Appartement Ai Pini Resort

Appartement Ai Pini Resortstersterster

7.7Goed

Kroatië, Istrië, Medulin

Op vakantie geweest naar Ai Pini Resort?

7.7Goed

Meer appartement info
Tonen op kaart

22 reviews over Appartement Ai Pini Resort

• 8Eline21-10-2013

Super netjes en lekker ruim met groot balkon!!

Van buiten waren de appartementen niet allemaal even mooi maar van binnen waren ze super. Alles heel netjes, dit komt vooral doordat er iedere dag wordt schoongemaakt. Daarnaast is de slaapkamer zeer ruim en heb je een heel groot balkon. Super fijn! Het appartementencomplex ligt 10 minuutjes lopen van de boulevard, dit is goed te doen. Je kunt gebruik maken van het zwembad tegenover de appartementen, let wel op: dit is een zoutwater-zwembad!

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Henny25-09-2012

leuk appartement

de appartementen liggen tussen de pijnbomen en dat is heerlijk als het heet is de mooie appartementen hebben een groot balkon, slaapkamer en badkamer zijn ook groot genoeg. De appartementen liggen ongeveer 200 mtr van zee,je mag ook gebruik maken van de facaliteiten van hotel Belverdere dit ligt tegenover de appartementen. De appartementen worden goed en regelmatig schoongemaakt. Om naar het dorpje zelf te lopen heb je ongeveer 10 minuten nodig dit kan je het beste doen door langs de zee te lopen,want van een stoep hebben ze op de eerste 750 mrt nog nooit gehoord en als je niet oppast rijden ze je van de sokken.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 7riek.langerak23-09-2012

Met de appartementen, niets mis mee!

Mijn algemene indruk van de appartementen is goed. Ze zijn goed ingericht, en worden goed schoon gemaakt. De schoonmakers kwamen dagelijks vragen of ze schoon moesten maken, en of het toiletpapier moest worden aangevuld. 3 keer per week werden de handdoeken verwisseld, en 1 keer per week werd het beddengoed verwisseld, en de bedden opgemaakt. Er kon van de faciliteiten van het tegenovergelegen hotel Belvedère gebruik worden gemaakt. Maar wat daar erg tegenviel was dat alles al was opgeruimd. Er waren bijna geen ligbedden meer bij het zwembad, en ook de kussens en parasols waren weggehaald, en kwamen ook niet meer tevoorschijn, en het was nog erg warm met bijna 30 graden. De terrassen waren ook al leeggehaald, zodat gezellig iets drinken buiten bijna niet meer mogelijk was. Het was best nog druk in het hotel, maar daar werd niet naar gekeken, en vonden we erg gastonvriendelijk. Verder de prijs/kwaliteit is erg goed, want met de appartementen van Ai Pini is niets mis.

Gereisd met partner in september 2012

• 7familie Wijnstok23-08-2012

mooie plek

ai pini is een mooi app.complex tegenover hotel belvedere en het strand. met het app. is niks mis mee. Alleen is het heel verwarrend dat je in park plaza hotel moet inchecken. Wij kwamen s avonds om kwart voor 11 aan en werden netjes bij park plza afgezet. Je bent in een vreemd land, donker en niet bekend. Werd gezegd na de inschrijving je moet 500 meter aan de linkse kant zijn. Dan loop je daar met je koffers te zeulen niet wetend waarnaartoe. De man bij Park plz was ook nog vergeten te vragen of we airco wilde. Je hebt daar een kaartje voor nodig en zit niet in de prijs inbegrepen. Dus al met al geen goede start! Waarom niet inchecken bij Belvedere. Hotel t.o. Ai Pini? Het is een keten, het is allemaal hotel Medulin. Vond dit heel slordig!!! Voor de rest is het een leuke plaats alleen heel opdringerige verkopers bij de winkel en restuarants. Dat was heel erg wennen maar vooral afdingen daar!!! Eten en drinken is lekker en goed te betalen vooral rest. Vagabundo!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7fam wijlemans06-11-2011

tip

in het naseizoen geweest (september 2011) met 4 volwassenen en 1 kind van 3 jaar....... het was goed verzorgt

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 7familie wijlemans-hondeveld20-09-2011

wil het nogmaals bezoeken

Ai pini is een leuk apartementen complex lekker dichtbij de zee,redelijk goed onderhouden en de service was ook perfect..iets kapot? werd gelijk gemaakt,zelfs op zondag

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 9Betty09-08-2010

Super!

Ik ben hier met 2 vrienden 10 dagen heen geweest. Ziet er netjes, groot en rustig uit. De jongeren en ouderen zitten gescheiden van elkaar op het park. inchecken was wel erg lastig.. Je moet bij hotel Medulin zijn en niet bij hotel Belvedere. Strand lekker dichtbij en boulevard is te doen. Leuke mensen die graag nederlandse woordjes willen leren! erg aan te raden dus!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7denise09-05-2010

redelijk appartement

We hebben hier een leuke vakantie gehad omdat we met een leuke groep waren... Maar Medulin zelf vond ik niet veel aan.

De zee was er wel maar heel mooi kan je het niet noemen. Wij zaten vlakbij een baai waar het water zo warm was dat je niet eens afkoelde als je ging zwemmen. Ook het stappen vond ik zelf tegenvallen. Het eten was wel goed te doen. Ik vind de Kroaten niet erg vriendelijk en een medereiziger van ons is overvallen en op zijn hoofd geslagen door een kroaat die er gewoon achter een kraampje stond overdags, gestoorde mensen.

Groetjes

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 9Marieke04-07-2009

prima appartementen

Ruime appartementen vlak aan zee. Ook wandel je binnen 10 minuten over de boulevard naar de haven met de restaurantjes. Weinig geluidsoverlast. Bedden waren veel te hard. Inchecken in hotel Medulin en zwemmen in hotel Belvedere is wel verwarrend.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8AAaa07-01-2009

Topper!

Mooie appartementen. We waren met z`n 4e. We hadden ruimte genoeg, dichtbij het strand. Iedere morgen werd er wat gepoetst. Handdoeken kregen we ook snel schone.

Gereisd met vrienden in januari 2009

3 tips over Appartement Ai Pini Resort

• Eline, 21-10-2013

Caffe bar Piccolo: hier kun je heerlijk genieten van een biertje (ook Nederlandse bieren) of een lekkere cocktail met leuke muziek en een goede sfeer. Een andere tip: loop eens wat verder van de hoofdstraat af; daar zijn de restaurantjes veel beter en het personeel een stuk vriendelijker!

• Henny, 25-09-2012

Er zijn leuke restaurants en winkeltjes langs de boulevaard, die hebben wel allemaal een nadeel, als je er langs loopt blijven ze vragen, wil je eten of drinken op de duur is dit best wel vervelend maar ze blijven wel vriendelijk.

• familie Wijnstok, 23-08-2012

kijk uit met taxi's nemen. Ze proberen je af te zetten wat betreft de prijs. Het hotelpersoneel van Belvedere doet hier lustig aan mee. Ritje Rovinje zou voor 170 kuna te regelen zijn volgens receptioniste Belv. Mooi niet . 500 kuna!!! Dus u bent gewaarschuwd!!! Verder is Pula een mooie stad en Rovinje ook. Plitvice meren zijn ook prachtig maar wel ver weg.

1 vraag over Appartement Ai Pini Resort

• H.rexwinkel, 30-04-2014

WiFi

Wie weet of ze WIFI hebben bij AI PINI? En zo ja, was dit tegen betaling?

Appartement Ai Pini Resort info

• Aantal sterrenstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats