Géén boekingskosten
KroatiëIstriëMedulinCampings MedulinCamping Arena Medulin Campsite

Camping Arena Medulin Campsite

KroatiëIstriëMedulin

We hebben de beste aanbieders voor Camping Arena Medulin Campsite voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 143 reviews

Meer camping info

143 Reviews over Arena Medulin Campsite

• 5Sabina10-08-2022

Nooit meer

De zee valt vies tegen! Dochter van 2 door een kwal gestoken en 100 muggenbeten. De plekken zijn klein en het zand waait echt overal in! De mensen op de boulevard zijn honds brutaal. De discotheek die er zou zijn blijken 2 beachclubs te zijn die super gezellig zijn voor pubers maar minder als je wilt slapen. Entertainment nul. Bedjes op t strand €16,50 per dag. Winkeltje is prima. Kermis wel leuk voor de kinderen maar vrij duur €4 pp per attractie . Candis restaurant is heerlijk en goedkoop. Maar voor ons nooit meer.😰

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Familie van de Westelaken11-08-2021

Super camping, de keuze is reuze!

Camping medulin arena was voor ons de eerste keer. Ook de eerste keer met een caravan naar het buitenland. Deze camping is redelijk groot maar hier hebben we geen last van gehad (fietsen of stepjes zijn handig). We stonden redelijk vooraan op het park waar we uitzicht op zee hadden en als je naar de andere kant liep (100 meter) had je weer een mooi uitzicht op zee. Er is een discotheek op de camping wat super leuk is als je met pubers op vakantie gaat. Wij hebben daar geen last van ervaren en vonden het wel gezellig wat leven in de brouwerij. De staanplaatsen zijn erg groot en je mag zelf je plek uitkiezen. Ideaal als je het ons vraagt. We stonden dicht jij de miniclub, wc gebouw ( wordt netjes bijgehouden) en supermarkt met lekker veel schaduw op de camping. Een rondje fietsen rond de camping was al heerlijk om te doen, mooie uitzichten en je krijgt met die zee om je heen meteen een vakantiegevoel. Voor ieder wat wils.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5Laura10-08-2021

Camping is verouderd en veel lawaai

We zaten in een mobile home de bedden waren erg slecht. Van die spiralen in het matras. Verder was de mobile home goed maar oud. Veel jongeren in de mobile home. De laatste nacht kwam er een groep Duitse jongeren die de muziek heel hard hadden staan om vier uur snachts en overal schijt aan hadden. Niemand van de camping die er iets van zei. De restaurants op de camping zien er oud uit een likje verf kan het wel gebruiken. Het nodigde niet uit om er te gaan eten. De supermarkt van binnen is goed veel keuze. Ook deze mag een opknapbeurt de deurklink valt er bijna af. De ligging van de camping is dicht bij het centrum van Medulin. Wij gingen veel naar Kamenjak daar zijn de stranden erg mooi. Op de camping zijn wij niet naar de zee geweest. Wij waren hier zes nachten en dat was genoeg. Voor de kids 10 en 13 was er weinig te doen. Er staan mooie waterglijbanen op de foto’s deze zijn oud en kapot. Deze camping voor ons niet meer.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Chrissy29-07-2020

Ontzettend schoon. Schoonmaaksters blijven bij de toiletten, douches en de wasgelegenheid. Hele dag door waren ze aan het schoonmaken Alles is aanwezig voor jong en oud. Waterfietsen Bootje huren Suppen Rots, kiezel en zandstrand

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 1Giacomo09-08-2019

Pessimo soggiorno. Impossibile dormire

Mi dispiace ma questo campeggio NON è adatto alle famiglie. Accanto all’ingresso c è una disco all’aperto che suona tutti i giorni dalle 22 alle 5 a volumi importanti. Provare per credere. Io scappo via con la mia famiglia dopo 5 notti su 16 per la disperazione.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Erica07-08-2019

prima camping!

Bij aankomst bij de receptie is het lastig met je auto en caravan, want je staat middenin het dorp. we mochten wel zelf een plekje uitzoeken (had gereserveerd). Prima camping verder. Sanitair werd heel vaak schoongemaakt dus zag er keurig uit! Eten zowel op de camping als buiten de camping is prima en betaalbaar. Enige minpuntje vonden wij er zit geen zwembad bij terwijl er dat bij de touroperator site wel bij stond. Lawaai van disco hebben wij nauwelijks gehoord, maar wij stonden ook wat verder naar achteren. Trailerhelling en boei niet gaan betalen. Iets verderop zit een gratis trailerhelling en naast de betaalde boeien liggen gratis boeien!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Kroes ​​05-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Ik snap niet dat er zoveel slechte recensies zijn. Wij hebben echt een ontzettend fijne vakantie gehad op deze camping. We zaten in een mobile home, hartstikke netjes en hygiënisch. Er kwamen heel vaak dames langs voor schone handdoeken en beddengoed. Fantastisch. We hadden een mooie plek onder de bomen en dichtbij de zee. Er zijn verschillende stranden..kiezel, rots en/of zand. Het water is er prachtig helder!! (Waterschoentjes wel aan te raden) Sowieso vonden wij de omgeving prachtig. Camping ligt naast de boulevard. Dus zo ff lopend daarheen. Op de camping zelf zitten meerdere restaurants. Daar hebben wij niet gegeten, gingen liever het dorpje in. Maar we hebben wel een paar keer pizza afgehaald op de camping, heerlijk!! Er zijn veel activiteiten zoals waterscooters, trampolines, opblaasbare 'stormbaan' etc. Kinderanimatie viel wel wat tegen. Als ik iets negatiefs moet noemen zijn het de bedden in de mobile homes! Lagen erg slecht!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5Fam Kroese02-08-2019

Geen waar voor je geld.

Geef geen extra geld uit aan zeezicht voor de mobile homes!! Wij hebben 100,- extra betaald en staan midden op de camping. Tussen ons en de zee is een halve camping met tenten en campers. En dat geld voor 98% van de zogenaamde zeezicht caravans.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 1Mil27-07-2019

Nooit meer

NIET DOEN!!!! hard muziek tot vroeg in de ochtend echt hard. Strand ook geen mooi doorzichtig water ivm wind en zand strand. Mensen lopen gewoon over te geven op straat omdat ze teveel gedronken hebben in de club. Ivm geluid kan men dan naar ander arena camping moet dan op duurder locatie staan waardoor je meer geld kwijt bent. Ander camping op web geven ze aan waterkraan bij staan plaats kopt ook niet. Ze geven aan op web, camping kind vriendelijke te zijn klopt niet ivm hard muziek.

• 1Staat v/h sanitair
  • 4lLochte, Walter12-01-2019

horror

lage und Landschaft sehr schön, Unterwasser alles kaputt, lärmende musik aus anliegenden Hotels bis früh um 6 Uhr, personal absolut doof und dreist, der platz ist jedermann unkontrolliert zugänglich ergo Randale mit besoffenen touristn aus den benachbarten Pensionen und Hotels, auch diebstähle von campereigentum üblich, die sanitären Einrichtungen heißen nur dem namen nach so, der platz ist staubig, alles in allem: wer hier campt kann sein campgeld besser in die Mülltonne klatschen (2 Personen ww. Auto, Strom für 18 tage 999,-- euro, Warnung an alle interessierten: fortbleiben!!!

Camping Arena Medulin Campsite info

Camping-informatie