Camping Arena Kazela Resort & Campsite

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Camp Kazela is een grote camping aan de Kroatische kust. Het sanitair is schoon en de plekken zijn ruim. In de verschillende restaurants en barretjes kun je een hapje eten of een drankje doen. Camping Camp Kazela (Kroatië) ligt vlakbij het historische Pula en er gaat een treintje naar het plaatsje Medulin. Watersporters zitten hier zeker goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Arena Kazela Resort & Campsite voor je op een rij gezet:

190 reviews over Camping Arena Kazela Resort & Campsite

• 9Martijn25-08-2019

Volgend jaar weer !

We stonden op een standaard plek . Je zou verwachten dat dit kleinere plekken zouden zijn dan de duurdere plekken maar dit is dus niet zo . Water bij je plek . Geen lange stroomkabel hoeven leggen . Heerlijk veel schaduw . Kijk alleen uit voor de naaldbomen , deze laten nog wel eens een druppel hars vallen . Sanitair is prima , sommige gasten maken er een smerige boel van maar de hele dag lopen er dames om het schoon te maken. Zwembaden zijn heerlijk en voor de bedjes moet je overal betalen dus die keuze kun je zelf maken . Genoeg ruimte bij het zwembad om je eigen handdoekje neer te leggen . Bij de zee veel grasstroken om lekker te zonnen en genoeg douches bij zee om het zoute zeewater af te spoelen . De prijzen van de plekken zijn vergeleken met ander campings waar ik ben geweest hetzelfde . Dus een prima camping

• 8Ron15-08-2019

zeer zeker voor herhaling vatbaar

Zoals al door meerdere mensen beschreven, een vrij grote camping. Al heb je daar, als je op de juiste plaats staat geen last van. Stonden dit jaar voor het eerst op deze camping, in de relax zone. Dit door miscommunicatie op een andere camping. is wel aardig aan de prijzige kant. Medulin (leuk dorpje) op loop afstand (ca. 30 minuten). Pula op ca. 15 minuten rijden, zeker de moeite waard om eens te gaan kijken. Sanitair iets verouderd, maar zeker zeer schoon, loopt van 6 tot 22 uur een schoonmaker rond om alles keuring schoon te houden. Het sanitair krijgt niet eens de kans om vies te worden (al doen de camping gasten dit zelf). goede douches, altijd warm water. groot pluspunt is dat je, als je dit wilt, makkelijk het naakt (naturisten) gedeelte, strand op loopt, wil je dit niet, is de rest van het strand groot genoeg om je te vermaken.

• 9Eetgelegenheden

• 7Fam van Dijk11-08-2019

Helaas niet meer

Ook wij zijn vele jaren met heel veel plezier op kamp kazela geweest.Toen we dit jaar weer gingen was de camping helemaal opgeknapt behalve het sanitair.Het sanitair was net als de afgelopen jaren heel schoon daar is niets aan op te merken.Tot vorig jaar betaalde je voor een plaats en twee personen en de kinderen of exstra personen en in ons geval de hond.Nu betaal je voor de plaats en alle personen apart .Daardoor is de plaats verdubbeld,wij betaalde in totaal nu 70 euro per nacht.Dat is een beetje veel.De plaats is net als altijd al geweest een zeer ruime plaats. Voor de stoelen bij het zwembad moest je altijd al betalen daarin kan je kiezen of je dat wel of niet wil.Betalen voor de glijbaan vindt ik raar met alle verhogingen van de camping.Het personeel is heel aardig en behulpzaam en spreken goed engels en duits.Het is er erg schoon op de hele camping.Voor ons zit een vakantie op kazela er helaas na vele jaren ook niet meer in.

• 7Gruyter08-08-2019

Niet meer☹️

Na al vele jaren deze camping bezocht te hebben met tussenpozen van anderen campings elke keer terug omdat fijne camping was Helaas hebben wij dit jaar moeten constateren dat de prijsstijging behoorlijk is De plattegrond is heel onduidelijk waar de superior en de standaard plaatsen zijn . De plek van 2017 was toen standaard nu ineens superior . Plaats van 20 naar 31 en personen van 8 naar 11 Wat voor ons 2 volw en hond op 802 kwam voor 13 dagen . Bij aankomst was er geen prijslijst beschikbaar en op de plattegrond was de kleur paars superior niet te ontdekken Ok er zijn 2 mooie zwembaden bij alleen moet je voor de glijbaan betalen , Ook de stoelen bij het zwembad kosten geld . Al met al ook deze camping weet zijn prijzen , het enige voordeel is dat het er niet zo hutje mutje staat. Maar op deze manier wordt voor ons Camperen niet meer leuk .de prijzen stijgen de pan uit . Erg jammer

• 6Eetgelegenheden

• 7René05-08-2019

Mooi uitzicht vanaf het terras bij de caravan.

Hele mooie grote camping. Goed eten in de restaurants op de camping. Mooi nieuw zwembad. Echter, voor alles moet extra worden betaald. 10 minuten trampoline, 20 kuna Van de kleine waterglijbaan 50 kuna Omdat wij laat terug vlogen naar Nederland nog eens 160 kuna voor om op de camping te mogen verblijven. Echt waardeloos.

• 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8A Postema03-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Gedeelte camping, gedeelte naakt recreatie .

• 9Beja25-03-2019

Fantastisch wil ieder jaar terug!

Sanitair inderdaad aan de kant waar wij stonden verouderd, maar er zijn ook modernere gebouwen. Toch was al het sanitair schoon, er loopt hele dagen een lieve dame alles te poetsen. De plekken zijn ruim en aangegeven door stenen op de grond. Helaas is dat blijkbaar niet voor iedereen duidelijk. Wij hebben daar echter zelf nooit geen last van gehad. Je kan zelf kiezen of je in de zon of schaduw wilt staan, wij hebben 3 jaar in de schaduw gestaan. Nadeel is de hars uit de bomen. De restaurants zijn okay, eten goed, personeel vriendelijk. Ook bij de receptie erg vriendelijk en herkennen je zelfs na een jaar nog. Zwembadjes stellen niet veel voor maar zijn leuk als afwisseling met de zee. Als het goed is wordt er inmiddels aan een schitterend volwaardig zwembad gebouwd. Vanaf daar kun je leuk met de mountainbike op pad of lekker het dorp in lopen ( er gaat ook een treintje maar die gebruiken wij nooit). Wij komen zeker weer terug!

• 7Eetgelegenheden

• 2018
    7Rocio11-11-2018

Fantastisch vakantie

Dit is mooie vakantie ben daar ten huwelijk gevraagd

• 9Staat v/h sanitair

• 7Priscilla02-11-2018

Prima verblijf

We hadden een fijne stacaravan direct aan zee en dichtbij de cocktail bar, super ligging. Voor ons de 4e keer op deze camping dus dat zegt genoeg. Wel wordt medulin steeds toeristischer, duurder en sommige restaurants onvriendelijker dan voorheen

• 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 3Yvon23-09-2018

Plek mobile home top, camping zeer verouderd

Wij hadden een mobile home rechtstreeks bij de camping gehuurd, 1e rij aan zee. Plekje was fantastisch, maar mobile home was erg verouderd, roestig aan de buitenkant en had al zeker jaren geleden vervangen moeten worden. Was ook niet echt lekker schoon. Receptiegebouw met daarbij supermarkt en kinderspeelplaats annex pizzeria is ook al uit de jaren 60 of zo, en is geen visitekaartje voor de camping. Grote gladde keien in de zee, dus zeer goed uitkijken als je zee in en uit gaat, erg glad door algen. Restaurant op de camping zag er ook niet uitnodigend uit om een hapje te eten, dus dat hebben we in het dorp gedaan. Zwembad slaat nergens op, een aantal piepkleine niervormige badjes. Algemene indruk van camping, is dat het allemaal erg verouderd is en nodig gerenoveerd dient te worden.

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Met vrienden

9 tips over Camping Arena Kazela Resort & Campsite

• Pleun , 01-10-2013

Medulin en Pula zijn erg leuke plaatsen om naartoe te gaan. Plitvice meren erg mooi, maar wel nog een flink eind rijden.

• thenpa, 03-09-2013

ga een boot huren voor een paar uur voor 300 kuna(€40,-) en ga dan naar een van de vele eilanden voor de kust van de camping

• Nick, 05-11-2013

Bezoek de Plitvice meren! Trek hier wel 1 of 2 dagen voor uit. Grote stad Pula is ook zeker het bezoeken waard. Ga niet met de campingtrein, heel duur, parkeren is goedkoper, of ga lopen. Langs de zee ligt een wandelroute naar de boulevard van Medulin.

7 vragen over Camping Arena Kazela Resort & Campsite

• Nienke, 15-05-2017

naturisten camping

Hallo, wie weet is dit nu een naturisten camping of niet. Bij de info bij zoover stond dat, maar ik kon het niet terug halen op de site

• Karin, 14-09-2016

oudere Jeug

gaat hier nog meer mensen heen met kinderen ouder dan 18 jaar in 2017?

• elsbethhuisman95, 10-01-2016

Hallo...ik kom er niet helemaal uit....Is er nou wel of geen groot zwembad op deze camping? Veel van de recensies komen uit 2008/2009....dus al behoorlijk verouderd....Groetjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig