plek kunnen nemen. Was een stuk goedkoper en stiller geweest. Leuk met pubers maar niet met kleine kinderen. Ook veel te weinig sanitair dat om de dag verstopt zat. En regelmatig een koude douche.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 15-09-2019

Dear Michiel, Thank you for your honest criticism, which we will use as inspiration to improve the amenities at our facility. We hope you will give us another chance and experience how we have improved first-hand. Kind regards, Aminess Maravea Camping Resort

• 8verelst M.L.13-08-2019

super !

zeer goede camping met modern en proper sanitair en heel vriendelijk personeel. Zeer vriendelijke ontvangst en dienstverlening aan de receptie. Een aanrader !

• 9Nancy Van Aarle11-08-2019

Super

Top vakantie gehad met schoon sanitair ... zwembaden waren ook top... alleen jammer dat je aan strand aan zwembad moet betalen voor ligbedjes... maar das volgens mij voortaan overal. Personeel ook heel vriendelijk. Een avond was er een coverband van Coldplay ... dit was echt heel tof...

• 4Eric Verbruggen10-08-2019

Nooit meer.

Campingplaatsen onder de bomen zijn voorzien van grind met flinke keien, staalharingen zijn niet de grond in te slaan. De plekken zijn schuin, vervelend wanneer u met een tent kampeert. Tevens 'drupt' er veel hars uit de bomen. Van de auto is het met nagellakremover wel te verwijderen, maar uit het tentdoek geeft het kleverige, moeizaam verwijderbare plekken.

Het toiletgebouw nabij het strand betreft een soort van containerunit. Het wordt wel schoon gehouden echter is de geur van urine uit de 'pisbakken' van mannen, wanneer de zon op de unit schijnt, niet te harden. Douchen is mogelijk wanneer u om de 8 sec. de knop indrukt en geen hekel hebt aan constante variatie tussen warm en koud water.

Honden zijn toegestaan op de camping en soms wordt er geblaft. Baasjes mogen de hond op de camping uitlaten, echter niet elk baasje ruimt de behoefte van de honden op, smerige rollen rondom lantaarnpalen.

Zwembad enkel: 'hotel guest only'

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Met vrienden

15 tips over Camping Aminess Maravea Camping Resort

• rauwe, 20-06-2014

goed en voordelig restaurant voor acsi prijs plus €5,00 zeer mooie plaats en gratis wifi

• anoniem, 27-07-2012

Neem een schaduw plek anders is het te heet

• sjaak, 09-09-2013

De mooie nieuwe huisjes liggen zelfstandig aan de rand van de camping, geen integratie van campinggasten. Enkele nachten muziekoverlast van naastgelegen beach club (slovenen). Restaurant achter aan pad van de receptie is klasse!

16 vragen over Camping Aminess Maravea Camping Resort

• monique leijten, 23-01-2019

pubers

is er wat voor pubers te doen

• Jessie, 14-05-2018

Voor een gesloten poort

Camping geboekt een week eind April, na 1400 km te hebben gereden komen we bij de receptie die ons doodleuk verteld dat camping nog gesloten is! De camping werd verbouwd maar was nog niet klaar. Er was wel een man aanwezig die vertelde dat we naar camping Sirena in Novigrad moesten gaan en dat ze ons daar verder zouden helpen. Inderdaad was daar een stacaravan voor ons van een mindere soort en niet die we geboekt hadden,camping was ok. Reisorganisatie TUI was hier niet van op de hoogte gesteld.

• Peter, 28-07-2017

Fietsen mee?

Is het slim om de fietsen voor de kids (7 en 9) mee te nemen of kan ik ze beter thuis laten?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig