Hotel Valamar Tamaris Resort

9.7Fenomenaal

Kroatië, Istrië, Lanterna (bij Porec)

9.7Fenomenaal

Hotel Info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Valamar Club Tamaris ligt in Porec. Hier vind je faciliteiten zoals een zwembad, een minigolfbaan, een fitnesscentrum en een wellness. Ook vind je voor de kinderen een apart zwembad om in te spelen. Het is aan te raden een auto te huren zodat je de streek goed kunt verkennen. Uitstapjes naar Motovun, Groznjan en Rovinj zijn aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Valamar Tamaris Resort voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel Valamar Tamaris Resort

• 2017
    7Erwin03-09-2017

Lekker rustig

Aparthotel mooi, kamers oudbollig maar lekker ruim, geen lekkage's of verstoppingen(koelkast op je kamer is heerlijk),onbijt karig maar kan ermee door en het zwembad is super!!!!! Vanaf het terras/platau rond het zwembad wat 10 meter hoger ligt als strand goed en leuk uitzicht. In de lobby goede wifi en nogmaals op de kraaiede hanen na super rustig en relaxt.Als je voor het uitgaansleven komt dat heb je echt vervoer nodig (afdingen MOET JE DOEN)er zijn wel een aantal restaurants en winkeltjes hier maar die zien jou als wandelende pinautomaat.En als laatste punt, wat kunnen die mensen van dit eiland (Zakynthos) er een zooitje van maken!!!! Echt overall zijn kleine beginnende vuilnisbelten te vinden.

• Oude reviews

10Diana17-08-2015

Supergeweldige vakantie!

Alles was geweldig: het eten, het hotel, de omgeving, de zwembaden ( konden gewoon met balletje spelen en met krokodil in zwembad ;-)).

Met oudere kinderen

• 5Jeroen 29-07-2015

We gaan hier nooit meer heen !

We gaan nu al jaren hier naar toe. Was een goed hotel.ook voor kinderen. Maar dit jaar 2015 is het waardeloos. Kinderen mogen niet meer met een zacht klein balletje overgooien. Ze mogen niet in het zwembad springen. Je mag ook niet op een krokodillen luchtbellen spelen. En we moeten nu nog 9 dagen pfff.

Eten is super hier. Kamers zijn ook goed. Prijstechnisch is het duur !!

Dit hotel is nu geschikt voor mensen zonder kinderen !! Mijn kinderen zijn 16 en 14 en 10 en 7 jaar.

• 7Robert11-07-2015

Kindervriendijk en zeer commercieel

Mooi resort met vriendelijk personeel! Het eten is ook goed! De kamers zijn echter heel matig (oud vies bed, gaten in de gordijnen) en All Inclusive light is wel heel erg light. Sapje bij ne ontbijt? Trek je portemonnee maar. Na 14.00 betaal je voor alles (met uitzondering van het avond eten tussen 18.30 en 20.30). Wil je om 15.00 wat drinken? Dan betaal je drie euro voor een ijsthee. Je betaalt vijf euro per glas wijn. Eten begint vanaf een droge oude croissant a 1,50. Ze probeerden bij heel veel dingen geld uit je zak te kloppen met prijzen die hoger liggen dan de Nederlandse prijzen. Dat is gek voor een oost Europees land.

Alles is verder erg Duits georiënteerd. Toen wij er waren was ook zeker 95% Duits. Het is dan vanzelf en logisch wellicht dat dat altijd de taal is waarin je wordt aangesproken. De meeste Kroaten lijken echter liever Engels te praten dus dat is geen probleem. Vermaak voor kinderen is zeer goed, zwembaden zijn goed en het strand is heel dichtbij.

• 9Evi13-06-2015

Fantastisch!

Wij hebben met onze 2 kinderen van 3 en 5 jaar een klein huisje gehuurd. We konden gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel maar ons huisje was net ver genoeg van de drukte van het hotel. Personeel supervriendelijk en behulpzaam. Lekkere, uitgebreide buffetten. Uitgebreide animatie. Kortom niets op aan te merken.

• 8dorien de moor25-08-2014

Uitstekende keuken !!

Uitgebreid buffet, lekkere maaltijden met showcooking, binnen in het restaurant is het drukker, maar het terras is zeer aangenaam. Wij logeerden in Casa Agava, volgens ons het meest rustige gebouw, ver van de avondanimatie en ver van de camping. Onze kinderen van 9 en 11 hebben een fantastische tijd beleefd in de kinderclubs, leuke uitstapjes zoals paardrijden, lasertag, enz.. Minpuntje vonden wij ook de ligging : je zit niet op wandelafstand van een stadje voor alles heb je de wagen nodig. Vriendelijk personeel. De activitypool is het hoogseizoen missch iets té klein, maar voor de rest een tophotel in zijn genre

Met oudere kinderen

• 9Nele 18-07-2014

Aanrader voor jonge gezinnen

Wij verbleven een week in een familiekamer met verbindingsdeur. De kamers waren zeer mooi met ruime badkamers en voorzien van een koelkast. Er is een relaxpool en een activitypool, waardoor je kan kiezen voor absolute rust of een zwembad waar altijd wat te beleven valt. Het personeel is zeer vriendelijk, de animatie is super. Het eten is een absolute topper, onvoorstelbaar veel keuze, oesters en cava bij het ontbijt, showcooking bij lunch en diner. Binnen in het restaurant vonden wij het nogal druk, wij verkozen het terras waar je in alle rust kon genieten. Het enige minpuntje is de ligging, je moet alles met de wagen doen, er is geen enkel stadje op wandelafstand. Dit wisten we op voorhand, dus heeft ons ook niet gestoord, het hotelcomplex heeft voldoende aanbod om je nooit te vervelen.

• 8Paul12-07-2014

Prachtig hotel

Valamar is een prachtig hotel/resort, wij waren één van de weinige Nederlanders en dan waan je je echt op vakantie. De faciliteiten zijn uitstekend en het personeel is vriendelijk, spreken goed Engels(of als je wilt Duits). De andere gasten zijn voornamelijk Duitsers en Italianen.

Schrik niet bij de toerit, het is geen nudisten resort - dat ligt aan de overkant.

Kamers zijn schoon, ruim en hebben airco. De kamers worden elke dag netjes gemaakt en 1-2 keer per week het beddengoed verschoont. Handdoeken worden vervangen indien je deze op de grond achter laat. Op de kamer was een lege minibar, deze hebben wij met onze eigen flesjes gevuld. Verder hadden we een TV met BVN, kluisje, balkon, föhn en een kledingkast met hang gedeelte.

Het eten is werkelijk geweldig, ik kan aardig lastig zijn met eten maar daar heb ik geen moeite mee gehad. Het drinken bij het eten is overigens post-mix (aanmaak frisdrank), zoals bij de meeste all-inclusieve.

• 9Gunter Cypers09-07-2014

Ideaal hotel

Zeer goed ontbijt, met pannenkoeken, croissants, allerhande broodjes, fruit enz... De maaltijden zijn zeer gevarieerd met naar keuze vlees of vis. Het eten was super. De kamers waren uitstekend en steeds proper. De shows tijdens de avonden waren slapjes maar we zijn dan telkens gaan wandelen. Het zwembad water was lekker warm, met een stroomversnelling.

• 8pdanker14-01-2014

Leuke vakantie maar anders dan gepland

Eigenlijk hadden we bij het diamant hotel te porec geboekt, dit is een ander hotel waar wij als familie tien jaar terug ook zijn geweest en daarom er graag weer wilde verblijven. Door overboekingen zijn we toen doorgestuurd naar het Valamar club tamaris hotel/appartement. Het was een schoon appartement wat vrij dicht gelegen was bij het strand. Eten was goed alleen vaal hetzelfde. Een nadeel was dat het een zooitje ongeregeld was qua tafels en service. Wij waren met een groep van tien en dan is het lastig om een tafel te zoeken, vooral als twee tot vier mensen ongegeneerd gaan dineren aan tafels voor tien personen. Hier werd voor ons gevoel ook niet veel aangedaan door de bediening. Voor de redt een leuk hotel met veel accommodatie. Zou er volgende keer niet meer naar terug gaan omdat we zelf wel dichter bij Porec wilde zitten. Maar heel leuk om met kinders naar toe te gaan!

Met vrienden

3 tips over Hotel Valamar Tamaris Resort

• V., 05-08-2013

auto is bijna must, we hebben het verblijf gecombineerd met 2 overnachtingen rond Plitvice leuke uitstappen naar Motovun en Grozjnan (best in die volgorde), Porec + motorbootje gehuurd om Limski-kanaal en Rovinj (aanrader) te bezoeken

• Nele Vanoevelen, 18-07-2014

Zorg ervoor dat je over een wagen beschikt zodat je zeker de streek kan verkennen.

• Paul, 12-07-2014

Kom niet voor verassingen te staan: - Ligbedjes op het strand zijn niet gratis - Als je op kamer laat boeken komt er 3% bij op de rekening - Alleen het drinken bij het restaurant is inbegrepen - Bewaar de bonnen indien je op kamer boekt, mocht er iets mis zijn met de rekening (wat bij ons niet het geval is geweest)

0 vragen over Hotel Valamar Tamaris Resort

• Eten en drinkenLunch
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand100 m
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages