Sorteren

accommodaties Lanterna (bij Porec) met vaatwasmachine

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Lanterna (bij Porec)

Onvergetelijk

Veerlevanotten
    22-6-2018

Kroatië is een fantastisch land. Ik moest niet nadenken om als eerste een review te schrijven . Een prachtige natuur , ongerept . Fijne mensen erg trots op hun land. Wij waren erbij als de soldaten bij het einde van de oorlog onthaald werden in hun dorpen KIPPEVEL moment. Onvergetelijk. Zelfs tijdens de oorlog waren we er op vakantie. Effe de grens moeten oversteken omdat alle buitenlanders Kroatië moesten verlaten , nooit hebben we er ons onveilig gevoeld. Na 3 dagen stonden we terug op de camping . Een zalig land . Moeilijk te zeggen waarom dit land mijn hart stal ! Ik denk omdat het totale plaatje er klopt ❤️ Hvratska

SUPER!

Tessa kiel
    14-8-2017

Wij gingen met onze familie naar camping Lanterna. Super mooie maar ook grote camping.👌🏼

Wij hadden super veel geluk en zaten vooraan bij de camping. Aan de hoofdweg waar heel veel auto's rijden. Maar dat vonden wij niet erg. In de buurt was een sanitair gebouw en aan de andere kant van de straat was er een bakker. Leuke strandjes. Bij de ene plek kon je van een rots springen en bij de andere plek kon je chillen in het zand. Het zwembad: er waren meerdere zwembaden. Het grote zwembad was het mooist. Veel glijbanen, een ijskoud bad en nog veel meer zwembaden bij elkaar! Er was nog een zwembad aan de zee, helaas was dat zout water😓 Maar wel mooi! Bij het grote strand was ook nog een speelatribuut maar helaas niet gratis, net zo als het treintje die over de hele camping rijd. Dit hebben wij niet gedaan.🤙🏼

Prachtige omgeving, indrukkende kust

L
    18-2-2017

Een heerlijke plek, bijzondere natuur en oude cultuur, lekker eten. Alles was goed, zelfs het weer!!

Mooie plek maar niet het wouw effect

Paul
    8-1-2017

Niet het wouw effect komt voornamelijk door de toeristen ik snap en vind toeristische plaatsen leuk maar hier is absurd zo druk de dam in Amsterdam is er niks bij daar is het rustig dan

Mooie plek lekker in de schaduw

Yvonne
    17-9-2016

Lanterna camp is een mooie camping.

Mooie zee ook apart strand voor de honden.

Wij zijn nu net terug periode 26 augustus tm 11 september 2016.

Nu wel vreselijk druk op de camping leek wel hoogseizoen, de Duitsers hebben nu ook verspreid vakantie.

Mooie schaduwrijke plek.