Vakantiehuis Liljana

2 reviews over Vakantiehuis Liljana in het Nederlands

Om naar terug te gaan!

Tamar van der Pol
3-7-2011

Hier heb je alles wat je wilt, een mooi en goed onderhouden huis met hele aardige eigenaars die alles voor je doen.

Een heerlijk zwembad, groene tuin met zelfgekweekte groente en fruit en schildpadjes die er in rond lopen.

Daarnaast is Medulin op 5 minuten rijden, dus de drukte van de plaats heb je helemaal niet.

Super, voor herhaling!

Tamar van der Pol
11-12-2010

Super aardige mensen die alles voor hun gasten doen!

Je voelt je er direct welkom en qua faciliteiten heb je er alles wat je nodig hebt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Liljana in Medulin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Liljana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Liljana scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.