Hotel Aminess Maestral

• Sauna

37 reviews over Hotel Aminess Maestral

• 9Sander06-07-2020

Aanrader

Aanrader, mooi schoon hotel, hygienisch, ook in Corona tijd. Mooi zwembad, genoeg ruimte, eigen strand met ook mooi zoutwater zwembad die uitkijkt over de zee. Ontbijt was prima genoeg keus en vers. Diner had ik bijgeboekt alleen uit zekerheid maar het is veel leuker in een van de vele andere restaurantjes aan de haven/zee te eten. Kamer was prima, WIFI deed het ook goed

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 2018
    9Rob11-09-2018

Fantastisch veelzijdig hotel, aan het strand bij Novigrad, met alle voorzieningen. Veel leuker dan in het veel te toeristische Porec.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4Geert10-08-2018

Eerder drie dan vier sterren

Uitstekend gelegen en lekker eten (halfpension basis). Kamer (voor drie personen) te krap, slecht afgewerkt (bezetting los, hangende deuren waardoor lade's niet openkonden, e.d.). Parkings te klein (hoogseizoen althans); probleem met slagboom (met nummerplaatherkenning via camera) raakte niet opgelost, gedurende ons verblijf (9 nachten) wat uitermate irritant was en bleef (uiteindelijk wilde je hierdoor het hotel niet meer uit, gezien je telkens 10 minuten kwijt was). 's Avonds niet altijd even vriendelijke bediening in bar; dure, slecht gemixte cocktails en getapte biertjes die warm geserveerd werden... Ik had hier erg veel van verwacht, maar dit was dus echt een tegenvaller. Hoef ik nog te melden, dat ze ons daar niet meer gaan zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Eva26-09-2014

lekker eten en prachtig zwembad aan zee

• Zeer lekker eten, enorme keuze bvb pasta met witte truffel of gebakken zalmmoot. Goede Merlot wijn à volonté.
    • Vriendelijke personeel zowel aan receptie als aan bars, heel gedienstig.
    • Proper, verzorgd, mooi gedecoreerd.
    • Prachtig nieuw zwembad aan de zee, infinity pool met zeewater.
    • Wij missen handdoekservice en wat meer activiteiten.
    • 15min wandelen tot in Novigrad, klein stadje met enkele bars, geen uitgaansleven, wel tof om rond de haven te wandelen.

Kortom ideaal als uitvalsbasis om Istrië te ontdekken !

Gereisd met partner in september 2014

• 8paul.vlemincx12-07-2014

mooi proper hotel

het is een mooi hotel,met goede parkeergelegenheid,het ligt vlak aan het dorpje novigrad,waar je in enkele minuten heen kan wandelen;Het personeel is vriendelijk,en ze doen hun uiterste best.Prijs kwaliteit was voor ons een 8 waard dus heel goed.Het eten in het hotel was heel lekker,en genoeg variatie.De kamers waren mooi,en werden goed gepoetst Het nieuwe zwembad vlak aan zee,was super,alsook de mooie drank en eetgelegenheid.Zoals in vele landen,moet men de stoelen aan het zwembad aan het strand betalen,van 50 tot en met 100 kuna's voor een ganze dag,ongeveer 6.5 tot 13 euro ,een tip neem kuna's mee,iets voordeliger daar dan euro's ga naar porec,pula,umag limski canal en venetie dan heb je wat gezien je kan ook een fiets huren aan het hotel,er zijn vele fietsroutes Hotel maestral is een aanrader,goed gelegen om uitstappen te gaan doen

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Casparie09-09-2013

Een mooi modern hotel met uitstekende service

De ligging was mooi 50 m van het rots strand en maar tien minuten lopen van het kleine stadje Novigrad. het personeel erg vriendelijk met prima service het doorlopend buffet was van goede kwaliteit en goed gevarieerd de kamer super schoon.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Schraepen Marijke22-06-2013

De hemel op aarde.

Dit hotel is een echte aanrader.Van bij de aankomst tot ons vertrek hebben we enkel vriendelijk personeel gezien.Het eten was er zeer lekker en veel variatie.De kamers zeer proper en gezellig.Op 10 minuten wandelen langs de zee(zeer goed wandelpad)was je al in het dorpje Novagrad.De fitnes en wellnes zijn ook een aanrader of een dagje luieren aan het buitenzwembad.Ik heb na 6 dagen met spijt mijn koffers terug gepakt.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Annick30-07-2012

Fantastische ligging

Voor herhaling vatbaar. Pluspunten: schitterende ligging, heel lekker eten met een ruime keuze, netjes, veel sportmogelijkheden (14 goed onderhouden tennisterreinen, fietsen, watersporten,.. ) Min: kleine kamer indien kinderen mee op de kamer slapen. Pool staf is norse man die niets van kinderen kan verdragen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10nico29-07-2012

prachtig hotel

samen met de kids heerlijk genoten in dit mooie hotel lekker eten zowel savonds als het ontbijt idd kleine kamers maar wel met alles wat men nodig heeft om te slapen want voor iets anders moet je op zo een mooie plaats toch niet op je kamer zijn,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7nniehot03-06-2012

Mooi schoon Hotel, mooie ligging.

Dit jaar voor de 2e keer dit Hotel bezocht. Vorig jaar 1 slechte ervaring gehad, wat is uitgesproken. Kamers zijn niet al te groot, balcons zelfs klein te noemen, adviseer wel zz te nemen, er zijn kamers op parkzicht, waar het uitzicht belabberd is, had deze keer parkzicht genomen, kon daar tegen bijbetaling overboeken naar zz, zal niet altijd mogelijk zijn. Ligging is prachtig, vlak bij zee, Novigrad aan te lopen er rijdt ook een treintje. Eten goede kwaliteit, veel variatie, restaurant is weliswaar groot maar druk, niet echt gezellig, bier wijn limonade gratis tijdens diner, zoveel als je wilt. Kamers, gehele Hotel schoon wordt goed bijgehouden. Personeel vriendelijk soms wat kortaf maar attent. Zwembad te klein voor dit Hotel, strandje is leuk, veilig, te klein omdat iedereen er gebruik van kan maken (het is echt geen privestrand) Wel ruime grasgazons rondom de zee. Kortom mooi Hotel met veel mogelijkheden.

Gereisd met partner in mei 2012

Hotel Aminess Maestral info