Appartement Ivana

KroatiëIstriëMedulin

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Ivana voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 7 reviews

0Tonen op kaart

7 Reviews over Ivana

• 7jessie17-02-2011

mooie plaats medulin

super vakantie gehad, heerlijk ontspannen, mooie natuur, goeie restaurantjes. best veel te doen.

• 9nicole01-02-2011

Goed!

Goed appartement. Schoon en veel ruimte. Niet duur, en lekkere airco. Super ligging!

• 8robin17-08-2010

Prachtig appartement voor weinig geld veel ruimte

Een net en ruim appartement met 2 ruime balkons, een prima ruimte voor een jongeren vakantie.

• 7M.18-08-2009

Prima appartement

Wij zijn met 10 vriendinnen naar Medulin geweest, en we zaten in app. Ivana. We hadden 3 kamers en we zaten allemaal in een ander app. Ivana bestaat namelijk uit een paar blokken van appartementen Ik zat met een vriendin in een 2 persoons app. en dit is ons zeer goed bevallen. We hadden helaas geen handdoeken, dus die moet je zelf meenemen. Ons app had wel rolluiken, dit was fijn tegen de warmte. Het app. ligt dicht bij de zee en ligt dicht bij de boulevard. Een goed app. zeker voor een jongerenvakantie.

• 7Saskia02-04-2009

Geweldige plek

Appartement Ivana in Kroatie is mooi, perfecte lokatie. Op loopafstand van strand en uitgaan. Perfect voor jongerenvakantie!!!

• 7medulin09-01-2009

gewoon goed!

vorig jaar ben ik met 2 vriendinnen in ivana geweest.. het was gewoon ideaal.. relax appartement met rolluiken waardoor het lekker koel en donker was. ruim appartement en de eigenaren naast ons.. tot die man heel boos werd maar dat was pas de laatste dag met de vele herrie. de eigenaresse was heel aardig. met wat handen en voetenwerk was alles geregeld.. alleen geen handoeken wat jammer was. en als je met een paar mensen achter elkaar wil douchen moet je vrij snel zijn omdat het water snel koud is door de kleine ketel. onze buurjongens hadden een grotere ketel dus hebben we daar maar een paar keer gedoucht :P maar het is zeker wel een aanrader!

• 6linda08-08-2008

Niet zeer enthousiast

ik en mijn vriend waren vorige maand een week in app. ivana. alle appartementen liggen op een berg en het is best vermoeiend elke keer als je even naar de '' stad '' wilde die berg op te lopen. De studio waar we in zaten was klein en weinig ruimte om te eten. Er was geen airo, geeft op zich niet, maar in het app was het snachts 40.c! het koelde niet af wat we ook deden. En deden we de deur wagenwijd open werden we lekgestoken. over het algemeen krijgt ons appartement een 6. ook al waren er geen handdoeken ( die er wel moesten zijn) en kon onze bewoonster geen woord engels. lastig communiceren zo. Op de laatste avond kwam ze pas met een apparaatje tegen de muggen. bedankt maar lekgestoken zijn we al....

Appartement Ivana info

Veilig betalen met