Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Regi

• 10Wilko 22-07-2014

geweldige vakantie

Het complex heeft drie appartementen waarvan wij de iets groter(Istra) hadden. Dit appartement bestaat uit een twee gedeeltes één deel dat deel uitmaakt van het grote gebouw en een aparte woonkeuken die via je eigen terras te bereiken is.(3 stappen). Dit lijkt op het eerste gezicht raar maar op deze manier heb een ruim appartement met twee aparte slaapkamers aparte wc en douche waarin ook de wasmachine staat.

De eigenaars familie is erg hartelijk en bestaat uit opa oma, zoon schoondochter en kleinzoon. Zij doen er veel aan om je een aangenaam verblijf te geven:welkomstmandje met wat lekkers en een drankje, een appartement rondom voorzien van horren voor de ramen tegen de muggen. In ons geval hadden we een dokter nodig voor onze zoon en direct wordt er voor je gebeld en het wordt geregeld.

Een bakker en goede restaurants zijn op loopafstand. Je zit niet direct in het uitgaansgebied maar dit is goed aan te lopen. Wel dichtbij niet het lawaai.

Geen speeltuin maar voor ons geen gemis

• 8Eric31-07-2011

Betrouwbare locatie

Alles volgens verwachtingen, superschoon en erg veilig

• 8Jose10-08-2009

Mooi Appartement

Wij zijn hier met ons gezin (ouders en twee kinderen van 14 en 16) de eerste week van augustus geweest. Het appartement is ruim van opzet. Leuk detail is dat de huiskamer naast het appartement ligt. We zijn zeer goed ontvangen door de eigenaren en deze mensen zijn zeer gastvrij. In de tuin hangen druiven (men maakt zelf wijn) en vijgen. Deze mag je plukken en opeten. Het appartement ligt net buiten het centrum en daardoor had je niet zoveel last van het lawaai van de boulevard. Alles is wel op loopafstand. Medulin zelf is een levendig dorpje, waar veel toeristen komen. Ga je uiteten, ga dan op bezoek bij Mimoza, een zeer gezellig en goed restaurant, met een terras op de eerste etage.

• 8Jose10-08-2009

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kettevej 4, 2650