Camping Arena Kazela Resort & Campsite

Kroatië, Istrië, Medulin

7.4Goed

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Arena Kazela Resort & Campsite voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camp Kazela is een grote camping aan de Kroatische kust. Het sanitair is schoon en de plekken zijn ruim. In de verschillende restaurants en barretjes kun je een hapje eten of een drankje doen. Camping Camp Kazela (Kroatië) ligt vlakbij het historische Pula en er gaat een treintje naar het plaatsje Medulin. Watersporters zitten hier zeker goed.

192 reviews over Camping Arena Kazela Resort & Campsite

• 8Monique23-07-2020

Verblijf in Green Home - prachtig verblijf!

Verblijf en accommodatie erg mooi. Zeer schoon. Elke twee dagen schone handdoeken en beddengoed 1x per week (desgewenst meer). Deze dames van de linnen zijn zeer vriendelijk en dienstverlenend.

Bij langwerpig zwembad in de relax zone mag je niets anders dan rustig zwemmen (dus niet springen, overgooien, met luchtbed) Met deze Corona tijd en dus heel rustig bij zwembad was dit wel erg overdreven, mensen tot last zijn was haast niet mogelijk. Langwerpig zwembad alleen voor gasten in Greenhome en luxe villa. Dit staat niet op de site vermeld! . Restaurants op camping zijn goed! Uitzicht prachtig, kortom heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Monique12-07-2020

Verblijf Villa

Prachtige camping maar streng aan het zwembad. Geen balletjes al is het rustig aan het zwembad. Kleine campingwinkel. Bij ons waren binnen 1 week de zwembaden twee keer gesloten omdat het waaide. Uit veiligheid. Heel vreemd. Veel geld betalen en dan zwembaden sluiten vanwege de wind. Mijn waardering is daarom lager. In je vakantie in het hoogseizoen wil je van deze faciliteiten gebruik kunnen maken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Martijn25-08-2019

Volgend jaar weer !

We stonden op een standaard plek . Je zou verwachten dat dit kleinere plekken zouden zijn dan de duurdere plekken maar dit is dus niet zo . Water bij je plek . Geen lange stroomkabel hoeven leggen . Heerlijk veel schaduw . Kijk alleen uit voor de naaldbomen , deze laten nog wel eens een druppel hars vallen . Sanitair is prima , sommige gasten maken er een smerige boel van maar de hele dag lopen er dames om het schoon te maken. Zwembaden zijn heerlijk en voor de bedjes moet je overal betalen dus die keuze kun je zelf maken . Genoeg ruimte bij het zwembad om je eigen handdoekje neer te leggen . Bij de zee veel grasstroken om lekker te zonnen en genoeg douches bij zee om het zoute zeewater af te spoelen . De prijzen van de plekken zijn vergeleken met ander campings waar ik ben geweest hetzelfde . Dus een prima camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ron15-08-2019

zeer zeker voor herhaling vatbaar

Zoals al door meerdere mensen beschreven, een vrij grote camping. Al heb je daar, als je op de juiste plaats staat geen last van. Stonden dit jaar voor het eerst op deze camping, in de relax zone. Dit door miscommunicatie op een andere camping. is wel aardig aan de prijzige kant. Medulin (leuk dorpje) op loop afstand (ca. 30 minuten). Pula op ca. 15 minuten rijden, zeker de moeite waard om eens te gaan kijken. Sanitair iets verouderd, maar zeker zeer schoon, loopt van 6 tot 22 uur een schoonmaker rond om alles keuring schoon te houden. Het sanitair krijgt niet eens de kans om vies te worden (al doen de camping gasten dit zelf). goede douches, altijd warm water. groot pluspunt is dat je, als je dit wilt, makkelijk het naakt (naturisten) gedeelte, strand op loopt, wil je dit niet, is de rest van het strand groot genoeg om je te vermaken.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Fam van Dijk11-08-2019

Helaas niet meer

Ook wij zijn vele jaren met heel veel plezier op kamp kazela geweest.Toen we dit jaar weer gingen was de camping helemaal opgeknapt behalve het sanitair.Het sanitair was net als de afgelopen jaren heel schoon daar is niets aan op te merken.Tot vorig jaar betaalde je voor een plaats en twee personen en de kinderen of exstra personen en in ons geval de hond.Nu betaal je voor de plaats en alle personen apart .Daardoor is de plaats verdubbeld,wij betaalde in totaal nu 70 euro per nacht.Dat is een beetje veel.De plaats is net als altijd al geweest een zeer ruime plaats. Voor de stoelen bij het zwembad moest je altijd al betalen daarin kan je kiezen of je dat wel of niet wil.Betalen voor de glijbaan vindt ik raar met alle verhogingen van de camping.Het personeel is heel aardig en behulpzaam en spreken goed engels en duits.Het is er erg schoon op de hele camping.Voor ons zit een vakantie op kazela er helaas na vele jaren ook niet meer in.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Gruyter08-08-2019

Niet meer☹️

Na al vele jaren deze camping bezocht te hebben met tussenpozen van anderen campings elke keer terug omdat fijne camping was Helaas hebben wij dit jaar moeten constateren dat de prijsstijging behoorlijk is De plattegrond is heel onduidelijk waar de superior en de standaard plaatsen zijn . De plek van 2017 was toen standaard nu ineens superior . Plaats van 20 naar 31 en personen van 8 naar 11 Wat voor ons 2 volw en hond op 802 kwam voor 13 dagen . Bij aankomst was er geen prijslijst beschikbaar en op de plattegrond was de kleur paars superior niet te ontdekken Ok er zijn 2 mooie zwembaden bij alleen moet je voor de glijbaan betalen , Ook de stoelen bij het zwembad kosten geld . Al met al ook deze camping weet zijn prijzen , het enige voordeel is dat het er niet zo hutje mutje staat. Maar op deze manier wordt voor ons Camperen niet meer leuk .de prijzen stijgen de pan uit . Erg jammer

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 7René05-08-2019

Mooi uitzicht vanaf het terras bij de caravan.

Hele mooie grote camping. Goed eten in de restaurants op de camping. Mooi nieuw zwembad. Echter, voor alles moet extra worden betaald. 10 minuten trampoline, 20 kuna Van de kleine waterglijbaan 50 kuna Omdat wij laat terug vlogen naar Nederland nog eens 160 kuna voor om op de camping te mogen verblijven. Echt waardeloos.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8A Postema03-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Gedeelte camping, gedeelte naakt recreatie .

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Beja25-03-2019

Fantastisch wil ieder jaar terug!

Sanitair inderdaad aan de kant waar wij stonden verouderd, maar er zijn ook modernere gebouwen. Toch was al het sanitair schoon, er loopt hele dagen een lieve dame alles te poetsen. De plekken zijn ruim en aangegeven door stenen op de grond. Helaas is dat blijkbaar niet voor iedereen duidelijk. Wij hebben daar echter zelf nooit geen last van gehad. Je kan zelf kiezen of je in de zon of schaduw wilt staan, wij hebben 3 jaar in de schaduw gestaan. Nadeel is de hars uit de bomen. De restaurants zijn okay, eten goed, personeel vriendelijk. Ook bij de receptie erg vriendelijk en herkennen je zelfs na een jaar nog. Zwembadjes stellen niet veel voor maar zijn leuk als afwisseling met de zee. Als het goed is wordt er inmiddels aan een schitterend volwaardig zwembad gebouwd. Vanaf daar kun je leuk met de mountainbike op pad of lekker het dorp in lopen ( er gaat ook een treintje maar die gebruiken wij nooit). Wij komen zeker weer terug!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    7Rocio11-11-2018

Fantastisch vakantie

Dit is mooie vakantie ben daar ten huwelijk gevraagd

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2018