Camping Camp Kazela

Camping Camp Kazela
5,7

9 tips over Camping Camp Kazela

Koos Jscobs, 31-5-2015
In juni is het prima weer, tussen de 25 en 30 graden met af en toe een buitje.
Ilse--b, 31-7-2014
Neem waterschoenen mee en een snorkelsetje. De stad Pula is leuk om een dagje heen te gaan (parkeren bij het amfitheater is ideaal en goedkoop). De stad Porec is erg leuk (wel veel Nederlanders). Een uitstapje maken naar Venetië is echt de moeite waard! Vanaf Pula gaat er een boot in ongeveer 3,5 uur varen naar Venetië. De boot vertrok bij ons om 8 uur en om 17:15 uur weer terug vanuit Venetië. Zorg dat je dit wel op tijd boekt, minimaal 5 dagen van te voren via Venetië Lines.
Reinald, 14-7-2014

bezoek Pula, neem het treintje van het park naar Medulin om daar op de boulevard te eten tot savonds laat

Bezoek ook zeker de grotten van postonja in slovenie of natuurgebieden in Istrie of Dalmatien

We hebben een aantal aanbieders voor Camp Kazela voor je op een rij gezet:

Nick, 5-11-2013

Bezoek de Plitvice meren! Trek hier wel 1 of 2 dagen voor uit.

Grote stad Pula is ook zeker het bezoeken waard.

Ga niet met de campingtrein, heel duur, parkeren is goedkoper, of ga lopen. Langs de zee ligt een wandelroute naar de boulevard van Medulin.

Pleun , 1-10-2013

Medulin en Pula zijn erg leuke plaatsen om naartoe te gaan.

Plitvice meren erg mooi, maar wel nog een flink eind rijden.

thenpa, 3-9-2013
ga een boot huren voor een paar uur voor 300 kuna(€40,-) en ga dan naar een van de vele eilanden voor de kust van de camping

liselore, 24-1-2013
Neem je eigen toilet papier mee
Sido, 20-8-2012
Zeker waterschoenen meenemen.
Gerrit, 16-10-2011

Koop een paar goede waterschoentjes Er liggen verradelijke gladde keien onder water.

We hebben een aantal aanbieders voor Camp Kazela voor je op een rij gezet: