Hotel Aminess Laguna

Hotel Aminess Laguna
7,7

3 tips over Hotel Aminess Laguna

Peter_24, 3-6-2013
Treintje v/a het hotel naar het dorp is wel leuk, als je geen zin hebt om 1 of 2x te wandelen, hotel is best beetje buiten het dorp . , kies wel voor kamer met zeezicht,dat is dan aan zwembad kant, want anders kom je aan de achterkant en zie je niets v/a je balkon ! En je bent graag op je balkon,want kamer is niet ruim.
Wim, 24-5-2013
De grot van Mramornica ligt op 8 km afstand en is echt de moeite waard.
Jan Esman, 25-7-2012
Kortom een aanrader voor iedereen. Er zijn verschillende mooie plaatsen langs de kust, die met excursies te bezoeken zijn, maar ook met de gewone streekbus. Orienteer je wel goed van tevoren op de vertrektijden. Bij het plaatselijjke busstation geven ze je alle informatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Aminess Laguna voor je op een rij gezet:

Vrij Uit
Vrij Uit