Reviews over Lanterna (bij Porec)

Geweldige en heerlijke camping.

Jules panka,
    2-12-2018

Geweldige gezellige camping voor jong en oud; ligt direct aan het kiezelstrand en midden in de dennen- en eikenbossen. Is heel groot...veel plaatsen/ overige accomodaties maar wel genoeg ruimte om je overal vrij te verplaatsen zelfs in de twee grote zwembadcomplexen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam..ook genoeg animatie voor de jeugd. Je kunt er ook heerlijk snorkelen. Je vindt er genoeg sportfaciliteiten. ‘ s avonds is er van alles te doen zoals disco avonden en overige entertainment.

Sinds enkele jaren heb je een overdekte amusementszone voor jong en oud en een centraal ontmoetingsplein/ hand-out met winkels, restaurant en speelruimte voor de jongste jeugd.

Kort samengevat, je komt daar helemaal tot rust/ontspanning; we zijn zelfs 3 jaar achtereen geweest en zijn niet uitgekeken op de camping en de wijde omgeving met mooie pittoreske plaatsen. Last nut not least: de douche- toillet ruimtes zijn altijd heerlijk schoon.

Genoten.

Daisy,
    20-11-2018

Wij zaten op een mega camping in Porec, net even buiten het dorpje. Het was een fantastische camping met genoeg reuring. Elke avond wel voor bij het restaurant een band die speelde en voor gezelligheid zorgde. Zwembaden genoeg en een strand voor de verkoeling. Daarnaast genoeg gezien buiten de camping om. Genoeg leuke plaatsjes waar je zo bent, met de gehuurde auto. Zeker een aanrader om een auto te huren!! Kortom genoten!!!!

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 11-12-2018

Dear Customer

Thank you staying at Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort again.

Warm regards,

Danijela Zgrablić

fantastisch toen we er eenmaal waren

Richard Moret,
    4-11-2018

plan de reis goed afgelopen jaar topdrukte op de vrijdag en zaterdag in oostenrijk en grensovergangen, op vrijdag reizen ging er goed enkel op de zaterdag vanaf halve wegen oosterrijk ( nog 300km naar de camping) ruim 12 uur over gedaan..

Verder hoef je geen geld te wisselen dat kan prima op locatie.

Dit jaar erg warm zorg voor voldoende drinken onderweg.

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 20-11-2018

Dear XYZ,

Thank you for booking at lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort.

Warm regards,

Danijela Zgrablić

Leuke camping voor gezinnen met kinderen

Jolanda,
    1-11-2018

Grote camping maar dat merk je niet op je kampeerplek zelf. Douches en toiletten werden goed schoongemaakt. Soms wel een wachtrij voor de douches. Zwembad was wel erg druk. Het feit dat je daar eerst een bandje moet kopen, borg moet betalen en daar geld op moet storten voor iets te eten of te drinken te kopen stoorde ons. Strand en zee bij de camping is prima. Daar wel klieken met Nederlanders, je moet er van houden :). Omgeving goed te verkennen met eigen auto. Leuke dorpjes. Supermarkten in de buurt.

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 20-11-2018

Dear Guest,

Thank you for the great review of our Camping Resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

heerlijke plek

Jos Wagenaar,
    10-9-2018

heel goed appartement ,er waren 2 slaapkamers met goede bedden en een eetkeuken 4 pits kookplaat en alles wat je nodig had alleen geen koffiezetapparaat er was geen woonkamer maar voor het betaalde geld was het erg goed.Het park was ook heel mooi en schoon. nadeel harde strandbedjes zonder matras,