Vakantiehuis Villa Anastazija

KroatiëIstriëNova Vas

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Villa Anastazija voor je op een rij gezet:

3.4OnvoldoendeScore uit 7 reviews

0Tonen op kaart

7 Reviews over Villa Anastazija

• 2M16-08-2019

Nooit meer...

Andere foto's dan op de site. Geen bank. Douche met ducktape. Vies app. Warm binnen. Waaier mocht 4 uur aan!! Slecht onderhouden zwembad...

Dreigen van eigenaar nadat wij de waaier langer aanhadden. Was zo heet in het app! Voelden ons niet meer veilig en zijn weggegaan.

• 4M.B. Rohde24-07-2015

Teleurstellend (heet nu Anastazija)

De foto's van Anastazija wekken de indruk van een mooie, luxe accommodatie. Het is echter veelal krakkemig. Het slaapkamerraam hangt op 1 schroefje, er is een airco maar die lekt enorm, de stoppen slaan door als je de oven gebruikt, 2 vd 4 kookpotten mogen niet gebruikt, het luikje bij onze slaapkamer kan niet dicht, het zwembad wordt slecht schoongemaakt, de tent die op de foto's staat als sfeervolle plek om buiten te eten, bestaat alleen nog uit een geraamte. Alles valt me erg tegen. Ik heb het gevoel dat de eigenaar de naam veranderd heeft om niet meer met slechte reviews geconfronteerd te worden. Het bord voor de deur heeft nog de oude naam.

• 1J. de Wit12-09-2013

Dit nooit meer!!

Een zeer slecht appartement met loshangende keukenkastjes,kapotte klerenkast, hondenharen op het dekbed, kapotte koelkast, een appartement vol met ongedierte. Het zwembad was vies en er werd zelfs door de huiseigenaar geadviseerd om geen gebruik te maken van het zwembad vanwege de hoge chloorgehalte. De ligging is officieel 13 km van Porec af. De service van huiseigenaar als mede van touroperator waren zeer te wensen over. Na het indienen van de klacht, zou een personeelslid van touroperator langskomen en het probleem bespreken. De persoon hebben wij nooit gezien! Ook het kantoor van touroperator was onvindbaar in Porec.

• 6hen31-07-2013

location a deconseiller pour une famille

Appartement sale et vetuste. Equipement defectueux voire absent. Eau chaude au bon vouloir! Une souris dans l appartement. Apres reclamation le proprietaire tres antipathique ne veut rien savoir et trouve tout normal. A 1500 euros la semaine c est cher pour pouvoir jouir de la salete! Rien n a ete nettoye juste la piscine apres reclamation (guepe et araignee au fond). Salle de bains pas pratique avec enfant en bas age. Moisissure nombreuse sur canape siege... pas de moustiquaire.

• 2Jupe12-09-2011

PRC 412

Eigentlich weiß ich garnicht, wo ich anfangen soll. Die Wohnung ist sehr dreckig, und Schimmel im Kühlschrank.Eine Terassentür ist defekt, sie kann einfach von Außen geöffnet werden. Toilettendeckel defekt. Spielende Kinder im Pool sind nicht erlaubt.Vermieter meinte, es würde durch das Spielen zu viel Wasser aus dem Pool gespritzt und er müsse immer Wasser nachfüllen.Luftmatratzen wurden wegen "Algenbildung" verboten. Desweiteren ist der Vermieter sehr unfreundlich gegenüber seinen Gästen. Ich selber werde wieder nach Porec fahren, aber auf keinen Fall mehr in diese Ferienwohnung. Alle Wohnungen und Bungalows haben große Mängel.

• 1M.Wetzka27-07-2011

Ferienhaus Villa Rosette PRC413

Das Ferienhaus PRC413, wurde aus einem alten Häuschen schlecht umgebaut!Keine Isolierung und Dämmung bei Hitze oder Kälte.Eingesetzte Türrahmen haben Ritzen,wodurch Insekten(Spinnen,Tausendfüssler,Grillen u.s.w.)eindringen.Das rustikale,nicht isolierte Holzbalkendach ist bei Regen sehr laut und bei Hitze nicht auszuhalten!Bei dem Doppelbett wurde der Lattenunterbau mit Nut-und Federbretter selbst zusammengebaut!Der Eßtisch wurde aus Abfalldielen-Bretter wo die Nägel entfernt wurden zusammengezimmert,so,daß kein Teller oder Glas gerade stehen kann!Im Raum steht ein riesiger alter Kamin,der viel Platz in Anspuch nimmt!Im Bad befindet sich keine Ablagen für Hygienesachen u.s.w.An der Decke im Esszimmer hängt eine alte Giftsprize zur Dekoration?Kann bis 4 Personen genutzt werden,jedoch nur 2 Stühle im Raum?Toilettendeckel und Wasserhahn lose! Auch die Freundlichkeit des dabeiwohnenden Besitzers läßt zu wünschen übrig!Also kurz gesagt nie wieder diesen Vermieter und diese Unterkunft!

• 8S. Keizers07-10-2009

rustig app. met goed zwembad

vrijstaand huis aan drukke straat,wen je wel snel aan qua lawaai. Achterkant met uitkijk op woonwijkje incl. haangekraai en blaffende honden. Mooi zwembad niet al te groot maar groot genoeg, tijdens onze vakantie zijn we regelmatig de enige(!) zwemmers geweest dus onze kids 9+11 vonden het geweldig zo alleen. Geen airco in app., was wel een gemis. Hadden app. boven dus heel erg warm. 2k - app. met verbinding via balkon. Goed te doen, 2 douches aanw., niet altijd warm water! Dicht bij Porec, goed bereikbaar in 10 automin. Houd rekening met het feit dat je echt voor alles de auto nodig hebt, niets in de buurt op loopafstand. Grote supermarkt in Porec, o.a. Lidl. Je kunt gebruik maken van de grote BBQ bij het huis, ideaal! App. redelijk goed schoon, genoeg hand-en keukendoeken aanwezig. Vriendelijke beheerder, spreekt duits. Echt voor de rustzoekende vakantieganger. Vlakbij een uitstekende pizzaria met mega grote pizza's voor nog geen 10 euro!

Vakantiehuis Villa Anastazija info

Veilig betalen met