Hotel Aminess Laguna

31 reviews over Hotel Aminess Laguna in het Nederlands

Voor elk wat wils

Mir Otterspeer
21-9-2016

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel. De kamer was erg schoon. Compliment voor Angelina, die zelfs het douchegordijn verschoonde. De 6 dames bij de bar, maakten topuren en deden dat met een lieve lach! Je moest wel om 18.30 uur aan het diner verschijnen, anders was het eten koud of zelfs op! Graag meer variatie. Een koelkastje op de kamer is ook zeer welkom al snap ik het wel. We komen graag terug🙋👴 Room 119.

mooie plek

julian
10-8-2014

goed en schoon hotel in een mooie omgeving dicht bij de zee.

De kamer die wij hadden was zeer schoon maar erg klein en achterhaalt balkon is ook zeer klein.

personeel is vriendelijk en behulpzaam. eten is prima. en een mooi zwembad voor jong en oud.

parkeren bij het hotel is wel een probleem als je geluk hebt is er een plaatsje.

Prijs / Kwaliteit verhouding is goed

Peter_24
3-6-2013

Goede plek, mooi aan het water, geen net strand en stenen,maar dat weet je van te voren, tussen het hotel en de zee ligt een mooi parkje. Service in het hotel is goed, maar verwacht niet al te vriendelijke bediening. Met lachen hebben veel Kroaten moeite !

Mediterrane sfeer.

Wim
24-5-2013

Hotel Laguna bestaat uit een grootschalig complex uit de Oostblok-periode.

Afgezien van de kleine kamers staat het gebouw (met zwembad / tuin) er prima bij. De 1-persoons kamer meet ca. 3,5 x 3 meter plus een klein balkon.

De Kroaten weten lang niet allemaal hoe ze met toeristen omgaan. Maak je uit jezelf een praatje, dan komen ze "los". Dat geldt ook voor een groot deel van het personeel. Vanwege de buffetvorm is het restaurantpersoneel veelal bezig met afruimen en komt men niet toe aan een praatje zoals dat wel kan wanneer het eten wordt uitgeserveerd.

Mooi Hotel en zeer vriendelijk

j.w. van Kooten
24-5-2013

Kamer was zeer klein.

Iedere ochtend werden er schepen met stenen geladen wat met veel lawaai gebeurde.

het uitzicht was mooi.

Heerlijke vakantie gehad

anja
5-9-2012

Prima hotel met goed prijs kwaliteit verhouding! Goede ligging vlak aan strand, goed kwartier lopen naar centrum. Supermarkt 5 min lopen. Eten eentonig, wel uitgebreid. Vriendelijke personeel! Kleine kamers, wel schoon.

Prachtige locatie met alle faciliteiten.

Steve Jooken
2-8-2012

We verbleven er een week en hebben ons geweldig goed geamuseerd en zeer goed gegeten. Alleen van de drank weten ze in Kroatie niks af, lokaal bier is niet te drinken. Al de rest was een dikke pluim. Organisatie was top, personeel super vriendelijk. Zeker de moeite waard voor een zon vakantie aan strand of zwembad met af en toe een uitstap. Daarbij is de daguitstap met de boot langs de kust van istrië een must. Hotel was wel wat aan de verouderde kant maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de properheid. Kamers waren zeker niet te klein als je een appartement vorm neemt wat zeker niet meer in prijs is. Airco werkt perfect en was ook hard nodig in die week van extreme hitte. Als je je eigen strandparaplu meebrengt voor het zwembad hoef je 's morgens geen race naar de parasols te houden en neem je tijd voor het eten want het is allemaal de moeite waard. Probeer zeker eens de ijs en de cocktails. Mijn dochter is er verzot op geraakt. Veel plezier.

Heerlijke vakantie in Hotel Laguna in Novigrad

Jan Esman
25-7-2012

Hotel Laguna is een mooi hotel met een prachtige ligging aan de baai, goede serviceverlening, Uitstekend eten ( in buffetvorm ) en zeer netjes bijgehouden. Het enigste minpuntje is dat de slaapkamer met badkamer aan de kleine kant is. Aangezien het weer fantastisch was en we alleen op de kamer waren om te baden en te slapen was dit géén enkel probleem. Een goed werkende airconditioning zorgde voor een prettige kamer temperatuur.

Hotel Laguna

Laura
2-11-2011

Het hotel ligt aan zee, maar er is geen zeezicht. Klein zwembad. Kamers niet groot. Eten in buffetvorm. In de eetzalen ging het er om een tafel te krijgen en te houden licht chaotisch aan toe.

Via een boulevard kun je lopend bij Novigrad komen. Leuke plaats en een lekker wandelingetje. Als je geen zin hebt om te lopen kun je met een treintje vanaf het hotel.

fantastisch hotel

van wijk
27-9-2011

het is een heerlijk hotel,ga graag terug , het eten was heerlijk heel veel keus , hotel heel mooi en schoon, je kan zonder dat je ver hoeft te lopen zo in zee zwemmen heerlijk,we keken vanuit onze kamer zo op het water,het personeel is heel leuk,

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aminess Laguna in Novigrad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aminess Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.