Reviews over Lanterna (bij Porec)

Supergeweldige vakantie!

Diana,
    17-8-2015

Alles was geweldig: het eten, het hotel, de omgeving, de zwembaden ( konden gewoon met balletje spelen en met krokodil in zwembad ;-)).

Kindervriendijk en zeer commercieel

Robert,
    11-7-2015

Mooi resort met vriendelijk personeel! Het eten is ook goed! De kamers zijn echter heel matig (oud vies bed, gaten in de gordijnen) en All Inclusive light is wel heel erg light. Sapje bij ne ontbijt? Trek je portemonnee maar. Na 14.00 betaal je voor alles (met uitzondering van het avond eten tussen 18.30 en 20.30).

Wil je om 15.00 wat drinken? Dan betaal je drie euro voor een ijsthee. Je betaalt vijf euro per glas wijn. Eten begint vanaf een droge oude croissant a 1,50.

Ze probeerden bij heel veel dingen geld uit je zak te kloppen met prijzen die hoger liggen dan de Nederlandse prijzen. Dat is gek voor een oost Europees land.

Alles is verder erg Duits georiënteerd. Toen wij er waren was ook zeker 95% Duits. Het is dan vanzelf en logisch wellicht dat dat altijd de taal is waarin je wordt aangesproken. De meeste Kroaten lijken echter liever Engels te praten dus dat is geen probleem. Vermaak voor kinderen is zeer goed, zwembaden zijn goed en het strand is heel dichtbij.

Fantastisch!

Evi,
    13-6-2015

Wij hebben met onze 2 kinderen van 3 en 5 jaar een klein huisje gehuurd. We konden gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel maar ons huisje was net ver genoeg van de drukte van het hotel. Personeel supervriendelijk en behulpzaam. Lekkere, uitgebreide buffetten. Uitgebreide animatie. Kortom niets op aan te merken.

Uitstekende keuken !!

dorien de moor,
    25-8-2014

Uitgebreid buffet, lekkere maaltijden met showcooking, binnen in het restaurant is het drukker, maar het terras is zeer aangenaam. Wij logeerden in Casa Agava, volgens ons het meest rustige gebouw, ver van de avondanimatie en ver van de camping. Onze kinderen van 9 en 11 hebben een fantastische tijd beleefd in de kinderclubs, leuke uitstapjes zoals paardrijden, lasertag, enz.. Minpuntje vonden wij ook de ligging : je zit niet op wandelafstand van een stadje voor alles heb je de wagen nodig. Vriendelijk personeel. De activitypool is het hoogseizoen missch iets té klein, maar voor de rest een tophotel in zijn genre

Aanrader voor jonge gezinnen

Nele ,
    18-7-2014

Wij verbleven een week in een familiekamer met verbindingsdeur. De kamers waren zeer mooi met ruime badkamers en voorzien van een koelkast. Er is een relaxpool en een activitypool, waardoor je kan kiezen voor absolute rust of een zwembad waar altijd wat te beleven valt. Het personeel is zeer vriendelijk, de animatie is super. Het eten is een absolute topper, onvoorstelbaar veel keuze, oesters en cava bij het ontbijt, showcooking bij lunch en diner. Binnen in het restaurant vonden wij het nogal druk, wij verkozen het terras waar je in alle rust kon genieten. Het enige minpuntje is de ligging, je moet alles met de wagen doen, er is geen enkel stadje op wandelafstand. Dit wisten we op voorhand, dus heeft ons ook niet gestoord, het hotelcomplex heeft voldoende aanbod om je nooit te vervelen.