Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Aminess Park Mareda is centraal gelegen in Istrië. Er zijn maar liefst drie restaurants op de camping en bij de zee is ook nog een cocktailbar. Hoewel de camping aan zee ligt zijn er geen echte stranden, want de kust is vooral rotsachtig. Veel leuke plaatsen zoals Porec, Umag en Rovinj in de omgeving om te bezoeken.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

195 Reviews over Aminess Maravea Camping Resort

• 8M20-08-2022

Heerlijk

Mooie, gezellige camping. Zeer vriendelijk personeel. Kinderen hebben genoten van de zwembaden en de zee. 's Avonds met een aantal Nederlandse kinderen voetballen. Kortom, de moeite waard!

• 8Marc06-08-2022

Voor herhaling vatbaar!

Leuke camping voor kinderen, voldoende activiteiten en faciliteiten. Er zijn vele pluspunten die het de moeite waard zijn om de camping te bezoeken. Punt ter verbetering, glijbanen aanbrengen bij het zwembad voor de jeugd.

• 8Debbie van Woudenberg19-07-2021

Super!!

Prachtige camping en zeer vriendelijk personeel!

• 5Margo Pieruschka15-08-2020

Tegenvaller !!

Amines mareda zag er goed uit op de beelden en foto. Met vroegboekkorting geboekt , premium plek . Voor ons nieuwe camping, lag in de buurt van Lanterna. Inchechken mocht pas vanaf 14.09 Dus halve dag al om bij aankomst. Receptie : camping maar voor 25 prozent bezet. Mochten zelf nog plaatsen bekijken omdat de gereserveerde plekken een boom in het midden had. Veel premium plekken in volle zon . Enkele zonder waterplaats . De plaatsen in het bos waren niet geweldig! Plaatsen rondom de pool luidruchtig ( geruis van zwembad) . Plaatsen aan zee Oke. Maar strand??? Stuk kiezel en rots . ( voor hondgedeelte) ?? Sorry niet voor onze hond. Gedeelte betonplaat met daarbij een zwembad met zeewater. Te klein en vol omdat ouders met kleine kinderen erin waren . CoronRegels?? Zwembad Oke maar betalen voor de ligbedden . Anders maar op de grond zitten ... nors kijkend personeel.. klein winkeltje met ver overtrokken prijzen . Lanterna echt mooier!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 17-08-2020

Dear Margo Pieruschka, Thank you for your comment. We are sorry your expectations were not met, and that your holiday was thus not ideal. Every guest's opinion is important to us, and helps us become better at what we do. We will take your well-intentioned comments into consideration, and research and improve our processes to avoid any negative impressions you have informed us of. We hope that, despite your unpleasant experience, you have brought home beautiful memories from Novigrad. Kind regards, Aminess Maravea Camping Resort

• 7Nick Boogaart18-07-2020

Mooie camping recentelijk opgeknapt

Bij aankomst klantvriendelijk ontvangen. Uitgebreide uitleg over de camping. De plek die we toegewezen kregen 121 was direct naast een kinderspeelplaats. Met grote.kinderen niet direct de plek waar je wilt staan. Zonder problemen een andere plek toegewezen gekregen141 (grote plek!).Verschil tussen vergelijkbare plekken in prijs is groot. De plekken tegen het 'hek' van de camping range 200 zijn zo schuin dat we.ons afvragen of je hier wel kunt staan.Plekken die ook.voor premium weggaan. Strand, zwembad, sanitair, eten, entertainment, animatie prima voor elkaar. Tip om mee te nemen. Wees zuinig op je spullen en doe fietsen etc. op slot. Wordt regelmatig gestolen op de.camping. Ons ook gebeurd. Goed geholpen door receptie en politie maar weg is wel weg.

• 7Eetgelegenheden

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 31-07-2020

Dear Mr. Nick Boogaart, thank you for choosing our Campsite Resort for your holiday and taking the time to share your comments. Thank you for bringing our attention to the unsatisfactory quality of service you experienced. We apologize and we are saddened to hear about the unpleasant situation you experienced when visiting us. We recognise your feedback as well-meaning as we fully appreciate and respect every guest’s perspective. We will use your comments to improve ourselves in the future. It will be our pleasure to see you again at Aminess Maravea Camping Resort.

• 8Fam. Althoff15-07-2020

Rustige relaxte en fijne camping , maarrrrrrrrrr..

• heerlijk zoet zwembad
    • heerlijke zoutwater infinity pool
    • ligbedden bij de zwembaden ( wel tegen € 7 p.d.voor 2 bedden + parasol)
    • uitstekend onderhouden sanitair zonder wachttijden
    • geen schreeuwerige animatieteam
    • na goed zoeken , soms mooie grote schaduwrijke pitches te vinden ( Superior Mare)
    • Boemeltreintje ( € 2.50) vanaf camping naar leuk pittoresk Novigrad

• heel veel schuine plaatsen met bomen in t midden van de plek -zeer weinig plekken met voldoende schaduw
    • geen avond vertier voor teeners
    • sport faciliteiten zwaar gedateerd en geen verlichting
    • Beloftes van schaduw bij reservering wordt ttl niet nagekomen
    • 7Eetgelegenheden

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 31-07-2020

Dear Fam. Althoff, thank you for taking the time to share your feedback and for your high raiting. Thank you for bringing our attention to the unsatisfactory quality of service you experienced. We will use your comments to improve ourselves in the future. It will be our pleasure to see you again at Aminess Maravea Camping Resort.

• 9Marieke11-09-2019

Mooie camping schone toilet gebouwen

Jammer dat er op de camping geen watertap punten zijn je moet dus water vullen met de camper op de loosplaats of in de toilet gebouwen als je pech heb moet je asrdig stukje lopen met de gieter appart wNt je betasld ook in september nog 32.00 euro

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 15-09-2019

Dear Marieke, Thank you for choosing our Campsite Resort for your holiday and taking the time to share your comments. Thank you for bringing our attention to the unsatisfactory quality of service you experienced. We will use your comments to improve ourselves in the future. It will be our pleasure to see you again at Aminess Maravea Camping Resort. Kind regards,

• 8Mario27-08-2019

Zeer fijne camping!!

We hadden een mobil home gehuurd rechtstreeks bij de camping, deze lagen prachtig op een apart gedeelte van de camping , mooi ruim opgesteld met veel privacy en met veel groen. En er is zelfs iedere ochtend broodjesservice mogelijk bij de mobil home. De camping is gelukkig niet zo groot zoals sommige andere campings in Istrie. Er zijn 3 zwembaden op de camping, een centraal op de camping, een bij de mobile homes en een op het strand. Ideaal is dat er voor de bedjes op het zwembad en strand betaald moet worden, dit voorkomt de irritante handdoekenleggers. De restaurants op de camping zijn wel goed, ook is er een gezellige beach bar. De kampwinkel heeft een goed assortiment. De camping is verder zeer schoon en vriendelijk personeel. Het plaatsje Novigrad is niet groot maar wel gezellig met de nodige winkeltjes en terrasjes. We hebben het er ontzettend naar ons zin gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 08-09-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to write this comment and share your compliments and suggestions. You are helping us become even better at what we do, and we will do everything we can to justify your loyalty and to ensure that your next stay at Aminess Maravea Camping Resort will be even more pleasant. Kind regards,

• 9Sharon23-08-2019

Geweldig park om te verblijven met een jong gezin. Animatie team is erg professioneel en het programma biedt veel variatie. Verschillende zwembaden waardoor het nooit super druk is. Ook is het heel mooi om een stukje van de camping af te lopen langs de kust waar allemaal verschillende kleine baaien liggen. De restaurants op het park zijn van goede kwaliteit. Onze kinderen (5 en 2) hebben zich super goed vermaakt. Het vernieuwde sanitair gebouw is prachtig en heel schoon. Kortom een dikke aanrader, en alles is zeer kindvriendelijk!

• 10Staat v/h sanitair

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 08-09-2019

Dear Sharon, We would like to thank you for your compliments to Aminess staff and service at Aminess Maravea Camping Resort. Compliments truly mean a great deal to us, and when you compliment the services we offer, we know that we are following trends and successfully meeting the needs of our guests. Kind regards,

• 9Nicolet22-08-2019

Heerlijke camping aan zee

De nieuwe afgevlakte camping plaatsen vanaf superior zijn fantastisch. Denk even aan schaduw, van bomen (neem schaduw doeken mee). Mooie ruime camping, heerlijk schoon sanitair, douche buiten het spits uur nóóit in de rij, rotsstrand op loopafstand zwemwater netjes afgezet. Mooie nieuwe betaalbare restaurants (alleen drankjes zijn relatief duur), elke avond leuke entertainment op het strand niet opdringerig fijne bandjes of film. Neem gewoon je eigen stretchers mee, dure strandstoelen liggen toch voor geen meter. Heel veel e steps gezien super handig voor afstanden en hoogte verschil. Nieuw mooi zwembad (vermijd het spits uur hier ook). Nav tip hier scooters gehuurd bij Madcar, super leuk en niet duur. Nette receptie, plaats indeling is wat onduidelijk heeft wat stress aan de start van de vakantie. Mooie mix Nederlanders, Duitsers, etc. Fijne sfeer.

Guliana M. Krulcic - campsite director, Marketing Manager, 08-09-2019

Dear Nicolet, We would like to thank you for your kind compliments. We are especially happy to receive compliments from our guests for our efforts, service, kindness... We especially value every compliment, because we know it is much easier to criticise. To us, receiving a written compliment from a guest is an important token of appreciation indicating that our efforts have been recognised. We hope that you will visit us again, and we will continue to make every effort to justify your loyalty. Kind regards,

Camping Aminess Maravea Camping Resort info

Betaling

• American ExpressBeschikbaar
  • VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)