Appartement Valenta

1 review over Appartement Valenta in het Nederlands

prima tussenstop appartement!

linda
12-8-2009

Wij wilden een nachtje als tussenstop voordat we een camping zouden zoeken. Dit pension vonden wij op internet.

Het ligt op 5 min rijafstand van Motovan. Pension is prima voor 1 nacht maar meer ook niet!

Het is mooi schoon, er staat een 2persoonsbed in en heeft een kleine badkamer. Heerlijke douche!

Het was dus erg klein maar ideaal voor 1 nacht! Leuke gastheer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valenta in Motovun , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valenta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.