5,7

Omschrijving
Camp Kazela is een grote camping aan de Kroatische kust. Het sanitair is schoon en de plekken zijn ruim. In de verschillende restaurants en barretjes kun je een hapje eten of een drankje doen. Camping Camp Kazela (Kroatië) ligt vlakbij het historische Pula en er gaat een treintje naar het plaatsje Medulin. Watersporters zitten hier zeker goed.

161 reviews over Camping Camp Kazela in het Nederlands

Fantastisch vakantie

Rocio,
11-11-2018

Dit is mooie vakantie ben daar ten huwelijk gevraagd

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima verblijf

Priscilla,
2-11-2018

We hadden een fijne stacaravan direct aan zee en dichtbij de cocktail bar, super ligging. Voor ons de 4e keer op deze camping dus dat zegt genoeg. Wel wordt medulin steeds toeristischer, duurder en sommige restaurants onvriendelijker dan voorheen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij hadden een mobile home rechtstreeks bij de camping gehuurd, 1e rij aan zee. Plekje was fantastisch, maar mobile home was erg verouderd, roestig aan de buitenkant en had al zeker jaren geleden vervangen moeten worden. Was ook niet echt lekker schoon. Receptiegebouw met daarbij supermarkt en kinderspeelplaats annex pizzeria is ook al uit de jaren 60 of zo, en is geen visitekaartje voor de camping. Grote gladde keien in de zee, dus zeer goed uitkijken als je zee in en uit gaat, erg glad door algen. Restaurant op de camping zag er ook niet uitnodigend uit om een hapje te eten, dus dat hebben we in het dorp gedaan. Zwembad slaat nergens op, een aantal piepkleine niervormige badjes. Algemene indruk van camping, is dat het allemaal erg verouderd is en nodig gerenoveerd dient te worden.

Gereisd met vrienden in september 2018

Suncamp Holidays

Grote camping met prachtig uitzicht

Kaatje,
8-8-2018

Grote camping met mobile homes en kampeerders, genoeg plek en daardoor veel ruimte voor iedereen, de ligging is geweldig, prachtig aan zee, het enigste nadeel zijn de keien als je het water in wilt; waterschoenen zijn een must en dan nog is het mikken en oppassen dat je niet valt.

Plaatsje Medulin is erg leuk, je kunt er met het treintje vanaf de camping naartoe, er zijn daar genoeg eettentjes en er is ook een kermis. Verder veel te doen op de camping, qua bootverhuur, parasailing, bootbananenboot etc.

Muggen zijn er wel een paar maar niet zoals in Italië of Frankrijk. Verder geen last van ongedierte.

Wel mogen er honden op het park en zijn er enkele eigenaren die vergeten wat op te ruimen...

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad!

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke, mooie en gezellige camping!

Kroes,
17-7-2018

Super leuke camping! En prachtig gelegen! Aan het strand en op loopafstand van het gezellige stadje Medulin.

Er is van alles te doen. Wij vonden vooral de watersporten erg leuk ;) jetski, waterskiën, windsurfen, banaan achter een speedboot..

De restaurants zijn goed, gezellige barretjes..

Het personeel is ook super vriendelijk!

Wij vonden het geweldig en komen zeker nog eene terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Aanrader, ruimte, vermaak, en rust!

Fred,
10-3-2018

Grote ruime camping, op het uiterste puntje van Istrie.

Prima sanitair, eet en drink gelegenheden. Deels naturistisch deels textielcamping, dit is voor beide geen enkel probleem.

Ook prachtige plaatsen aan de zee.

Veel plaatsen zonder schaduw, onduidelijke plaats markeringen .

Maar een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

Julia,
13-1-2018

Zeer goede sfeer , vlak aan het strand. Vriendelijk personeel en een mooie omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

Grote, dure drukke camping

R. van Dijk,
10-9-2017

Goed was de plaats en de service. Echter ontzettend duur. Toiletgebouw schoon maar veel te weinig afwasbakken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Absoluut geen aanrader

Fam. Jansen,
14-8-2017

Wij zaten met ons gezin met dochter van 2 jaar in een appartement begin augustus 2017. Te veel om op te noemen wat er slecht is:

Alles is verouderd, vies, slechte bedden, zeer karige keuken met weinig keukengerei, douchekop afgebroken, vieze bank, kapotte eetstoelen, onvriendelijk personeel, eten in restaurant is slecht, zwembaden zijn er in principe niet. Worden nl. niet onderhouden en erg vies en vol bladeren met zeer weinig water erin. WiFi is slechter dan slecht.

Zeer grote camping wat wij niet prettig vinden maar dat is een eigen keuze natuurlijk. We wisten alleen niet dat de appartementen hier op stonden.

Positief: ruim balkon en supermarkt dichtbij.

We zijn hierom helaas ook eerder weggegaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Ricardo Nieuwenhuis,
13-8-2017

Sanitair is kapot en verouderd. Voetbalvelden zijn gesloten. Speeltoestellen zijn kapot. Receptie personeel spreekt slecht Engels en raced over de camping. Wifi erg slecht. Honden lopen los en blaffen veel en poepen overal. Geen toezicht op de camping en aan zee. Voor alles moet je betalen, zoals tafeltennis, tennis indoorspeeltuin etc.. Douches zijn slecht. Veel gevaarlijke situaties. Te veel om hier te kunnen plaatsen wat er mis is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Kazela in Medulin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Kazela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.