Géén boekingskosten

Appartement info

2 Reviews over Dijana

• 9Laura en Sandra21-08-2012

een aanrader!!

fijn appartement. Gastvrije gastvrouw! Appartement ligt prettig gelegen. Vanaf balkon genoeg te zien omdat je midden in medulin zit. Appartement is van alles voorzien en schoon, zoals de beoordeling hierboven omschreef dat je voor je airco moet bij betalen was bij ons niet het geval. Kortom een aanrader voor een welverdiende vakantie!!

• 8Jennie20-08-2009

Aanrader!

Appartement Dijana is wat ons betreft een erg fijn appartement. Heerlijk om niet in een groot complex te zitten! De gastfamilie is vriendelijk, spreekt Duits (geen Engels). We hebben behalve het in- en uitchecken niet veel te maken gehad met de gastfamilie. Het appartement is ruim en netjes. Wij waren met zijn tweeën. In de keuken staat voor een derde persoon een bedbank. In de keuken werd het echter erg warm, dus ik zou daar zelf niet graag hebben geslapen. Airco is aanwezig in de slaapkamer; hier moet je wel extra voor betalen. Het balkon is ruim, maar er komt geen zon op. Wij vonden dit juist wel prettig. De ligging van het appartement is ideaal. Je zit niet helemaal midden op de drukke boulevard, dus geen geluidoverlast, maar het ligt verder wel heel centraal, midden tussen restaurantjes e.d. Al wil je dus naar Medulin, dan is dit appartement wat ons betreft een aanrader!

Appartement Dijana info

• Adresgegevens