Géén boekingskosten

KroatiëIstriëMedulin

7.6GoedScore uit 21 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

21 Reviews over Arena Holiday

• 10Familie Matus09-08-2018

Volgend jaar weer

Perfecte accommodatie...erg schoon...super ontbijt..lunche and diner..vriendelijk personeel...zou het aanraden aan mijn familie en vrienden...directie zeer betrokken bij de gasten!!!

• 8victor01-06-2016

Mooi, groot complex met grote tuin, vlak aan zee

Groot hotel met nette kamers en idem badkamer. Goed bed, tafel, paar stoelen, koelkastje en bedbank. Voorzijde kijkt uit op parkeerplaats en heeft geen balkon. Achterzijde kijkt uit op zwembad, tuin, tennisveld en de zee en heeft een balkon. Schoon. Vriendelijk personeel. Gratis WiFi. Restaurant groot en erg ongezellig, hoop herrie. Buiten maar klein terras om evt. te eten. Twee liften. Wij waren met touroperator op doorreis en hadden HP met buffet. Kwaliteit en keuze voldoende. Tip; kamer aan de achterzijde en zo hoog mogelijk voor het uitzicht.

• 8Erna Tijs26-09-2013

Leuk en gezellig hotel

een mooi en net hotel! Kamers waren netjes en schoon. Eten niet overdadig maar goed en lekker! Alleen was het zwembad wat aan de kleine kant en jammer dat mensen een bedje claimen en er dan vervolgens de hele dag er geen gebruik van maakte! het hotel zou dit niet moeten toe laten!

• 8Anny16-08-2013

Super!

Prima hotel, vlakbij het water, goed te bereiken, met een zwembad (geen fitness faciliteiten zoals elders beschreven) De omgeving is goed te verkennen met de auto. Medulin zelf is klein, maar Pula ligt om de hoek en is een mooie plek om te bezoeken. In de buurt vind je Premantura, daar heb je een kiezelstrand, heel erg mooi en lekker rustig. Het personeel was zeer vriendelijk, vooral de gastvrouw bij het restaurant had een oog voor alles, zeer behulpzaam! De prijs/kwaliteit verhouding was dik in orde! Het restaurant was goed, dagelijks lekker, gevarieerd eten en in de middag een ijsje toe. De kamers waren schoon, met airco en koelkastje, badkamer had alle voorzieningen (fohn, sachets met douchegel en shampoo, toilet, spiegel en wasbak) Elke dag schone handdoeken en de kamers werden netjes opgemaakt. We waren zeer tevreden over het hotel en zouden het zeker nogmaals boeken.

• 10marchel04-08-2011

familie marchel

es hat uns sehr gut gefallen wir haben zwei kleine kinder im zimmer das zusatzbett haben wir gratis bekommen das essen war echt super viel auswahl getränke alles dazu.das personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. es ist sehr kinderfreundliches hotel die lage ist sehr schön und der strand ist sehr nah. das hotl ist sehr sauber und der aussenpool auch sehr sauber. wir können es nur weiter empfehlen wir werden wieder kommen.

• 8Stefan en Jessica20-08-2009

Goed hotel

Prima hotel, we zijn er een weekje geweest met de auto. Hotel heeft mooie kamers, met airco, zeezicht en balkon. Het eten was niet gevarieerd en vrij simpel maar wel goed. Maar wil je uit eten dan kost het ook niet zoveel. Medulin is een klein plaatsje waar niet zo gek veel te doen is. Pula is 10 minuten rijden en een leuke stad om te bezichtigen en te winkelen. Daarnaast zijn wij nog een dag naar Plitvice geweest (nationaal park), dat is wel 4,5 uur rijden heen en 4,5 uur rijden terug maar erg mooi. Als je dat wilt bezoeken kan je dat wel beter buiten het hoogseizoen doen.

• 7Kitty van der Linden17-11-2008

Prijs kwaliteit verhouding prima in orde

Wij waren daar als stel zonder kinderen in het na seizoen. Voor ons een prima periode. Animatie hoeft voor ons niet, zowel voor volwassenen als voor kinderen. Wij zijn er veel op uit gegaan. Eten is prima en afwisselend, verwacht geen culinaire hoogstandjes. In het dorp ook genoeg leuke eettentjes waar je voor 25 euro incl. drinken je buik heerlijk vol kunt eten.

• 5Teklenburg17-07-2008

Dit nooit meer!!

De hele dag discogedreun bij het zwembad, verschrikkelijk! En als je een ligstoel bij het zwembad wil moet je daar nog voor betalen ook. Het is een zoutwaterzwembad, vond ik ook niet prettig. De eetruimte is erg ongezellig en het eten zelf vond ik niet lekker. Je kon altijd precies zien wat er de vorige dag over was gebleven daar was dan weer wat anders van gemaakt. Een 3-sterren hotel zonder airco vind ik ook vreemd. Medulin zelf is meer een kermis voor toeristen. De mensen zijn er over het algemeen zeer onvriendelijk. Alleen het oorspronkelijke dorp is nog rustig en gezellig.

• 8Rob Hermans16-07-2008

"Waar voor je geld"

Volgens mij een uitstekend gerenoveerd hotel. Kamers, sanitair zijn goed. Het is er schoon. Het ontbreken van airco was geen probleem, gelet op de aangename temperatuur s'nachts. Vriendelijk personeel. Het zwembad was niet overvol. Alleen voortdurend harde muziek van het recreatieteam (hoeft niet voor ons). Het ademt allemaal een beetje een oude Oostblok sfeer in een modern positief jasje. De zee dichtbij (4 minuten lopen), geen echt strand, wel mogelijkheden gecreerd om aan zee te kunnen liggen. Medulin is een plaats gericht op massatoerisme. Veel Oost europeanen en Oostenrijkers, die er in familieverband relaxed vakantie houden. Koffie, een drankje, ijs en eten zijn goedkoop. Je kunt er geen culinaire hoogstandjes verwachten. In Medulin is verder weinig bezienswaardig. Als het gaat om een zonvakantie, lekker uit rusten met uit te houden temperaturen is Medulin een goede keus ten opzichte van veel andere middellandse zee landen (veel te heet in de zomer)

• 7Hedwich 09-07-2008

Medulin is een klein vissersdorpje, gelegen aan de kust. Het toerisme is goed ingespeeld op de mensen, zelfs wat opdringerig te noemen. Mooie omgeving, maar een ondernemend persoon zal snel op deze plek uitgekeken zijn. Voor actieve dingen, bezoek het lokale reisbureau! Het hotel viel ons erg tegen. Hiermee bedoel ik de service van de medewerkers, ten opzichte van de klanten. Daarnaast was het ontbijt niet bijzonder,evenals het ontbreken van de airco, wat bij deze temperaturen toch onmisbaar is Ik geef dit hotel eerder een nominatie van 2, dan 3 sterren.

Prima hotel voor de wat oudere doelgroep, en of gezinnen,voor jongeren(zoals wij) minder geschikt.

Hotel Arena Holiday info

• KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)