Camping Camp Kazela

Camping Camp Kazela
7,3

178 reviews over Camping Camp Kazela in het Nederlands

Grote camping met prachtig uitzicht

Kaatje
8-8-2018

Grote camping met mobile homes en kampeerders, genoeg plek en daardoor veel ruimte voor iedereen, de ligging is geweldig, prachtig aan zee, het enigste nadeel zijn de keien als je het water in wilt; waterschoenen zijn een must en dan nog is het mikken en oppassen dat je niet valt.

Plaatsje Medulin is erg leuk, je kunt er met het treintje vanaf de camping naartoe, er zijn daar genoeg eettentjes en er is ook een kermis. Verder veel te doen op de camping, qua bootverhuur, parasailing, bootbananenboot etc.

Muggen zijn er wel een paar maar niet zoals in Italië of Frankrijk. Verder geen last van ongedierte.

Wel mogen er honden op het park en zijn er enkele eigenaren die vergeten wat op te ruimen...

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad!

Leuke, mooie en gezellige camping!

Kroes
17-7-2018

Super leuke camping! En prachtig gelegen! Aan het strand en op loopafstand van het gezellige stadje Medulin.

Er is van alles te doen. Wij vonden vooral de watersporten erg leuk ;) jetski, waterskiën, windsurfen, banaan achter een speedboot..

De restaurants zijn goed, gezellige barretjes..

Het personeel is ook super vriendelijk!

Wij vonden het geweldig en komen zeker nog eene terug!

Aanrader, ruimte, vermaak, en rust!

Fred
10-3-2018

Grote ruime camping, op het uiterste puntje van Istrie.

Prima sanitair, eet en drink gelegenheden. Deels naturistisch deels textielcamping, dit is voor beide geen enkel probleem.

Ook prachtige plaatsen aan de zee.

Veel plaatsen zonder schaduw, onduidelijke plaats markeringen .

Maar een aanrader!

Julia
13-1-2018

Zeer goede sfeer , vlak aan het strand. Vriendelijk personeel en een mooie omgeving.

Grote, dure drukke camping

R. van Dijk
10-9-2017

Goed was de plaats en de service. Echter ontzettend duur. Toiletgebouw schoon maar veel te weinig afwasbakken.

Super Urlaub

Marina
20-8-2017

Haben Mobilheim in erster Strandreihe gebucht. Personal super, Restaurant Etien Essen super, große Portionen.Tennisplatz inkl. Ausrüstung 100kn für 1h günstig wie ich finde. Alles super nur weiter zu empfehlen...

Absoluut geen aanrader

Fam. Jansen
14-8-2017

Wij zaten met ons gezin met dochter van 2 jaar in een appartement begin augustus 2017. Te veel om op te noemen wat er slecht is:

Alles is verouderd, vies, slechte bedden, zeer karige keuken met weinig keukengerei, douchekop afgebroken, vieze bank, kapotte eetstoelen, onvriendelijk personeel, eten in restaurant is slecht, zwembaden zijn er in principe niet. Worden nl. niet onderhouden en erg vies en vol bladeren met zeer weinig water erin. WiFi is slechter dan slecht.

Zeer grote camping wat wij niet prettig vinden maar dat is een eigen keuze natuurlijk. We wisten alleen niet dat de appartementen hier op stonden.

Positief: ruim balkon en supermarkt dichtbij.

We zijn hierom helaas ook eerder weggegaan.

Nooit meer

Ricardo Nieuwenhuis
13-8-2017

Sanitair is kapot en verouderd. Voetbalvelden zijn gesloten. Speeltoestellen zijn kapot. Receptie personeel spreekt slecht Engels en raced over de camping. Wifi erg slecht. Honden lopen los en blaffen veel en poepen overal. Geen toezicht op de camping en aan zee. Voor alles moet je betalen, zoals tafeltennis, tennis indoorspeeltuin etc.. Douches zijn slecht. Veel gevaarlijke situaties. Te veel om hier te kunnen plaatsen wat er mis is.

Ondanks dat op de website vermeld staat dat er voetbalvelden zijn kunnen mijn drie puberzonen niet voetballen. De hekken zijn op slot en worden alleen voor toernoien geopend. Verder moet er voor alle voorzieningen betaald worden bijvoorbeeld 1.50 voor een half uurtje tafeltenissen. Of 7 euro om op de springkuaaens te mogen die in het water liggen. Dit hebben wij elders echt anders meegemaakt!

Mooie camping

J.Bongers
8-7-2017

Wij hadden plaats met de caravan. Lekker dicht bij de zee. Mooie camping met vriendelijk personeel. Sanitair wat verouderd maar werd zeer goed schoon gehouden. Voor herhaling vatbaar.

Camping Camp Kazela 7.28 10 178 .